ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Set ambreiaj BORG & BECK HK2089(1560941)
Cod: HK2089
Producator: BORG & BECK
Coduri OE: 1560941, 1571304, 71734898, 71739511, 71748849, 71749918, 71752237, 71784533, 71786104
Diametru interior [mm]: 15,1
Diametru exterior [mm]: 17,2
nr. dinti arbore de intrare: 20
Numar cutie viteza: 5M
Cod motor: 169 A1.000
An fabricatie pana la: 12/2011
An fabricatie de la: 07/2010
Tip cutie viteza: cv. manuala
Producator: BORG & BECK
Coduri OE: 1560941, 1571304, 71734898, 71739511, 71748849, 71749918, 71752237, 71784533, 71786104
Diametru interior [mm]: 15,1
Diametru exterior [mm]: 17,2
nr. dinti arbore de intrare: 20
Numar cutie viteza: 5M
Cod motor: 169 A1.000
An fabricatie pana la: 12/2011
An fabricatie de la: 07/2010
Tip cutie viteza: cv. manuala
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Ambreiajul este un organ de mașină care prin cuplare transmite un moment de putere a unei mișcări de rotație, sau întrerupe această mișcare de rotație prin decuplare. Ambreiajele sunt folosite în mecanismele care au 2 axe, în general unul dintre ele este antrenat de un motor, iar celălalt antrenează cealaltă parte a mecanismului , in cazul nostru , arborele principal al cutiei de viteze . Dezactivarea transmiterii cuplului de rotație, lasă cele două axe să se miște independent. Activarea ambreiajului se poate face atât în timp ce acesta se rotește sau în timp ce stă neînvârtit.
Defecţiuni:
- ambreiajul patinează (în priză directă, la accelerare, motorul se turează, dar vehiculul îşi măreşte viteza foarte greu)
cauze: pătrunderea de lubrifiant la ferodouri (garniturile discului de frecare), uzura mare a ferodourilor, cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mică sau inexistentă, slăbirea sau ruperea arcurilor de presiune.
- ambreiajul nu cuplează (la schimbarea vitezelor se aud zgomote de pinioane, este imposibilă schimbarea treptelor)
cauze: cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mare, deformarea discului de ambreiaj, ruperea pârghiilor de debraiere, ruperea cablului de acţionare a ambreiajului.
- ambreiajul cuplează cu şocuri – spargerea sau fisurarea discului de ambreiaj.
Rulmentul de presiune se uzează repede dacă şoferul rămâne cu piciorul pe pedala de ambreiaj, după acţionarea acesteia
Pentru:
FIAT PANDA (169_) 1.3 D Multijet 2003-prezent 70CP (51 KW) 1248cmc,
FIAT STILO Multi Wagon (192_) 1.4 16V 2004-2008 95CP (70 KW) 1368cmc,
FIAT PANDA (169_) 1.3 D Multijet 4x4 2004-prezent 70CP (51 KW) 1248cmc,
LANCIA YPSILON (843_) 1.4 2006-2011 78CP (57 KW) 1368cmc,
FIAT PANDA (169_) 1.3 D Multijet 2006-prezent 75CP (55 KW) 1248cmc,
FIAT 500 (312_) 1.3 D Multijet 2007-prezent 75CP (55 KW) 1248cmc,
FIAT PANDA Van (169_) 1.3 JTD 2006-prezent 75CP (55 KW) 1248cmc,
FIAT PANDA Van (169_) 1.3 D Multijet 2004-prezent 70CP (51 KW) 1248cmc,
FORD KA (RU8) 1.3 TDCI 2008-prezent 75CP (55 KW) 1248cmc,
FIAT GRANDE PUNTO (199_) 1.4 Natural Power 2008-prezent 78CP (57 KW) 1368cmc,
ALFA ROMEO MITO (955_) 1.4 2008-prezent 95CP (70 KW) 1368cmc,
ALFA ROMEO MITO (955_) 1.4 2008-prezent 78CP (58 KW) 1368cmc,
FIAT 500 C (312_) 1.3 D Multijet 2009-prezent 75CP (55 KW) 1248cmc,
ALFA ROMEO MITO (955_) 1.4 2010-prezent 105CP (77 KW) 1368cmc,
FIAT PUNTO EVO (199_) 1.4 2009-2012 77CP (57 KW) 1368cmc,
FIAT PUNTO EVO (199_) 1.4 NATURAL POWER 2009-2012 78CP (57 KW) 1368cmc,
FIAT PUNTO EVO (199_) 1.4 LPG 2009-2012 78CP (57 KW) 1368cmc,
FIAT PANDA (169_) 1.3 D Multijet 4x4 2010-prezent 75CP (55 KW) 1248cmc,
FIAT GRANDE PUNTO (199_) 1.4 2006-prezent 75CP (55 KW) 1368cmc,
FIAT PUNTO EVO (199_) 1.4 2009-2012 75CP (55 KW) 1368cmc,
ALFA ROMEO MITO (955_) 1.4 2011-prezent 78CP (57 KW) 1368cmc,
FIAT PANDA Van (169_) 1.3 D Multijet 4x4 2006-prezent 75CP (55 KW) 1248cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.