ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Bujii NPS W16EP-U(0948200131000)
Cod: W16EP-U
Producator: NPS
Coduri OE: 0948200131000, 22401A4605, 22401W8915, 5099751, 7700860235, 7700862054, 7700869200, 7701041214, 7701366539, 7701366903, 9091901027, 9091901059, 9807955841, 980795584102, 9807955851, 9807955854, 980795585400, 9807955855, B2401A4605, BP5ES, MS851022, MS851182, MS851437
Diametru [mm]: 14
Deschidere cheie: 20.6
Masa [g]: 56
Bujie: 1-Electrod masa
Dimensiune filet 1: 19
Specificatie: 1.5Ni
distanta electrozi de reglat [mm]: 0,7
Tip catalizator: pentru vehicule fara catalizator
Cod motor: M 10 B 16
Calitate: 4
Standard:
An fabricatie pana la: 07/1988
An fabricatie de la: 08/1979
Producator: NPS
Coduri OE: 0948200131000, 22401A4605, 22401W8915, 5099751, 7700860235, 7700862054, 7700869200, 7701041214, 7701366539, 7701366903, 9091901027, 9091901059, 9807955841, 980795584102, 9807955851, 9807955854, 980795585400, 9807955855, B2401A4605, BP5ES, MS851022, MS851182, MS851437
Diametru [mm]: 14
Deschidere cheie: 20.6
Masa [g]: 56
Bujie: 1-Electrod masa
Dimensiune filet 1: 19
Specificatie: 1.5Ni
distanta electrozi de reglat [mm]: 0,7
Tip catalizator: pentru vehicule fara catalizator
Cod motor: M 10 B 16
Calitate: 4
Standard:
An fabricatie pana la: 07/1988
An fabricatie de la: 08/1979
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere .
O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia .
Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia .
Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai .
Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior .
-rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece .
-solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii .
Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari .
Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri .
La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie .
-
Pentru:
BMW 3 (E21) 323 i 1978-1982 143CP (105 KW) 2316cmc,
BMW 3 (E30) 316 (Ecotronic) 1983-1990 90CP (66 KW) 1766cmc,
BMW 3 (E30) 318 i 1984-1988 102CP (75 KW) 1766cmc,
BMW 3 (E30) 318 i 1982-1987 105CP (77 KW) 1766cmc,
BMW 3 (E30) 323 i 1982-1983 139CP (102 KW) 2316cmc,
BMW 3 (E30) 323 i 1983-1986 150CP (110 KW) 2316cmc,
BMW 5 (E28) 518 1981-1984 90CP (66 KW) 1766cmc,
BMW 5 (E28) 518 i 1983-1987 105CP (77 KW) 1766cmc,
BMW 5 (E28) 520 i 1985-1987 129CP (95 KW) 1990cmc,
BMW 5 (E28) 525 i 1981-1987 150CP (110 KW) 2495cmc,
BMW 5 (E28) 528 i 1981-1987 184CP (135 KW) 2788cmc,
MERCEDES-BENZ limuzina (W123) 280 E (123.033) 1976-1985 185CP (136 KW) 2746cmc,
VW GOLF I (17) 1.5 1977-1983 70CP (51 KW) 1457cmc,
VW JETTA I (16) 1.5 1978-1984 70CP (51 KW) 1457cmc,
VW SCIROCCO (53) 1.5 1977-1980 70CP (51 KW) 1457cmc,
VW SCIROCCO (53B) 1.5 1980-1983 70CP (51 KW) 1457cmc,
VW SCIROCCO (53B) 1.6 1983-1989 75CP (55 KW) 1595cmc,
VW GOLF I Cabriolet (155) 1.6 1983-1992 75CP (55 KW) 1595cmc,
RENAULT TWINGO I (C06_) 1.2 (C063, C064) 1993-1996 55CP (40 KW) 1239cmc,
VW CADDY I (14) 1.6 1983-1992 75CP (55 KW) 1595cmc,
BMW 3 (E30) 316 1982-1987 90CP (66 KW) 1766cmc,
RENAULT 19 I (B/C53_) 1.4 (B/C53P) 1989 58CP (43 KW) 1397cmc,
RENAULT 19 I (B/C53_) 1.2 1988-1992 54CP (40 KW) 1237cmc,
RENAULT 19 I Chamade (L53_) 1.2 1988-1992 54CP (40 KW) 1237cmc,
RENAULT 19 II (B/C53_) 1.2 1992-1995 54CP (40 KW) 1237cmc,
RENAULT 19 I caroserie (S53_) 1.2 1988-1992 54CP (40 KW) 1237cmc,
RENAULT 19 II caroserie (S53_) 1.2 1992-1995 54CP (40 KW) 1237cmc,
RENAULT TWINGO I caroserie (S06_) 1.2 (S063, S064) 1993-1996 55CP (40 KW) 1239cmc,
RENAULT TRAFIC platou/sasiu (P6) 1.6 1980-1986 65CP (48 KW) 1647cmc,
HYUNDAI PONY 1.2 1974-1982 54CP (40 KW) 1238cmc,
HYUNDAI PONY 1.4 1977-1982 68CP (50 KW) 1439cmc,
BMW 5 (E28) 518 i 1981-1984 102CP (75 KW) 1776cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.