ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Fulie, alternator ALANKO 720007(028903119S) pentru NISSAN PRIMERA (P10) 2.0 GT 4x4
Cod: 720007
Producator: ALANKO
Coduri OE: 028903119S
Numar nervuri: 5
Fulie curea -? [mm]: 56,2
Producator: ALANKO
Coduri OE: 028903119S
Numar nervuri: 5
Fulie curea -? [mm]: 56,2
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
VW GOLF III (1H1) 2.9 VR6 Syncro (1HX1) 1994-1997 190CP (140 KW) 2861cmc,
VW POLO (6N1) 75 1.6 1994-1999 75CP (55 KW) 1598cmc,
VW GOLF III Cabriolet (1E7) 1.9 TDI 1995-1998 90CP (66 KW) 1896cmc,
SEAT IBIZA II (6K1) 1.4 i 1993-1999 60CP (44 KW) 1390cmc,
VW POLO (6N1) 60 1.4 1995-1999 60CP (44 KW) 1390cmc,
VW POLO CLASSIC (6KV2) 60 1.4 1995-2001 60CP (44 KW) 1390cmc,
AUDI A3 (8L1) 1.6 1996-2003 101CP (74 KW) 1595cmc,
AUDI A3 (8L1) 1.8 1996-2003 125CP (92 KW) 1781cmc,
AUDI A3 (8L1) 1.8 T 1996-2003 150CP (110 KW) 1781cmc,
AUDI A3 (8L1) 1.9 TDI 1996-2001 90CP (66 KW) 1896cmc,
SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.9 SDI 1996-1999 64CP (47 KW) 1896cmc,
SKODA FELICIA I combi (6U5) 1.9 D 1995-1998 64CP (47 KW) 1896cmc,
VW POLO (6N1) 50 1.0 1996-1999 50CP (37 KW) 999cmc,
VW GOLF III (1H1) 1.9 TDI 1996-1997 110CP (81 KW) 1896cmc,
VW GOLF III Variant (1H5) 1.9 TDI 1996-1999 110CP (81 KW) 1896cmc,
VW GOLF III Variant (1H5) 2.9 VR6 Syncro 1994-1999 190CP (140 KW) 2861cmc,
AUDI A3 (8L1) 1.9 TDI 1997-2001 110CP (81 KW) 1896cmc,
SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 2.0 i 16V 1996-1999 150CP (110 KW) 1984cmc,
SKODA OCTAVIA (1U2) 1.6 1996-2004 75CP (55 KW) 1598cmc,
SKODA OCTAVIA (1U2) 1.8 1996-2000 125CP (92 KW) 1781cmc,
SKODA OCTAVIA (1U2) 1.9 TDI 1996-2010 90CP (66 KW) 1896cmc,
SKODA OCTAVIA (1U2) 1.6 1997-2007 101CP (74 KW) 1595cmc,
SEAT CORDOBA Vario (6K5) 1.9 SDI 1996-1999 64CP (47 KW) 1896cmc,
VW POLO (6N1) 60 1.7 SDI 1997-1999 60CP (44 KW) 1716cmc,
VW GOLF IV (1J1) 1.9 TDI 1997-2004 90CP (66 KW) 1896cmc,
VW GOLF IV (1J1) 1.6 1997-2004 100CP (74 KW) 1595cmc,
VW GOLF IV (1J1) 1.9 TDI 1997-2004 110CP (81 KW) 1896cmc,
VW VENTO (1H2) 1.9 SDI 1997-1998 64CP (47 KW) 1896cmc,
SKODA FELICIA I Fun (797) 1.9 D 1997-2002 64CP (47 KW) 1896cmc,
SKODA OCTAVIA (1U2) 1.9 SDI 1997-2003 68CP (50 KW) 1896cmc,
VW GOLF IV (1J1) 1.9 SDI 1997-2005 68CP (50 KW) 1896cmc,
VW GOLF IV (1J1) 1.4 16V 1997-2005 75CP (55 KW) 1390cmc,
VW GOLF IV (1J1) 1.8 1997-2005 125CP (92 KW) 1781cmc,
VW GOLF IV (1J1) 1.8 T 1997-2005 150CP (110 KW) 1781cmc,
VW NEW BEETLE (9C1, 1C1) 2.0 1998-2010 115CP (85 KW) 1984cmc,
VW POLO Variant (6KV5) 1.4 1997-2001 60CP (44 KW) 1390cmc,
SKODA OCTAVIA (1U2) 1.9 TDI 1997-2006 110CP (81 KW) 1896cmc,
SKODA OCTAVIA Combi (1U5) 1.6 1998-2007 101CP (74 KW) 1595cmc,
SKODA OCTAVIA Combi (1U5) 1.8 20V 1998-2000 125CP (92 KW) 1781cmc,
SKODA OCTAVIA Combi (1U5) 1.9 TDI 1998-2010 90CP (66 KW) 1896cmc,
SKODA OCTAVIA Combi (1U5) 1.9 TDI 1998-2006 110CP (81 KW) 1896cmc,
SKODA OCTAVIA Combi (1U5) 1.8 T 1998-2010 150CP (110 KW) 1781cmc,
SKODA FELICIA II (6U1) 1.9 D 1998-2001 64CP (47 KW) 1896cmc,
SKODA FELICIA II combi (6U5) 1.9 D 1998-2001 64CP (47 KW) 1896cmc,
AUDI A3 (8L1) 1.8 T quattro 1996-2003 150CP (110 KW) 1781cmc,
SKODA OCTAVIA (1U2) 1.8 T 1997-2010 150CP (110 KW) 1781cmc,
SKODA OCTAVIA Combi (1U5) 1.6 1998-2004 75CP (55 KW) 1598cmc,
VW CADDY II caroserie (9K9A) 1.9 D 1995-2004 64CP (47 KW) 1896cmc,
SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.6 i 1994-1999 75CP (55 KW) 1595cmc,
VW CADDY II combi (9K9B) 1.9 D 1995-2004 64CP (47 KW) 1896cmc,
SEAT CORDOBA Vario (6K5) 1.6 i 1997-1999 75CP (55 KW) 1595cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.