ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Cruce ax, Roata dintata conica de echilibrare-Diferential NPS T283A01(0437135030) pentru RENAULT ESPACE IV (JK0/1_) 1.9 dCi (JK0U)
Cod: T283A01
Producator: NPS
Coduri OE: 0437135030, 0437135031, 0437135040, 0437135050, 0437135051, 0437135060, 0437135061, 0437160040, 0437160041, 0437160060, 0437160070
Lungime [mm]: 78
Diametru [mm]: 29
Partea de montare: fata si spate
Cod motor: 1HD-T
Specificatie: ROUE JUMELLEE
An fabricatie pana la: 12/1992
An fabricatie de la: 10/1993
Producator: NPS
Coduri OE: 0437135030, 0437135031, 0437135040, 0437135050, 0437135051, 0437135060, 0437135061, 0437160040, 0437160041, 0437160060, 0437160070
Lungime [mm]: 78
Diametru [mm]: 29
Partea de montare: fata si spate
Cod motor: 1HD-T
Specificatie: ROUE JUMELLEE
An fabricatie pana la: 12/1992
An fabricatie de la: 10/1993
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei .
In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite .
La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate .
In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite .
Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate .
Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv .
Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici .
Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior .
Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc .
Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant .
Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata .
Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor .
Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0.
Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:
TOYOTA LAND CRUISER 80 (_J8_) 4.2 TD (HDJ80) 1990-1997 167CP (123 KW) 4164cmc,
TOYOTA LAND CRUISER (PZJ7_, KZJ7_, HZJ7_, BJ7_, LJ7_, RJ7_) 2.4 D (LJ70_) 1984-1985 72CP (53 KW) 2446cmc,
TOYOTA LAND CRUISER (PZJ7_, KZJ7_, HZJ7_, BJ7_, LJ7_, RJ7_) 2.4 TD (LJ70_, LJ73_) 1985-1990 86CP (63 KW) 2446cmc,
TOYOTA LAND CRUISER (PZJ7_, KZJ7_, HZJ7_, BJ7_, LJ7_, RJ7_) 2.4 TD (LJ70) 1990-1993 90CP (66 KW) 2446cmc,
TOYOTA LAND CRUISER Hardtop (_J7_) 2.4 TD (LJ77) 1990-1996 90CP (66 KW) 2446cmc,
TOYOTA LAND CRUISER (PZJ7_, KZJ7_, HZJ7_, BJ7_, LJ7_, RJ7_) 3.0 TD (KZJ70_, KZJ73_, KZJ77_) 1993-1996 125CP (92 KW) 2982cmc,
TOYOTA LAND CRUISER Hardtop (_J7_) 3.0 TD 1993-1996 125CP (92 KW) 2982cmc,
TOYOTA 4 RUNNER (RN10_, VZN13_, VZN10_, RN13_) 3.0 Turbo-D (KZN 130) 1993-1996 125CP (92 KW) 2982cmc,
TOYOTA LAND CRUISER 80 (_J8_) 4.2 TD 24V (HDJ80_) 1995-1997 170CP (125 KW) 4164cmc,
