ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
starter EDR 915751(2330036A00) pentru VW GOLF IV Cabriolet (1E7) 2.0
Cod: 915751
Producator: EDR
Coduri OE: 2330036A00, 2330036A01, 2330036A10, 2330062C00, 2330062C10, 2330065Y00, 2330084A01, 2330084A07, 2330084A11, 2330084A17, 2330085A11, 23300F6600, 23300F6610, B330M36A00EX, M2T53881, M2T53882, M2T53883, M3T26785, M3T37782, S114440, S114475, S114475A, S114484, S114486, S114495, S114534
Bracket: 2 x d10,6 on 55PCR
D (mm): 137
E (mm): 50
Solenoid info 50: 6,3 x 0,8 Lucar
Solenoid info B+: M8
Tensiune [V]: 12
Putere electromotor [kW]: 1,2
Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar dinti: 8,9
Numar dinti 1: 9
Identificare constructie stecher: 65
Numarul gaurilor filetate: 0
Numarul gaurilor de fixare: 2
Producator: EDR
Coduri OE: 2330036A00, 2330036A01, 2330036A10, 2330062C00, 2330062C10, 2330065Y00, 2330084A01, 2330084A07, 2330084A11, 2330084A17, 2330085A11, 23300F6600, 23300F6610, B330M36A00EX, M2T53881, M2T53882, M2T53883, M3T26785, M3T37782, S114440, S114475, S114475A, S114484, S114486, S114495, S114534
Bracket: 2 x d10,6 on 55PCR
D (mm): 137
E (mm): 50
Solenoid info 50: 6,3 x 0,8 Lucar
Solenoid info B+: M8
Tensiune [V]: 12
Putere electromotor [kW]: 1,2
Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar dinti: 8,9
Numar dinti 1: 9
Identificare constructie stecher: 65
Numarul gaurilor filetate: 0
Numarul gaurilor de fixare: 2
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Electromotorul , sau demarorul , reprezinta motorul de curent continuu , alimentat de la bateria de acumulatori , al carui rol este sa asigure pornirea motorului unui autovehicul .
Pentru realizarea pornirii motorului si a functionarii lui in mod autonom , trebuiesc indeplinite urmatoarele conditii :-realizarea unui amestec omogen , aer- combustibil
-comprimarea amestecului , intr-o prima cursa a pistonului
-arderea amestecului
-turatia , mai mare de 100 rot/min
Un electromotor , este compus dintr-un motor electric si un angrenaj de cuplare , cu coroana dintata a volantei , cuplarea pinionului cu coroana volantei , nefiind permanenta , ci numai in momentul pornirii .
Cand prin cheia de contact , se inchide circuitul electric de pornire , solenoidul electromotorului , atrage un levier , care actioneaza pinionul de cuplare , in exterior , pentru a se cupla cu coroana dintata a volantei . In acelasi timp , cu cuplarea , se porneste si electromotorul , care prin intermediul pinionului va invarti volanta .
-
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.