ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
stator,alternator ASHUKI 1533-2006(2702013060) pentru MERCEDES-BENZ G-CLASS Cabrio (W463) 350 G Turbo-D (463.300)
Cod: 1533-2006
Producator: ASHUKI
Coduri OE: 2702013060, 2702013110, 2702024030, 2702024031, 2702024050, 270202405084, 2702024061, 2702024062, 2702024063, 270202406384, 2702045082
Tensiune [V]: 14
Curent de incarcare generator [A]: 50
Numar nervuri: 1
Role: cu
Curent electric vehicul: pentru vehicule cu instalatie de 12V
Producator: ASHUKI
Coduri OE: 2702013060, 2702013110, 2702024030, 2702024031, 2702024050, 270202405084, 2702024061, 2702024062, 2702024063, 270202406384, 2702045082
Tensiune [V]: 14
Curent de incarcare generator [A]: 50
Numar nervuri: 1
Role: cu
Curent electric vehicul: pentru vehicule cu instalatie de 12V
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
TOYOTA LITEACE Bus (CM30_G, KM30_G) 1.5 (KM30LG) 1985-1989 69CP (51 KW) 1486cmc,
TOYOTA LAND CRUISER (PZJ7_, KZJ7_, HZJ7_, BJ7_, LJ7_, RJ7_) 2.4 (RJ70_, RJ73_) 1984-1993 105CP (77 KW) 2367cmc,
TOYOTA LAND CRUISER (PZJ7_, KZJ7_, HZJ7_, BJ7_, LJ7_, RJ7_) 2.4 (RJ70_, RJ73_) 1984-1993 110CP (81 KW) 2367cmc,
TOYOTA LITEACE Bus (_R2_LG) 1.5 (KR21LG) 1992-1995 71CP (52 KW) 1486cmc,
TOYOTA LITEACE caroserie (_R2__V) 1.5 (KR27_V) 1992-1995 71CP (52 KW) 1486cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.