ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Punte diode HITACHI 139490
Cod: 139490
Producator: HITACHI
Coduri OE:
Restrictiile producatorului: OE BOSCH
Diametru [mm]: 124
Amperaj [A]: 50
tip dioda: dioda Zenner
Garantie: Garantie 5 ani
Producator: HITACHI
Coduri OE:
Restrictiile producatorului: OE BOSCH
Diametru [mm]: 124
Amperaj [A]: 50
tip dioda: dioda Zenner
Garantie: Garantie 5 ani
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
VOLVO 940 (944) 2.0 1992-1994 112CP (82 KW) 1986cmc,
VOLVO 940 (944) 2.3 1990-1994 131CP (96 KW) 2316cmc,
VOLVO 940 combi (945) 2.0 1992-1994 112CP (82 KW) 1986cmc,
VOLVO 940 combi (945) 2.3 1990-1994 131CP (96 KW) 2316cmc,
VOLVO 940 combi (945) 2.3 Turbo 1990-1994 165CP (121 KW) 2316cmc,
VOLVO 960 II (964) 2.9 1994-1996 204CP (150 KW) 2922cmc,
VOLVO 960 II combi (965) 2.9 1994-1996 204CP (150 KW) 2922cmc,
VOLVO 960 II (964) 2.5 1994-1996 170CP (125 KW) 2473cmc,
VOLVO 960 II combi (965) 2.5 1994-1996 170CP (125 KW) 2473cmc,
VOLVO 940 II (944) 2.3 1994-1998 131CP (96 KW) 2316cmc,
VOLVO 940 II (944) 2.3 1994-1995 116CP (85 KW) 2316cmc,
VOLVO 940 II (944) 2.3 Turbo 1994-1998 165CP (121 KW) 2316cmc,
VOLVO 940 II combi (945) 2.3 1994-1998 131CP (96 KW) 2316cmc,
VOLVO 940 II combi (945) 2.3 1994-1995 116CP (85 KW) 2316cmc,
VOLVO 940 II combi (945) 2.3 Turbo 1994-1998 165CP (121 KW) 2316cmc,
VOLVO 940 combi (945) 2.3 1992-1994 116CP (85 KW) 2316cmc,
VOLVO 940 (944) 2.3 1992-1994 116CP (85 KW) 2316cmc,
VOLVO 940 II combi (945) 2.3 ti 1995-1998 135CP (99 KW) 2316cmc,
VOLVO 940 II (944) 2.3 ti 1995-1998 135CP (99 KW) 2316cmc,
VOLVO 940 (944) 2.3 Turbo 1990-1994 165CP (121 KW) 2316cmc,
VOLVO 940 combi (945) 2.3 1990-1991 155CP (114 KW) 2316cmc,
VOLVO S90 2.9 1997-1998 180CP (132 KW) 2922cmc,
VOLVO S90 2.9 1997-1998 204CP (150 KW) 2922cmc,
VOLVO V90 combi 2.9 1997-1998 180CP (132 KW) 2922cmc,
VOLVO V90 combi 2.9 1997-1998 204CP (150 KW) 2922cmc,
VOLVO 940 combi (945) 2.0 Turbo 1991-1995 155CP (114 KW) 1986cmc,
VOLVO 940 (944) 2.3 1990-1991 156CP (114 KW) 2316cmc,
VOLVO 940 II combi (945) 2.0 Turbo 1996-1998 155CP (114 KW) 1986cmc,
VOLVO 940 II (944) 2.0 Turbo 1996-1998 155CP (114 KW) 1986cmc,
VOLVO 940 (944) 2.0 Turbo 1990-1994 155CP (114 KW) 1986cmc,
VOLVO 960 (964) 2.0 1990-1993 190CP (140 KW) 1986cmc,
VOLVO 960 combi (965) 2.0 1990-1993 190CP (140 KW) 1986cmc,
VOLVO 960 combi (965) 2.0 1990-1993 140CP (103 KW) 1986cmc,
VOLVO 960 (964) 2.0 1990-1993 140CP (103 KW) 1986cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.