ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Bujii NPS PQ20R(2240108U16) pentru FORD FOCUS II combi (DA_) 1.6 Ti
Cod: PQ20R
Producator: NPS
Coduri OE: 2240108U16, 224010P616, 2240158S16, 22401F6516, 9091901127, 9091901128
Diametru [mm]: 14
Deschidere cheie: 16
Masa [g]: 43
Bujie: 1-Electrod masa
Dimensiune filet 1: 19
Specificatie: 1.5Ni
distanta electrozi de reglat [mm]: 1
Tip catalizator: pentru vehicule fara catalizator
Cod motor: 2VZ-FE
Calitate: 6
Numar sasiu: Y086667 ->
Specificatie: OEM Optional
Standard:
An fabricatie pana la: 09/1988
An fabricatie de la: 01/1989
Sistem injectie: Injectie multipunct
Pana la numar serie sasiu: J134/202085M10
Producator: NPS
Coduri OE: 2240108U16, 224010P616, 2240158S16, 22401F6516, 9091901127, 9091901128
Diametru [mm]: 14
Deschidere cheie: 16
Masa [g]: 43
Bujie: 1-Electrod masa
Dimensiune filet 1: 19
Specificatie: 1.5Ni
distanta electrozi de reglat [mm]: 1
Tip catalizator: pentru vehicule fara catalizator
Cod motor: 2VZ-FE
Calitate: 6
Numar sasiu: Y086667 ->
Specificatie: OEM Optional
Standard:
An fabricatie pana la: 09/1988
An fabricatie de la: 01/1989
Sistem injectie: Injectie multipunct
Pana la numar serie sasiu: J134/202085M10
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere .
O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia .
Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia .
Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai .
Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior .
-rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece .
-solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii .
Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari .
Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri .
La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie .
-
Pentru:
TOYOTA CAMRY (_V2_) 2.5 V6 GXI (VZV21_) 1988-1991 160CP (118 KW) 2508cmc,
TOYOTA CAMRY (_CV1_, _XV1_, _V1_) 3.0 (VCV10) 1991-1996 188CP (138 KW) 2959cmc,
TOYOTA CAMRY Station Wagon (_V2_) 2.5 (VZV21_) 1990-1991 160CP (118 KW) 2508cmc,
TOYOTA CAMRY Station Wagon (_XV1_, _CV1_, _V10) 3.0 (VCV10) 1992-1996 188CP (138 KW) 2959cmc,
NISSAN SUNNY II Coupe (B12) 1.6 GTI 16V 1987-1989 110CP (81 KW) 1598cmc,
NISSAN SUNNY III Traveller (Y10) 1.6 i 16V 4x4 1992-2000 102CP (75 KW) 1597cmc,
NISSAN BLUEBIRD Hatchback (T72, T12) 1.8 i 16V (FRLT72) 1989-1990 129CP (95 KW) 1809cmc,
SAAB 9-5 (YS3E) 2.0 t 1997-2009 150CP (110 KW) 1985cmc,
SAAB 9-5 combi (YS3E) 2.0 t 1998-2009 150CP (110 KW) 1985cmc,
NISSAN SUNNY III caroserie (Y10) 1.6 i 16V 1992-2000 90CP (66 KW) 1597cmc,
SAAB 9-3 (YS3D) 2.0 Turbo 1998-2002 154CP (113 KW) 1985cmc,
SAAB 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.0 Turbo 1998-2003 154CP (113 KW) 1985cmc,
SAAB 9-3 (YS3D) 2.0 Turbo 1999-2002 205CP (151 KW) 1985cmc,
SAAB 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.0 Turbo 1999-2003 205CP (151 KW) 1985cmc,
SAAB 9-5 (YS3E) 2.3 Turbo 1999-2001 230CP (169 KW) 2290cmc,
SAAB 9-5 combi (YS3E) 2.3 Turbo 1999-2001 230CP (169 KW) 2290cmc,
SAAB 9-3 (YS3D) 2.0 Turbo 2001-2002 150CP (110 KW) 1985cmc,
SAAB 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.0 Turbo 2001-2003 150CP (110 KW) 1985cmc,
SAAB 9-5 (YS3E) 2.3 t 2001-2009 185CP (136 KW) 2290cmc,
SAAB 9-5 combi (YS3E) 2.3 t 2001-2009 185CP (136 KW) 2290cmc,
SAAB 9-5 (YS3E) 2.3 Turbo 2001-2009 250CP (184 KW) 2290cmc,
SAAB 9-5 combi (YS3E) 2.3 Turbo 2001-2009 250CP (184 KW) 2290cmc,
SAAB 9-5 (YS3E) 2.3 Turbo 2003-2009 220CP (162 KW) 2290cmc,
SAAB 9-5 combi (YS3E) 2.3 Turbo 2003-2009 220CP (162 KW) 2290cmc,
SAAB 9-5 combi (YS3E) 2.3 Turbo 2006-2009 260CP (191 KW) 2290cmc,
NISSAN SUNNY III caroserie (Y10) 1.6 L 1992-1996 102CP (75 KW) 1597cmc,
SAAB 9-5 (YS3E) 2.0 t BioPower 2005-2009 150CP (110 KW) 1985cmc,
SAAB 9-5 combi (YS3E) 2.0 t BioPower 2006-2009 150CP (110 KW) 1985cmc,
SAAB 9-5 combi (YS3E) 2.3 t BioPower 2007-2009 185CP (136 KW) 2290cmc,
SAAB 9-5 (YS3E) 2.3 t BioPower 2007-2009 185CP (136 KW) 2290cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.