ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Fulie, alternator NPS T515A12
Cod: T515A12
Producator: NPS
Coduri OE:
De la numar serie sasiu: Vin SB1...
Producator: NPS
Coduri OE:
De la numar serie sasiu: Vin SB1...
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
TOYOTA COROLLA Compact (_E11_) 1.4 (ZZE111_) 2000-2002 97CP (71 KW) 1398cmc,
TOYOTA COROLLA Compact (_E11_) 1.6 (ZZE112_) 2000-2002 110CP (81 KW) 1598cmc,
TOYOTA COROLLA Liftback (_E11_) 1.4 (ZZE111_) 2000-2002 97CP (71 KW) 1398cmc,
TOYOTA COROLLA (_E11_) 1.4 16V (ZZE111_) 2000-2001 97CP (71 KW) 1398cmc,
TOYOTA COROLLA Wagon (__E11_) 1.4 16V (ZZE111_) 2000-2001 97CP (71 KW) 1398cmc,
TOYOTA COROLLA Liftback (_E11_) 1.6 (ZZE112_) 2000-2002 110CP (81 KW) 1598cmc,
TOYOTA COROLLA (_E11_) 1.6 16V (ZZE112_) 2000-2001 110CP (81 KW) 1598cmc,
TOYOTA COROLLA Wagon (__E11_) 1.6 16V (ZZE112_) 2000-2001 110CP (81 KW) 1598cmc,
TOYOTA AVENSIS Liftback (_T22_) 1.8 VVT-i 2000-2003 129CP (95 KW) 1794cmc,
TOYOTA AVENSIS (_T22_) 1.8 VVT-i 2000-2003 129CP (95 KW) 1794cmc,
TOYOTA AVENSIS Station Wagon (_T22_) 1.8 VVT-i 2000-2003 129CP (95 KW) 1794cmc,
TOYOTA COROLLA (CDE12_, ZZE12_, NDE12_, ZDE12_) 1.4 VVT-i 2002-2006 97CP (71 KW) 1398cmc,
TOYOTA COROLLA (CDE12_, ZZE12_, NDE12_, ZDE12_) 1.6 VVT-i 2002-2006 110CP (81 KW) 1598cmc,
TOYOTA COROLLA combi (_E12J_, _E12T_) 1.4 VVT-i 2002-2007 97CP (71 KW) 1398cmc,
TOYOTA COROLLA combi (_E12J_, _E12T_) 1.6 VVT-i 2002-2007 110CP (81 KW) 1598cmc,
TOYOTA COROLLA limuzina (_E12J_, _E12T_) 1.4 VVT-i 2002-2007 97CP (71 KW) 1398cmc,
TOYOTA COROLLA limuzina (_E12J_, _E12T_) 1.6 VVT-i 2002-2007 110CP (81 KW) 1598cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.