ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
stator,alternator ASHUKI 1533-5105(A2T00991)
Cod: 1533-5105
Producator: ASHUKI
Coduri OE: A2T00991, A2T03591, A2T03691, A2T03792, A2T28091, A2T49792, MD099624, MD111151, MD111286, MD111607
Curent de incarcare generator [A]: 60
Tensiune [V]: 12
Numar nervuri: 4
Producator: ASHUKI
Coduri OE: A2T00991, A2T03591, A2T03691, A2T03792, A2T28091, A2T49792, MD099624, MD111151, MD111286, MD111607
Curent de incarcare generator [A]: 60
Tensiune [V]: 12
Numar nervuri: 4
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
MITSUBISHI COLT II (C1_A) 1.2 EL,GL (C15A) 1984-1986 55CP (40 KW) 1198cmc,
MITSUBISHI COLT II (C1_A) 1.2 EL,GL (C15A) 1986-1988 60CP (44 KW) 1198cmc,
MITSUBISHI COLT II (C1_A) 1.5 GLX (C12A) 1984-1988 75CP (55 KW) 1468cmc,
MITSUBISHI LANCER III (C1_A, C6_A) 1.2 GL (C15AS) 1984-1986 55CP (40 KW) 1198cmc,
MITSUBISHI LANCER III (C1_A, C6_A) 1.2 (C65A) 1986-1988 60CP (44 KW) 1198cmc,
MITSUBISHI LANCER III (C1_A, C6_A) 1.5 GLX (C12AS) 1985-1988 70CP (51 KW) 1468cmc,
MITSUBISHI LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.5 (C12V) 1985-1989 70CP (51 KW) 1468cmc,
MITSUBISHI LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.5 (C12V) 1985-1987 75CP (55 KW) 1468cmc,
MITSUBISHI GALANT III (E1_A) 2.0 GLS (E15A) 1984-1990 102CP (75 KW) 1997cmc,
MITSUBISHI GALANT III (E1_A) 2.0 Turbo ECi (E15A) 1984-1990 150CP (110 KW) 1997cmc,
MITSUBISHI GALANT III (E1_A) 2.4 GLS (E16A) 1985-1990 112CP (82 KW) 2351cmc,
MITSUBISHI CORDIA (A21_A, AB) 1.8 Turbo ECi (A213A) 1984-1986 136CP (100 KW) 1795cmc,
MITSUBISHI SPACE WAGON (D0_V/W) 2.0 GLX (D04W) 1986-1988 84CP (62 KW) 1997cmc,
MITSUBISHI SPACE WAGON (D0_V/W) 2.0 GLX 4WD (D08W) 1986-1988 84CP (62 KW) 1997cmc,
MITSUBISHI SPACE WAGON (D0_V/W) 2.0 GLXi (D04W) 1988-1991 101CP (74 KW) 1997cmc,
MITSUBISHI SPACE WAGON (D0_V/W) 2.0 GLXi 4WD (D08W) 1988-1991 101CP (74 KW) 1997cmc,
MITSUBISHI SPACE WAGON (D0_V/W) 2.0 4WD (D08W) 1985-1991 102CP (75 KW) 1997cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.