ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Set ambreiaj BORG & BECK HK2386(2052G7)
Cod: HK2386
Producator: BORG & BECK
Coduri OE: 2052G7, 2052G8, 2052W1, 9467558480, 9467624280
Diametru interior [mm]: 21,5
Diametru exterior [mm]: 24,1
Varianta motor: pentru motoare cu volanta cu masa dubla
nr. dinti arbore de intrare: 21
Cod motor: P22DTE(4HG)
An fabricatie de la: 01/2007
Producator: BORG & BECK
Coduri OE: 2052G7, 2052G8, 2052W1, 9467558480, 9467624280
Diametru interior [mm]: 21,5
Diametru exterior [mm]: 24,1
Varianta motor: pentru motoare cu volanta cu masa dubla
nr. dinti arbore de intrare: 21
Cod motor: P22DTE(4HG)
An fabricatie de la: 01/2007
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Ambreiajul este un organ de mașină care prin cuplare transmite un moment de putere a unei mișcări de rotație, sau întrerupe această mișcare de rotație prin decuplare. Ambreiajele sunt folosite în mecanismele care au 2 axe, în general unul dintre ele este antrenat de un motor, iar celălalt antrenează cealaltă parte a mecanismului , in cazul nostru , arborele principal al cutiei de viteze . Dezactivarea transmiterii cuplului de rotație, lasă cele două axe să se miște independent. Activarea ambreiajului se poate face atât în timp ce acesta se rotește sau în timp ce stă neînvârtit.
Defecţiuni:
- ambreiajul patinează (în priză directă, la accelerare, motorul se turează, dar vehiculul îşi măreşte viteza foarte greu)
cauze: pătrunderea de lubrifiant la ferodouri (garniturile discului de frecare), uzura mare a ferodourilor, cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mică sau inexistentă, slăbirea sau ruperea arcurilor de presiune.
- ambreiajul nu cuplează (la schimbarea vitezelor se aud zgomote de pinioane, este imposibilă schimbarea treptelor)
cauze: cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mare, deformarea discului de ambreiaj, ruperea pârghiilor de debraiere, ruperea cablului de acţionare a ambreiajului.
- ambreiajul cuplează cu şocuri – spargerea sau fisurarea discului de ambreiaj.
Rulmentul de presiune se uzează repede dacă şoferul rămâne cu piciorul pe pedala de ambreiaj, după acţionarea acesteia
Pentru:
CITROEN JUMPER Bus (250) 2.2 HDi 100 2006-prezent 101CP (74 KW) 2198cmc,
CITROEN JUMPER caroserie (250) 2.2 HDi 100 2006-prezent 101CP (74 KW) 2198cmc,
CITROEN JUMPER platou/sasiu (250) 2.2 HDi 100 2006-prezent 101CP (74 KW) 2198cmc,
PEUGEOT BOXER Bus (250) 2.2 HDi 100 2006-prezent 101CP (74 KW) 2198cmc,
PEUGEOT BOXER caroserie (250) 2.2 HDi 100 2006-prezent 101CP (74 KW) 2198cmc,
PEUGEOT BOXER platou/sasiu (250) 2.2 HDi 100 2006-prezent 101CP (74 KW) 2198cmc,
FIAT DUCATO Bus (250_, 290_) 100 Multijet 2,2 D 2006-prezent 100CP (74 KW) 2198cmc,
FIAT DUCATO caroserie (250_, 290_) 100 Multijet 2,2 D 2006-prezent 100CP (74 KW) 2198cmc,
FIAT DUCATO platou/sasiu (250_, 290_) 100 Multijet 2,2 D 2006-prezent 100CP (74 KW) 2198cmc,
PEUGEOT BOXER caroserie (250) 2.2 HDi 110 2011-prezent 110CP (81 KW) 2198cmc,
PEUGEOT BOXER platou/sasiu (250) 2.2 HDi 110 2011-prezent 110CP (81 KW) 2198cmc,
PEUGEOT BOXER Bus (250) 2.2 HDi 110 2011-prezent 110CP (81 KW) 2198cmc,
CITROEN JUMPER platou/sasiu (250) 2.2 HDi 110 2011-prezent 110CP (81 KW) 2198cmc,
CITROEN JUMPER Bus (250) 2.2 HDi 110 2011-prezent 110CP (81 KW) 2198cmc,
CITROEN JUMPER caroserie (250) 2.2 HDi 110 2011-prezent 110CP (81 KW) 2198cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.