Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Bujii NPS VT20 pentru MITSUBISHI LANCER V Station Wagon (CB_W, CD_W) 1.6 16V (CB4W)


Cod: VT20
Producator: NPS
Coduri OE:
Specificatie: Irridium P/L
Diametru [mm]: 14
Deschidere cheie: 16
Masa [g]: 40
Bujie: 1-Electrod masa
Dimensiune filet 1: 17.5
Specificatie: 1.5Ni

Cod motor: TKW
Calitate: 4
Specificatie: Flexible fuel
alternativ:
Standard:
An fabricatie pana la: 12/2003
An fabricatie de la: 04/1999
Tensiune [V]: 14

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere . O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia . Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia . Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai . Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior . -rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece . -solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii . Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari . Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri . La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie . -
Pentru:

VOLVO S40 I (VS) 1.8 1995-1999 115CP (85 KW) 1731cmc,

VOLVO S40 I (VS) 2.0 1995-2003 136CP (100 KW) 1948cmc,

VOLVO S40 I (VS) 2.0 1995-1999 140CP (103 KW) 1948cmc,

VOLVO S40 I (VS) 1.6 1995-1999 105CP (77 KW) 1588cmc,

FORD FOCUS (DAW, DBW) 1.8 16V 1998-2004 115CP (85 KW) 1796cmc,

JAGUAR S-TYPE (CCX_) 3.0 V6 1999-2007 238CP (175 KW) 2967cmc,

VOLVO S40 I (VS) 1.6 1999-2003 109CP (80 KW) 1587cmc,

VOLVO S40 I (VS) 1.8 1999-2003 122CP (90 KW) 1783cmc,

FORD MONDEO III limuzina (B4Y) 1.8 16V 2000-2007 110CP (81 KW) 1798cmc,

FORD MONDEO III limuzina (B4Y) 1.8 16V 2000-2007 125CP (92 KW) 1798cmc,

FORD MONDEO III limuzina (B4Y) 2.0 16V 2000-2007 146CP (107 KW) 1999cmc,

FORD MONDEO III (B5Y) 1.8 16V 2000-2007 110CP (81 KW) 1798cmc,

FORD MONDEO III combi (BWY) 1.8 16V 2000-2007 110CP (81 KW) 1798cmc,

FORD MONDEO III (B5Y) 1.8 16V 2000-2007 125CP (92 KW) 1798cmc,

FORD MONDEO III combi (BWY) 1.8 16V 2000-2007 125CP (92 KW) 1798cmc,

FORD MONDEO III (B5Y) 2.0 16V 2000-2007 146CP (107 KW) 1999cmc,

FORD MONDEO III combi (BWY) 2.0 16V 2000-2007 146CP (107 KW) 1999cmc,

MAZDA MPV II (LW) 2.3 2002-2006 141CP (104 KW) 2261cmc,

FORD FOCUS C-MAX 1.8 2003-2007 120CP (88 KW) 1798cmc,

FORD FOCUS C-MAX 2.0 2004-2007 145CP (107 KW) 1999cmc,

FORD FOCUS C-MAX 1.8 2004-2007 125CP (92 KW) 1798cmc,

FORD FOCUS II (DA_) 2.0 2004-2012 145CP (107 KW) 1999cmc,

FORD FIESTA V (JH_, JD_) ST150 2005-2008 150CP (110 KW) 1999cmc,

FORD FOCUS II combi (DA_) 2.0 2004-2012 145CP (107 KW) 1999cmc,

FORD FOCUS II limuzina (DA_) 2.0 2005-2011 145CP (107 KW) 1999cmc,

FORD FOCUS II (DA_) 1.8 Flexifuel 2006-2012 125CP (92 KW) 1798cmc,

FORD FOCUS II combi (DA_) 1.8 Flexifuel 2006-2012 125CP (92 KW) 1798cmc,

FORD FOCUS II Cabriolet 2.0 2006-2011 145CP (107 KW) 1999cmc,

FORD TRANSIT caroserie 2.3 16V [RWD] 2006-2014 145CP (107 KW) 2261cmc,

FORD TRANSIT platou/sasiu 2.3 16V [RWD] 2006-2014 145CP (107 KW) 2261cmc,

FORD FOCUS II limuzina (DA_) 1.8 Flexifuel 2006-2011 125CP (92 KW) 1798cmc,

VOLVO S40 II (MS) 2.0 2006-prezent 146CP (107 KW) 1999cmc,

VOLVO S40 I (VS) 1.8 2001-2003 116CP (85 KW) 1783cmc,

FORD FOCUS II limuzina (DA_) 1.8 Flexifuel 2005-2008 131CP (96 KW) 1798cmc,

VOLVO S40 II (MS) 1.8 FlexFuel 2006-prezent 125CP (92 KW) 1798cmc,

VOLVO V50 (MW) 1.8 FlexFuel 2005-prezent 125CP (92 KW) 1798cmc,

VOLVO C30 1.8 FlexFuel 2007-2012 125CP (92 KW) 1798cmc,

FORD C-MAX (DM2) 2.0 CNG 2009-2010 145CP (107 KW) 1999cmc,

FORD C-MAX (DM2) 2.0 LPG 2008-2010 145CP (107 KW) 1999cmc,

VOLVO C30 2.0 FlexFuel 2010-2012 146CP (107 KW) 1999cmc,

FORD FOCUS combi (DNW) 1.8 Bifuel 2003-2005 111CP (82 KW) 1796cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3