ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Rotor distribuitor ASHUKI 1599-0203(221574B000)
Cod: 1599-0203
Producator: ASHUKI
Coduri OE: 221574B000, 30103P04A01, 30103P1JE01, 30103P2AJ01, FS9018V05
Greutate (în kg): 0,050
Numar bucati necesare: 1
Cod motor: D14A8
Sistem frânare: Lucas
Producator: ASHUKI
Coduri OE: 221574B000, 30103P04A01, 30103P1JE01, 30103P2AJ01, FS9018V05
Greutate (în kg): 0,050
Numar bucati necesare: 1
Cod motor: D14A8
Sistem frânare: Lucas
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
MAZDA 626 IV (GE) 1.8 i 1992-1997 105CP (77 KW) 1840cmc,
MAZDA 626 IV (GE) 2.0 i 1992-1997 115CP (85 KW) 1991cmc,
MAZDA 626 IV Hatchback (GE) 1.8 1991-1997 105CP (77 KW) 1840cmc,
MAZDA 626 IV Hatchback (GE) 2.0 i 1991-1997 115CP (85 KW) 1991cmc,
NISSAN TERRANO II (R20) 2.4 i 12V 4WD 1993-1996 124CP (91 KW) 2389cmc,
FORD MAVERICK (UDS, UNS) 2.4 i 1993-1996 124CP (91 KW) 2389cmc,
HONDA CIVIC VI Hatchback (EJ, EK) 1.4 i (EJ9) 1995-2001 75CP (55 KW) 1396cmc,
HONDA CIVIC VI Hatchback (EJ, EK) 1.4 i S (EJ9) 1995-2001 90CP (66 KW) 1396cmc,
HONDA CIVIC VI Hatchback (EJ, EK) 1.5 i (EK3) 1995-2001 114CP (84 KW) 1493cmc,
HONDA CIVIC VI limuzina (EJ, EK) 1.4 i (EJ9) 1995-2001 90CP (66 KW) 1396cmc,
HONDA CIVIC VI limuzina (EJ, EK) 1.5 i (EK3) 1995-2001 114CP (84 KW) 1493cmc,
HONDA CIVIC VI Fastback (MA, MB) 1.4 i (MA8, MB2) 1995-2001 75CP (55 KW) 1396cmc,
FORD MAVERICK (UDS, UNS) 2.4 i (UDS) 1996-1998 116CP (85 KW) 2389cmc,
FORD MAVERICK (UDS, UNS) 2.4 i 1996-1998 118CP (87 KW) 2389cmc,
NISSAN TERRANO II (R20) 2.4 4WD 1996-2007 118CP (87 KW) 2389cmc,
MAZDA 626 IV (GE) 2.0 i 4WD 1992-1997 116CP (85 KW) 1991cmc,
MAZDA 626 IV Hatchback (GE) 2.0 i 4WD 1992-1997 116CP (85 KW) 1991cmc,
HONDA CIVIC VI Fastback (MA, MB) 1.4 i (MA8, MB2) 1994-2001 90CP (66 KW) 1396cmc,
HONDA CIVIC VI Fastback (MA, MB) 1.6 16V (MB4) 1997-2001 116CP (85 KW) 1590cmc,
HONDA CIVIC VI Aerodeck (MB, MC) 1.4 16V (MB8) 1998-2001 75CP (55 KW) 1396cmc,
HONDA CIVIC VI Aerodeck (MB, MC) 1.4 16V (MB8) 1998-2001 90CP (66 KW) 1396cmc,
HONDA CIVIC VI Aerodeck (MB, MC) 1.6 16V (MC1) 1998-2001 116CP (85 KW) 1590cmc,
HONDA CIVIC VI limuzina (EJ, EK) 1.4 1995-1998 75CP (55 KW) 1396cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.