ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
capac distribuitor NPS M532A23(3332158B10) pentru MAZDA MX-6 (GE) 2.5 24V
Cod: M532A23
Producator: NPS
Coduri OE: 3332158B10, 3332158B10000, B54118V00
Cod motor: B6
An fabricatie de la: 03/1991
De la numar serie sasiu: VIN 498312
Producator: NPS
Coduri OE: 3332158B10, 3332158B10000, B54118V00
Cod motor: B6
An fabricatie de la: 03/1991
De la numar serie sasiu: VIN 498312
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
MAZDA 323 S IV (BG) 1.6 16V 1989-1994 88CP (65 KW) 1598cmc,
MAZDA 323 S IV (BG) 1.8 16V 1989-1994 103CP (76 KW) 1840cmc,
MAZDA 323 C IV (BG) 1.3 1989-1994 67CP (49 KW) 1324cmc,
MAZDA 323 C IV (BG) 1.6 1989-1991 84CP (62 KW) 1598cmc,
MAZDA 323 C IV (BG) 1.8 16V GT 1989-1993 128CP (94 KW) 1840cmc,
MAZDA 323 F IV (BG) 1.6 1989-1991 84CP (62 KW) 1598cmc,
MAZDA 323 F IV (BG) 1.8 16V 1989-1994 103CP (76 KW) 1840cmc,
MAZDA 323 F IV (BG) 1.8 16V GT 1989-1994 128CP (94 KW) 1840cmc,
MAZDA MX-6 (GE) 2.5 24V 1992-1997 165CP (121 KW) 2497cmc,
MAZDA MX-6 (GE) 2.5 i 24V 1994-1997 163CP (120 KW) 2497cmc,
MAZDA 323 C IV (BG) 1.8 16V Turbo 4WD 1993-1994 185CP (136 KW) 1840cmc,
MAZDA 323 C IV (BG) 1.8 16V Turbo 4WD 1990-1992 163CP (120 KW) 1840cmc,
MAZDA 323 S IV (BG) 1.8 16V Turbo 4WD 1991-1994 163CP (120 KW) 1840cmc,
MAZDA 323 C IV (BG) 1.3 16V 1989-1994 73CP (54 KW) 1324cmc,
MAZDA 323 S IV (BG) 1.8 16V GT 1989-1994 128CP (94 KW) 1840cmc,
MAZDA 323 C IV (BG) 1.8 16V 1989-1993 140CP (103 KW) 1840cmc,
MAZDA 323 F IV (BG) 1.8 16V 1989-1993 140CP (103 KW) 1840cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.