Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Punte diode HITACHI 139490


Cod: 139490
Producator: HITACHI
Coduri OE:
Restrictiile producatorului: OE BOSCH
Diametru [mm]: 124
Amperaj [A]: 50
tip dioda: dioda Zenner
Garantie: Garantie 5 ani


Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator : carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare . Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul . Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua . Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa . Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator . Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:

VOLVO 940 (944) 2.0 1992-1994 112CP (82 KW) 1986cmc,

VOLVO 940 (944) 2.3 1990-1994 131CP (96 KW) 2316cmc,

VOLVO 940 combi (945) 2.0 1992-1994 112CP (82 KW) 1986cmc,

VOLVO 940 combi (945) 2.3 1990-1994 131CP (96 KW) 2316cmc,

VOLVO 940 combi (945) 2.3 Turbo 1990-1994 165CP (121 KW) 2316cmc,

VOLVO 960 II (964) 2.9 1994-1996 204CP (150 KW) 2922cmc,

VOLVO 960 II combi (965) 2.9 1994-1996 204CP (150 KW) 2922cmc,

VOLVO 960 II (964) 2.5 1994-1996 170CP (125 KW) 2473cmc,

VOLVO 960 II combi (965) 2.5 1994-1996 170CP (125 KW) 2473cmc,

VOLVO 940 II (944) 2.3 1994-1998 131CP (96 KW) 2316cmc,

VOLVO 940 II (944) 2.3 1994-1995 116CP (85 KW) 2316cmc,

VOLVO 940 II (944) 2.3 Turbo 1994-1998 165CP (121 KW) 2316cmc,

VOLVO 940 II combi (945) 2.3 1994-1998 131CP (96 KW) 2316cmc,

VOLVO 940 II combi (945) 2.3 1994-1995 116CP (85 KW) 2316cmc,

VOLVO 940 II combi (945) 2.3 Turbo 1994-1998 165CP (121 KW) 2316cmc,

VOLVO 940 combi (945) 2.3 1992-1994 116CP (85 KW) 2316cmc,

VOLVO 940 (944) 2.3 1992-1994 116CP (85 KW) 2316cmc,

VOLVO 940 II combi (945) 2.3 ti 1995-1998 135CP (99 KW) 2316cmc,

VOLVO 940 II (944) 2.3 ti 1995-1998 135CP (99 KW) 2316cmc,

VOLVO 940 (944) 2.3 Turbo 1990-1994 165CP (121 KW) 2316cmc,

VOLVO 940 combi (945) 2.3 1990-1991 155CP (114 KW) 2316cmc,

VOLVO S90 2.9 1997-1998 180CP (132 KW) 2922cmc,

VOLVO S90 2.9 1997-1998 204CP (150 KW) 2922cmc,

VOLVO V90 combi 2.9 1997-1998 180CP (132 KW) 2922cmc,

VOLVO V90 combi 2.9 1997-1998 204CP (150 KW) 2922cmc,

VOLVO 940 combi (945) 2.0 Turbo 1991-1995 155CP (114 KW) 1986cmc,

VOLVO 940 (944) 2.3 1990-1991 156CP (114 KW) 2316cmc,

VOLVO 940 II combi (945) 2.0 Turbo 1996-1998 155CP (114 KW) 1986cmc,

VOLVO 940 II (944) 2.0 Turbo 1996-1998 155CP (114 KW) 1986cmc,

VOLVO 940 (944) 2.0 Turbo 1990-1994 155CP (114 KW) 1986cmc,

VOLVO 960 (964) 2.0 1990-1993 190CP (140 KW) 1986cmc,

VOLVO 960 combi (965) 2.0 1990-1993 190CP (140 KW) 1986cmc,

VOLVO 960 combi (965) 2.0 1990-1993 140CP (103 KW) 1986cmc,

VOLVO 960 (964) 2.0 1990-1993 140CP (103 KW) 1986cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3