Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Cruce ax, Roata dintata conica de echilibrare-Diferential NPS N283N06(371253X00A)


 imagine 2
Cod: N283N06
Producator: NPS
Coduri OE: 371253X00A, 371257F000, 371257F025, 37125EB51A, 39625G9500, 39625G9825, C7125EB51A
Lungime [mm]: 81,8
Diametru [mm]: 27

Partea de montare: fata si spate
Cod motor: KA24E
An fabricatie pana la: 04/1996
An fabricatie de la: 01/1990

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei . In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite . La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate . In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite . Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate . Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv . Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici . Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior . Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc . Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant . Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata . Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor . Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0. Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:

NISSAN TERRANO II (R20) 2.7 TD 4WD 1993-2002 101CP (74 KW) 2664cmc,

NISSAN TERRANO II (R20) 2.4 i 12V 4WD 1993-1996 124CP (91 KW) 2389cmc,

NISSAN PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 TD 1989-1995 116CP (85 KW) 2826cmc,

FORD MAVERICK (UDS, UNS) 2.4 i 1993-1996 124CP (91 KW) 2389cmc,

FORD MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD 1993-1996 100CP (74 KW) 2663cmc,

FORD MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD 1996-1998 125CP (92 KW) 2664cmc,

NISSAN TERRANO II (R20) 2.4 4WD 1996-2002 116CP (85 KW) 2389cmc,

NISSAN TERRANO II (R20) 2.4 4WD 1996-2007 118CP (87 KW) 2389cmc,

NISSAN TERRANO II (R20) 2.7 TDi 4WD 1996-2007 125CP (92 KW) 2664cmc,

NISSAN PATROL III/2 Station Wagon (W260) 3.2 D 1988-1990 110CP (81 KW) 3224cmc,

NISSAN PATROL III/2 Hardtop (K260) 3.2 D 1988-1990 110CP (81 KW) 3246cmc,

NISSAN PICK UP III (D22) 2.5 D 1998-prezent 83CP (61 KW) 2494cmc,

NISSAN PATROL III/2 Hardtop (K260) 2.8 TD 1986-1990 116CP (85 KW) 2826cmc,

NISSAN NAVARA (D40) 2.5 dCi 2005-prezent 144CP (106 KW) 2488cmc,

NISSAN NAVARA (D40) 2.5 dCi 4WD 2005-prezent 174CP (128 KW) 2488cmc,

MAZDA BT-50 (CD, UN) 2.5 MRZ-CD 4x4 2006-prezent 143CP (105 KW) 2499cmc,

NISSAN NAVARA (D40) 2.5 dCi 4WD 2006-prezent 171CP (126 KW) 2488cmc,

TOYOTA HILUX III Pick-up (KUN_, TGN_, LAN_, GGN_) 2.5 D-4D 4WD 2007-prezent 120CP (88 KW) 2494cmc,

TOYOTA HILUX III Pick-up (KUN_, TGN_, LAN_, GGN_) 3.0 D-4D 4WD 2007-prezent 171CP (126 KW) 2982cmc,

MAZDA BT-50 (CD, UN) 3.0 CDVi 4x4 2006-prezent 156CP (115 KW) 2953cmc,

MAZDA BT-50 (CD, UN) 3.0 CDVi 2006-prezent 156CP (115 KW) 2953cmc,

NISSAN PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 1990-1991 92CP (68 KW) 2826cmc,

NISSAN PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 TD 4x4 1992-1993 117CP (86 KW) 2826cmc,

TOYOTA HILUX III Pick-up (KUN_, TGN_, LAN_, GGN_) 2.5 D-4D 4WD 2007-prezent 144CP (106 KW) 2494cmc,

NISSAN TERRANO II Van (R20) 2.7 TDi 4WD 1998-2007 125CP (92 KW) 2664cmc,

NISSAN NAVARA (D40) 2.5 dCi 2006-prezent 163CP (120 KW) 2488cmc,

TOYOTA HILUX III Pick-up (KUN_, TGN_, LAN_, GGN_) 2.5 D 4x4 2005-prezent 102CP (75 KW) 2494cmc,

NISSAN NAVARA (D40) 2.5 dCi 2005-prezent 174CP (128 KW) 2488cmc,

MAZDA BT-50 platou/sasiu (CD, UN) 2.5 CDVi 2006-prezent 143CP (105 KW) 2500cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3