ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Set ambreiaj BORG & BECK HK6049(3000171J25)
Cod: HK6049
Producator: BORG & BECK
Coduri OE: 3000171J25
Diametru interior [mm]: 19,1
Diametru exterior [mm]: 20,7
nr. dinti arbore de intrare: 18
Cod motor: SR20DE
Numar sasiu: G(H)GAB13U0
An fabricatie pana la: 02/1993
An fabricatie de la: 04/1992
Producator: BORG & BECK
Coduri OE: 3000171J25
Diametru interior [mm]: 19,1
Diametru exterior [mm]: 20,7
nr. dinti arbore de intrare: 18
Cod motor: SR20DE
Numar sasiu: G(H)GAB13U0
An fabricatie pana la: 02/1993
An fabricatie de la: 04/1992
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Ambreiajul este un organ de mașină care prin cuplare transmite un moment de putere a unei mișcări de rotație, sau întrerupe această mișcare de rotație prin decuplare. Ambreiajele sunt folosite în mecanismele care au 2 axe, în general unul dintre ele este antrenat de un motor, iar celălalt antrenează cealaltă parte a mecanismului , in cazul nostru , arborele principal al cutiei de viteze . Dezactivarea transmiterii cuplului de rotație, lasă cele două axe să se miște independent. Activarea ambreiajului se poate face atât în timp ce acesta se rotește sau în timp ce stă neînvârtit.
Defecţiuni:
- ambreiajul patinează (în priză directă, la accelerare, motorul se turează, dar vehiculul îşi măreşte viteza foarte greu)
cauze: pătrunderea de lubrifiant la ferodouri (garniturile discului de frecare), uzura mare a ferodourilor, cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mică sau inexistentă, slăbirea sau ruperea arcurilor de presiune.
- ambreiajul nu cuplează (la schimbarea vitezelor se aud zgomote de pinioane, este imposibilă schimbarea treptelor)
cauze: cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mare, deformarea discului de ambreiaj, ruperea pârghiilor de debraiere, ruperea cablului de acţionare a ambreiajului.
- ambreiajul cuplează cu şocuri – spargerea sau fisurarea discului de ambreiaj.
Rulmentul de presiune se uzează repede dacă şoferul rămâne cu piciorul pe pedala de ambreiaj, după acţionarea acesteia
Pentru:
NISSAN SUNNY III Hatchback (N14) 2.0 GTI 16V 1990-1995 143CP (105 KW) 1998cmc,
NISSAN PRIMERA Traveller (W10) 2.0 i 1990-1998 116CP (85 KW) 1998cmc,
NISSAN 100 NX (B13) 2.0 GTI 1991-1994 143CP (105 KW) 1998cmc,
NISSAN ALMERA I Hatchback (N15) 2.0 GTi 1996-2000 143CP (105 KW) 1998cmc,
NISSAN PRIMERA (P11) 2.0 16V 1996-2001 150CP (110 KW) 1998cmc,
NISSAN PRIMERA Hatchback (P11) 2.0 16V 1996-2002 150CP (110 KW) 1998cmc,
NISSAN PRIMERA (P10) 2.0 16V 4x4 1991-1996 115CP (85 KW) 1998cmc,
NISSAN PRIMERA Hatchback (P10) 2.0 16V 4x4 1991-1996 115CP (85 KW) 1998cmc,
NISSAN SUNNY III Liftback (N14) 2.0 i 16V 1990-1995 143CP (105 KW) 1998cmc,
NISSAN ALMERA TINO (V10) 2.0 2000-prezent 136CP (100 KW) 1998cmc,
NISSAN PRIMERA (P11) 1.8 16V 1999-2001 114CP (84 KW) 1769cmc,
NISSAN PRIMERA Hatchback (P11) 1.8 16V 1999-2002 114CP (84 KW) 1769cmc,
NISSAN PRIMERA Traveller (WP11) 1.8 16V 1999-2001 114CP (84 KW) 1769cmc,
NISSAN ALMERA II Hatchback (N16) 1.8 2000-prezent 114CP (84 KW) 1769cmc,
NISSAN ALMERA II (N16) 1.8 2000-prezent 114CP (84 KW) 1769cmc,
NISSAN ALMERA II Hatchback (N16) 1.8 2002-prezent 116CP (85 KW) 1769cmc,
NISSAN ALMERA II (N16) 1.8 2002-prezent 116CP (85 KW) 1769cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.