Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Bujii NPS PQ20R(2240108U16) pentru FORD FOCUS II combi (DA_) 1.6 Ti


Cod: PQ20R
Producator: NPS
Coduri OE: 2240108U16, 224010P616, 2240158S16, 22401F6516, 9091901127, 9091901128
Diametru [mm]: 14
Deschidere cheie: 16
Masa [g]: 43
Bujie: 1-Electrod masa
Dimensiune filet 1: 19
Specificatie: 1.5Ni

distanta electrozi de reglat [mm]: 1
Tip catalizator: pentru vehicule fara catalizator
Cod motor: 2VZ-FE
Calitate: 6
Numar sasiu: Y086667 ->
Specificatie: OEM Optional
Standard:
An fabricatie pana la: 09/1988
An fabricatie de la: 01/1989
Sistem injectie: Injectie multipunct
Pana la numar serie sasiu: J134/202085M10

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere . O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia . Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia . Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai . Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior . -rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece . -solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii . Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari . Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri . La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie . -
Pentru:

TOYOTA CAMRY (_V2_) 2.5 V6 GXI (VZV21_) 1988-1991 160CP (118 KW) 2508cmc,

TOYOTA CAMRY (_CV1_, _XV1_, _V1_) 3.0 (VCV10) 1991-1996 188CP (138 KW) 2959cmc,

TOYOTA CAMRY Station Wagon (_V2_) 2.5 (VZV21_) 1990-1991 160CP (118 KW) 2508cmc,

TOYOTA CAMRY Station Wagon (_XV1_, _CV1_, _V10) 3.0 (VCV10) 1992-1996 188CP (138 KW) 2959cmc,

NISSAN SUNNY II Coupe (B12) 1.6 GTI 16V 1987-1989 110CP (81 KW) 1598cmc,

NISSAN SUNNY III Traveller (Y10) 1.6 i 16V 4x4 1992-2000 102CP (75 KW) 1597cmc,

NISSAN BLUEBIRD Hatchback (T72, T12) 1.8 i 16V (FRLT72) 1989-1990 129CP (95 KW) 1809cmc,

SAAB 9-5 (YS3E) 2.0 t 1997-2009 150CP (110 KW) 1985cmc,

SAAB 9-5 combi (YS3E) 2.0 t 1998-2009 150CP (110 KW) 1985cmc,

NISSAN SUNNY III caroserie (Y10) 1.6 i 16V 1992-2000 90CP (66 KW) 1597cmc,

SAAB 9-3 (YS3D) 2.0 Turbo 1998-2002 154CP (113 KW) 1985cmc,

SAAB 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.0 Turbo 1998-2003 154CP (113 KW) 1985cmc,

SAAB 9-3 (YS3D) 2.0 Turbo 1999-2002 205CP (151 KW) 1985cmc,

SAAB 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.0 Turbo 1999-2003 205CP (151 KW) 1985cmc,

SAAB 9-5 (YS3E) 2.3 Turbo 1999-2001 230CP (169 KW) 2290cmc,

SAAB 9-5 combi (YS3E) 2.3 Turbo 1999-2001 230CP (169 KW) 2290cmc,

SAAB 9-3 (YS3D) 2.0 Turbo 2001-2002 150CP (110 KW) 1985cmc,

SAAB 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.0 Turbo 2001-2003 150CP (110 KW) 1985cmc,

SAAB 9-5 (YS3E) 2.3 t 2001-2009 185CP (136 KW) 2290cmc,

SAAB 9-5 combi (YS3E) 2.3 t 2001-2009 185CP (136 KW) 2290cmc,

SAAB 9-5 (YS3E) 2.3 Turbo 2001-2009 250CP (184 KW) 2290cmc,

SAAB 9-5 combi (YS3E) 2.3 Turbo 2001-2009 250CP (184 KW) 2290cmc,

SAAB 9-5 (YS3E) 2.3 Turbo 2003-2009 220CP (162 KW) 2290cmc,

SAAB 9-5 combi (YS3E) 2.3 Turbo 2003-2009 220CP (162 KW) 2290cmc,

SAAB 9-5 combi (YS3E) 2.3 Turbo 2006-2009 260CP (191 KW) 2290cmc,

NISSAN SUNNY III caroserie (Y10) 1.6 L 1992-1996 102CP (75 KW) 1597cmc,

SAAB 9-5 (YS3E) 2.0 t BioPower 2005-2009 150CP (110 KW) 1985cmc,

SAAB 9-5 combi (YS3E) 2.0 t BioPower 2006-2009 150CP (110 KW) 1985cmc,

SAAB 9-5 combi (YS3E) 2.3 t BioPower 2007-2009 185CP (136 KW) 2290cmc,

SAAB 9-5 (YS3E) 2.3 t BioPower 2007-2009 185CP (136 KW) 2290cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3