TOYOTA LAND CRUISER 80 (_J8_) 4.2 TD (HDJ80) 1992-1997 160CP (118 KW) 4164cmc,
TOYOTA 4 RUNNER (RN10_, VZN13_, VZN10_, RN13_) 3.0 V6 (VZN 130) 1990-1995 143CP (105 KW) 2959cmc,
TOYOTA LAND CRUISER 90 (_J9_) 3.4 i 24V (VZJ90_, VZJ95_) 1996-prezent 178CP (131 KW) 3378cmc,
TOYOTA LAND CRUISER 90 (_J9_) 3.0 TD (KZJ90_, KZJ95_) 1996-prezent 125CP (92 KW) 2982cmc,
VW TARO 2.2 1989-1994 94CP (69 KW) 2237cmc,
VW TARO 2.4 D 4x4 1994-1997 79CP (58 KW) 2446cmc,
TOYOTA HILUX II Pick-up (LN8_, RN5_, LN6_, YN6_, YN5_, LN5_, RN6_) 2.4 D 4WD 1994-2005 79CP (58 KW) 2446cmc,
TOYOTA HILUX II Pick-up (LN8_, RN5_, LN6_, YN6_, YN5_, LN5_, RN6_) 2.2 4WD (YN106_, YN110_) 1987-1989 94CP (69 KW) 2237cmc,
TOYOTA LAND CRUISER 100 (FZJ1_, UZJ1_) 4.2 TD (HDJ100_) 1998-2007 204CP (150 KW) 4164cmc,
TOYOTA HILUX II Pick-up (LN8_, RN5_, LN6_, YN6_, YN5_, LN5_, RN6_) 2.4 TD 4WD 1998-2002 90CP (66 KW) 2446cmc,
TOYOTA HILUX II Pick-up (LN8_, RN5_, LN6_, YN6_, YN5_, LN5_, RN6_) 2.4 D 4WD 1988-2005 83CP (61 KW) 2446cmc,
TOYOTA LAND CRUISER 90 (_J9_) 3.0 D-4D (KDJ90, KDJ95, KDJ 125) 2000-prezent 163CP (120 KW) 2982cmc,
TOYOTA LAND CRUISER (PZJ7_, KZJ7_, HZJ7_, BJ7_, LJ7_, RJ7_) 4.2 TD (HZJ7__V) 1990-prezent 131CP (96 KW) 4164cmc,
TOYOTA LAND CRUISER 80 (_J8_) 4.2 D (HZJ80_) 1990-1997 135CP (99 KW) 4164cmc,
TOYOTA HILUX II Pick-up (LN8_, RN5_, LN6_, YN6_, YN5_, LN5_, RN6_) 2.5 D-4D 4WD 2001-2005 102CP (75 KW) 2494cmc,
TOYOTA LAND CRUISER (LJ12_, KZJ12_, TRJ12_, KDJ12_, GRJ12_) 3.0 D-4D (KDJ120, KDJ150, KDJ125) 2003-2009 163CP (120 KW) 2982cmc,
VW TARO 2.4 D 4x4 1989-1997 83CP (61 KW) 2446cmc,
TOYOTA LAND CRUISER (LJ12_, KZJ12_, TRJ12_, KDJ12_, GRJ12_) 3.0 D-4D (KDJ120, KDJ125) 2004-2009 166CP (122 KW) 2982cmc,
TOYOTA HILUX II Pick-up (LN8_, RN5_, LN6_, YN6_, YN5_, LN5_, RN6_) 2.4 D 4WD 1984-1988 75CP (55 KW) 2446cmc,
TOYOTA 4 RUNNER (RN10_, VZN13_, VZN10_, RN13_) 2.4 TD 1989-1995 90CP (66 KW) 2446cmc,
TOYOTA LAND CRUISER (LJ12_, KZJ12_, TRJ12_, KDJ12_, GRJ12_) 3.0 D-4D (KDJ120, KDJ125) 2002-2009 173CP (127 KW) 2982cmc,
TOYOTA LAND CRUISER Hardtop (_J7_) 4.2 D 1990-1996 167CP (123 KW) 4164cmc,
TOYOTA LAND CRUISER 200 (VDJ2_, UZJ2_) 4.5 D V8 (VDJ200) 2008-prezent 286CP (210 KW) 4461cmc,
TOYOTA LAND CRUISER 200 (VDJ2_, UZJ2_) 4.5 D-4D (VDJ200) 2008-prezent 265CP (195 KW) 4461cmc,
TOYOTA LAND CRUISER 150 (KDJ15_, GRJ15_) 3.0 D-4D 2010-prezent 173CP (127 KW) 2982cmc,
TOYOTA LAND CRUISER 150 (KDJ15_, GRJ15_) 3.0 D-4D 2010-prezent 190CP (140 KW) 2982cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.