ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
capac distribuitor ASHUKI 1596-8003(F82918V00FE29)
Cod: 1596-8003
Producator: ASHUKI
Coduri OE: F82918V00FE29
Numar informatii tehnice: 111718
pt. cod original (OE): F829-18-V00/FE29
Producator: ASHUKI
Coduri OE: F82918V00FE29
Numar informatii tehnice: 111718
pt. cod original (OE): F829-18-V00/FE29
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
MAZDA 121 I (DA) 1.1 1987-1990 57CP (42 KW) 1139cmc,
MAZDA 121 I (DA) 1.3 1987-1990 60CP (44 KW) 1324cmc,
MAZDA 121 I (DA) 1.3 1989-1990 55CP (40 KW) 1324cmc,
MAZDA 323 III Hatchback (BF) 1.1 1985-1989 54CP (40 KW) 1071cmc,
MAZDA 323 III Hatchback (BF) 1.3 1985-1987 60CP (44 KW) 1296cmc,
MAZDA 323 III (BF) 1.3 1985-1989 60CP (44 KW) 1296cmc,
MAZDA 323 III Hatchback (BF) 1.5 1985-1989 75CP (55 KW) 1490cmc,
MAZDA 323 III (BF) 1.5 1985-1989 75CP (55 KW) 1490cmc,
MAZDA 323 III (BF) 1.5 1987-1989 73CP (54 KW) 1498cmc,
MAZDA 323 III Hatchback (BF) 1.5 1987-1989 73CP (54 KW) 1498cmc,
MAZDA 323 III Station Wagon (BW) 1.5 1986-1989 75CP (55 KW) 1490cmc,
MAZDA 323 III Station Wagon (BW) 1.5 1987-1989 73CP (54 KW) 1498cmc,
MAZDA 323 III Station Wagon (BW) 1.6 4x4 1990-1993 86CP (63 KW) 1598cmc,
MAZDA 626 III (GD) 2.0 1987-1990 90CP (66 KW) 1998cmc,
MAZDA 626 III Hatchback (GD) 2.0 1987-1990 90CP (66 KW) 1998cmc,
MAZDA 626 III Coupe (GD) 2.0 1987-1990 90CP (66 KW) 1998cmc,
MAZDA 626 III Station Wagon (GV) 2.0 1988-1997 90CP (66 KW) 1998cmc,
MAZDA 929 III (HC) 2.2 12V 1988-1989 115CP (85 KW) 2184cmc,
MAZDA 929 III (HC) 2.2 i 1987-1988 136CP (100 KW) 2184cmc,
SUZUKI SWIFT II hatchback 1.3 (SF413, AB35) 1989-2001 68CP (50 KW) 1298cmc,
SUZUKI SWIFT II limuzina (AH, AJ) 1.6 i 4WD (SF416, AJ14) 1990-2001 92CP (68 KW) 1590cmc,
SUZUKI SWIFT II limuzina (AH, AJ) 1.6 4WD (SF416, AJ14) 1989-1991 95CP (70 KW) 1590cmc,
MAZDA 626 III (GD) 1.8 1987-1992 88CP (65 KW) 1789cmc,
MAZDA 626 III Hatchback (GD) 1.8 1987-1992 88CP (65 KW) 1789cmc,
MAZDA 929 III (HC) 2.0 1987-1988 115CP (85 KW) 1998cmc,
MAZDA E-SERIE caroserie (SR2) E2000 1991-1994 82CP (60 KW) 1998cmc,
MAZDA E-SERIE caroserie (SR2) E2000 1994-2003 95CP (70 KW) 1998cmc,
MAZDA 626 III Coupe (GD) 1.8 1987-1991 88CP (65 KW) 1789cmc,
MAZDA 626 III Hatchback (GD) 1.8 1987-1992 94CP (69 KW) 1789cmc,
MAZDA 323 III Hatchback (BF) 1.4 1987-1989 60CP (44 KW) 1324cmc,
MAZDA 929 III (HC) 2.2 12V 1989-1991 128CP (94 KW) 2184cmc,
MAZDA 323 III Station Wagon (BW) 1.6 1987-1989 73CP (54 KW) 1597cmc,
MAZDA 323 III Station Wagon (BW) 1.3 1986-1990 60CP (44 KW) 1296cmc,
MAZDA 323 III (BF) 1.4 1987-1989 60CP (44 KW) 1324cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.