Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




stator,alternator ASHUKI 1533-8103(F8B118300CB)


Cod: 1533-8103
Producator: ASHUKI
Coduri OE: F8B118300CB
Curent de incarcare generator [A]: 70
Tensiune [V]: 12
Numar nervuri: 3


Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator : carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare . Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul . Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua . Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa . Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator . Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:

MAZDA 626 III (GD) 2.0 1987-1990 90CP (66 KW) 1998cmc,

MAZDA 626 III (GD) 2.2 12V 1987-1991 115CP (85 KW) 2184cmc,

MAZDA 626 III Hatchback (GD) 2.0 1987-1990 90CP (66 KW) 1998cmc,

MAZDA 626 III Hatchback (GD) 2.0 16V 1987-1990 140CP (103 KW) 1998cmc,

MAZDA 626 III Hatchback (GD) 2.2 12V 1988-1992 115CP (85 KW) 2184cmc,

MAZDA 626 III Coupe (GD) 2.0 1987-1990 90CP (66 KW) 1998cmc,

MAZDA 626 III Coupe (GD) 2.0 16V 1987-1990 140CP (103 KW) 1998cmc,

MAZDA 626 III Coupe (GD) 2.2 12V 1988-1991 115CP (85 KW) 2184cmc,

MAZDA 626 III Station Wagon (GV) 2.0 1988-1997 90CP (66 KW) 1998cmc,

MAZDA 626 III Station Wagon (GV) 2.2 12V 1989-1996 115CP (85 KW) 2184cmc,

MAZDA 626 III (GD) 1.8 1987-1992 88CP (65 KW) 1789cmc,

MAZDA 626 III (GD) 2.0 12V 1987-1992 107CP (79 KW) 1998cmc,

MAZDA 626 III (GD) 2.0 16V 1987-1992 140CP (103 KW) 1998cmc,

MAZDA 626 III Hatchback (GD) 1.8 1987-1992 88CP (65 KW) 1789cmc,

MAZDA 626 III Hatchback (GD) 2.0 12V 1987-1992 107CP (79 KW) 1998cmc,

MAZDA 626 III Coupe (GD) 2.0 12V 1987-1988 107CP (79 KW) 1998cmc,

MAZDA 626 III Coupe (GD) 1.8 1987-1991 88CP (65 KW) 1789cmc,

MAZDA 626 III Station Wagon (GV) 1.8 1988-1992 88CP (65 KW) 1789cmc,

MAZDA 626 III Station Wagon (GV) 2.0 16V 1988-1992 140CP (103 KW) 1998cmc,

MAZDA 626 III Station Wagon (GV) 2.0 12V 1987-1990 110CP (81 KW) 1998cmc,

MAZDA 626 III Station Wagon (GV) 2.2 12V 4WD 1991-1992 116CP (85 KW) 2184cmc,

MAZDA 626 III Hatchback (GD) 1.8 1987-1992 94CP (69 KW) 1789cmc,

MAZDA 626 III Hatchback (GD) 2.0 16V 1987-1989 148CP (109 KW) 1998cmc,

MAZDA 626 III (GD) 2.0 16V 1987-1989 148CP (109 KW) 1998cmc,

MAZDA 626 III Coupe (GD) 2.0 16V 1987-1989 148CP (109 KW) 1998cmc,

MAZDA 626 III Station Wagon (GV) 2.0 i 16V 1994-1997 150CP (110 KW) 1998cmc,

MAZDA 626 III Hatchback (GD) 1.6 1987-1992 82CP (60 KW) 1587cmc,

MAZDA 626 III (GD) 1.6 1987-1992 82CP (60 KW) 1587cmc,

MAZDA 626 III Coupe (GD) 1.6 1987-1992 82CP (60 KW) 1597cmc,

MAZDA 626 III (GD) 2.2 12V 4WD 1990-1992 115CP (85 KW) 2184cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3