ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
stator,alternator ASHUKI 1533-8103(F8B118300CB)
Cod: 1533-8103
Producator: ASHUKI
Coduri OE: F8B118300CB
Curent de incarcare generator [A]: 70
Tensiune [V]: 12
Numar nervuri: 3
Producator: ASHUKI
Coduri OE: F8B118300CB
Curent de incarcare generator [A]: 70
Tensiune [V]: 12
Numar nervuri: 3
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
MAZDA 626 III (GD) 2.0 1987-1990 90CP (66 KW) 1998cmc,
MAZDA 626 III (GD) 2.2 12V 1987-1991 115CP (85 KW) 2184cmc,
MAZDA 626 III Hatchback (GD) 2.0 1987-1990 90CP (66 KW) 1998cmc,
MAZDA 626 III Hatchback (GD) 2.0 16V 1987-1990 140CP (103 KW) 1998cmc,
MAZDA 626 III Hatchback (GD) 2.2 12V 1988-1992 115CP (85 KW) 2184cmc,
MAZDA 626 III Coupe (GD) 2.0 1987-1990 90CP (66 KW) 1998cmc,
MAZDA 626 III Coupe (GD) 2.0 16V 1987-1990 140CP (103 KW) 1998cmc,
MAZDA 626 III Coupe (GD) 2.2 12V 1988-1991 115CP (85 KW) 2184cmc,
MAZDA 626 III Station Wagon (GV) 2.0 1988-1997 90CP (66 KW) 1998cmc,
MAZDA 626 III Station Wagon (GV) 2.2 12V 1989-1996 115CP (85 KW) 2184cmc,
MAZDA 626 III (GD) 1.8 1987-1992 88CP (65 KW) 1789cmc,
MAZDA 626 III (GD) 2.0 12V 1987-1992 107CP (79 KW) 1998cmc,
MAZDA 626 III (GD) 2.0 16V 1987-1992 140CP (103 KW) 1998cmc,
MAZDA 626 III Hatchback (GD) 1.8 1987-1992 88CP (65 KW) 1789cmc,
MAZDA 626 III Hatchback (GD) 2.0 12V 1987-1992 107CP (79 KW) 1998cmc,
MAZDA 626 III Coupe (GD) 2.0 12V 1987-1988 107CP (79 KW) 1998cmc,
MAZDA 626 III Coupe (GD) 1.8 1987-1991 88CP (65 KW) 1789cmc,
MAZDA 626 III Station Wagon (GV) 1.8 1988-1992 88CP (65 KW) 1789cmc,
MAZDA 626 III Station Wagon (GV) 2.0 16V 1988-1992 140CP (103 KW) 1998cmc,
MAZDA 626 III Station Wagon (GV) 2.0 12V 1987-1990 110CP (81 KW) 1998cmc,
MAZDA 626 III Station Wagon (GV) 2.2 12V 4WD 1991-1992 116CP (85 KW) 2184cmc,
MAZDA 626 III Hatchback (GD) 1.8 1987-1992 94CP (69 KW) 1789cmc,
MAZDA 626 III Hatchback (GD) 2.0 16V 1987-1989 148CP (109 KW) 1998cmc,
MAZDA 626 III (GD) 2.0 16V 1987-1989 148CP (109 KW) 1998cmc,
MAZDA 626 III Coupe (GD) 2.0 16V 1987-1989 148CP (109 KW) 1998cmc,
MAZDA 626 III Station Wagon (GV) 2.0 i 16V 1994-1997 150CP (110 KW) 1998cmc,
MAZDA 626 III Hatchback (GD) 1.6 1987-1992 82CP (60 KW) 1587cmc,
MAZDA 626 III (GD) 1.6 1987-1992 82CP (60 KW) 1587cmc,
MAZDA 626 III Coupe (GD) 1.6 1987-1992 82CP (60 KW) 1597cmc,
MAZDA 626 III (GD) 2.2 12V 4WD 1990-1992 115CP (85 KW) 2184cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.