ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
starter EDR 912271(B35918400)
Cod: 912271
Producator: EDR
Coduri OE: B35918400, B35918400A, E30118400, E30118400A, E30118400L, E30118400LA, E85018400, F80518400, F80518400A, F80518400B, M3T24486H, M3T24882, M3T30281, M3T30282, M3T32281, M3T32282, M3T33282, M3T33585, M3T33586, M3T33586A, M3T33588, M3T38881A
Diametru flansa [mm]: 74
Lungime 1/lungime 2 [mm]: 175.0 / 16.0
Tensiune [V]: 12
Putere electromotor [kW]: 0,75
Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar dinti: 8
Identificare constructie stecher: 50
Numarul gaurilor filetate: 2
Numarul gaurilor de fixare: 3
utilizabil pentru vehicule cu putere de start [kW]: 0,85
Cod motor: FE
An fabricatie pana la: 06/1982
An fabricatie de la: 07/1982
Producator: EDR
Coduri OE: B35918400, B35918400A, E30118400, E30118400A, E30118400L, E30118400LA, E85018400, F80518400, F80518400A, F80518400B, M3T24486H, M3T24882, M3T30281, M3T30282, M3T32281, M3T32282, M3T33282, M3T33585, M3T33586, M3T33586A, M3T33588, M3T38881A
Diametru flansa [mm]: 74
Lungime 1/lungime 2 [mm]: 175.0 / 16.0
Tensiune [V]: 12
Putere electromotor [kW]: 0,75
Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar dinti: 8
Identificare constructie stecher: 50
Numarul gaurilor filetate: 2
Numarul gaurilor de fixare: 3
utilizabil pentru vehicule cu putere de start [kW]: 0,85
Cod motor: FE
An fabricatie pana la: 06/1982
An fabricatie de la: 07/1982
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Electromotorul , sau demarorul , reprezinta motorul de curent continuu , alimentat de la bateria de acumulatori , al carui rol este sa asigure pornirea motorului unui autovehicul .
Pentru realizarea pornirii motorului si a functionarii lui in mod autonom , trebuiesc indeplinite urmatoarele conditii :-realizarea unui amestec omogen , aer- combustibil
-comprimarea amestecului , intr-o prima cursa a pistonului
-arderea amestecului
-turatia , mai mare de 100 rot/min
Un electromotor , este compus dintr-un motor electric si un angrenaj de cuplare , cu coroana dintata a volantei , cuplarea pinionului cu coroana volantei , nefiind permanenta , ci numai in momentul pornirii .
Cand prin cheia de contact , se inchide circuitul electric de pornire , solenoidul electromotorului , atrage un levier , care actioneaza pinionul de cuplare , in exterior , pentru a se cupla cu coroana dintata a volantei . In acelasi timp , cu cuplarea , se porneste si electromotorul , care prin intermediul pinionului va invarti volanta .
-
Pentru:
MAZDA 626 II (GC) 2.0 1983-1987 101CP (74 KW) 1998cmc,
MAZDA E-SERIE Bus (SR1) E2000 1984-1994 86CP (63 KW) 1998cmc,
MAZDA E-SERIE caroserie (SR2) E2000 1991-1994 82CP (60 KW) 1998cmc,
MAZDA E-SERIE caroserie (SR2) E2000 1985-1989 86CP (63 KW) 1998cmc,
MAZDA E-SERIE Bus (SR1) E2000 4WD 1988-1989 82CP (60 KW) 1998cmc,
MAZDA 626 III Hatchback (GD) 1.6 1987-1992 82CP (60 KW) 1587cmc,
MAZDA 626 III (GD) 1.6 1987-1992 82CP (60 KW) 1587cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.