ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
starter EDR EF11153(23300U7500)
Cod: EF11153
Producator: EDR
Coduri OE: 23300U7500, 23300U7501, 23300U7502, 23300U7510, 23300U7511, 2AAA18063, B31518400, B31518400EX, F24018400A, F24018400B, F80218400A, F80218400B, F80218400L, F8B118400, F8B118400B, F8B118400C, FE5A18400A, M3T33581, M3T33582, M3T33582A, M3T38881B, M3T38885, M3T38885B
Diametru flansa [mm]: 74
Lungime 1/lungime 2 [mm]: 148.2 / 16.0
Tensiune [V]: 12
Putere electromotor [kW]: 0,8
Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar dinti: 8
Identificare constructie stecher: SOL65
Numarul gaurilor filetate: 2
Numarul gaurilor de fixare: 3
Cod motor: FE
An fabricatie pana la: 09/1986
Producator: EDR
Coduri OE: 23300U7500, 23300U7501, 23300U7502, 23300U7510, 23300U7511, 2AAA18063, B31518400, B31518400EX, F24018400A, F24018400B, F80218400A, F80218400B, F80218400L, F8B118400, F8B118400B, F8B118400C, FE5A18400A, M3T33581, M3T33582, M3T33582A, M3T38881B, M3T38885, M3T38885B
Diametru flansa [mm]: 74
Lungime 1/lungime 2 [mm]: 148.2 / 16.0
Tensiune [V]: 12
Putere electromotor [kW]: 0,8
Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar dinti: 8
Identificare constructie stecher: SOL65
Numarul gaurilor filetate: 2
Numarul gaurilor de fixare: 3
Cod motor: FE
An fabricatie pana la: 09/1986
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Electromotorul , sau demarorul , reprezinta motorul de curent continuu , alimentat de la bateria de acumulatori , al carui rol este sa asigure pornirea motorului unui autovehicul .
Pentru realizarea pornirii motorului si a functionarii lui in mod autonom , trebuiesc indeplinite urmatoarele conditii :-realizarea unui amestec omogen , aer- combustibil
-comprimarea amestecului , intr-o prima cursa a pistonului
-arderea amestecului
-turatia , mai mare de 100 rot/min
Un electromotor , este compus dintr-un motor electric si un angrenaj de cuplare , cu coroana dintata a volantei , cuplarea pinionului cu coroana volantei , nefiind permanenta , ci numai in momentul pornirii .
Cand prin cheia de contact , se inchide circuitul electric de pornire , solenoidul electromotorului , atrage un levier , care actioneaza pinionul de cuplare , in exterior , pentru a se cupla cu coroana dintata a volantei . In acelasi timp , cu cuplarea , se porneste si electromotorul , care prin intermediul pinionului va invarti volanta .
-
Pentru:
MAZDA 626 II (GC) 1.6 1982-1987 80CP (59 KW) 1587cmc,
MAZDA 626 II (GC) 2.0 1983-1987 101CP (74 KW) 1998cmc,
MAZDA 626 II Hatchback (GC) 2.0 1983-1987 101CP (74 KW) 1998cmc,
MAZDA 626 II (GC) 2.0 1986-1987 120CP (88 KW) 1998cmc,
MAZDA 626 II Hatchback (GC) 2.0 1986-1987 120CP (88 KW) 1998cmc,
MAZDA 626 II Hatchback (GC) 2.0 1985-1987 93CP (68 KW) 1998cmc,
KIA SHUMA (FB) 1.5 i 16V 1997-2001 88CP (65 KW) 1498cmc,
KIA RIO combi (DC) 1.5 16V 2000-2005 98CP (72 KW) 1493cmc,
MAZDA B-SERIE (UF) 2.0 1985-1991 84CP (62 KW) 1998cmc,
MAZDA B-SERIE (UF) 2.0 1985-1996 88CP (65 KW) 1998cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.