ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
capac distribuitor NPS M532A00(032424310)
Cod: M532A00
Producator: NPS
Coduri OE: 032424310, 22162R9006, 22162R9007, 2712011000, MD602949
Cod motor: 4G11
An fabricatie pana la: 11/1980
An fabricatie de la: 01/1979
Pana la numar serie sasiu: Vin DY399999
Producator: NPS
Coduri OE: 032424310, 22162R9006, 22162R9007, 2712011000, MD602949
Cod motor: 4G11
An fabricatie pana la: 11/1980
An fabricatie de la: 01/1979
Pana la numar serie sasiu: Vin DY399999
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
MITSUBISHI LANCER III (C1_A, C6_A) 1.5 GLX (C12AS) 1985-1988 70CP (51 KW) 1468cmc,
MITSUBISHI LANCER III (C1_A, C6_A) 1.5 GLX (C12AS) 1983-1988 75CP (55 KW) 1468cmc,
MITSUBISHI LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.8 4WD (C37V) 1987-1989 83CP (61 KW) 1755cmc,
MITSUBISHI LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.8 4WD (C37V) 1987 90CP (66 KW) 1755cmc,
MITSUBISHI LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.8 4WD (C37V) 1989-1990 86CP (63 KW) 1755cmc,
MITSUBISHI LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.8 4WD (C37V) 1990-1992 94CP (69 KW) 1755cmc,
MITSUBISHI LANCER IV limuzina (C6_A) 1.3 (C61A) 1988-1992 70CP (51 KW) 1299cmc,
MITSUBISHI LANCER IV limuzina (C6_A) 1.8 GLX Diesel (C64A) 1988-1992 60CP (44 KW) 1796cmc,
MITSUBISHI LANCER IV limuzina (C6_A) 1.3 (C61A) 1988-1992 60CP (44 KW) 1299cmc,
MITSUBISHI LANCER IV limuzina (C6_A) 1.3 12V (C61A) 1990-1992 75CP (55 KW) 1299cmc,
MITSUBISHI LANCER IV (C6_A, C7_A) 1.3 12V (C61A) 1992-1994 75CP (55 KW) 1299cmc,
MITSUBISHI LANCER IV (C6_A, C7_A) 1.8 4WD (C77A) 1989-1992 97CP (71 KW) 1755cmc,
MITSUBISHI GALANT III (E1_A) 2.4 GLS (E16A) 1985-1990 112CP (82 KW) 2351cmc,
MITSUBISHI GALANT IV limuzina (E3_A) 2.0 4WD (E39A, E38A, E33A) 1988-1992 109CP (80 KW) 1997cmc,
MITSUBISHI GALANT IV (E3_A) 2.0 4WD (E33A, E38A, E39A) 1989-1992 109CP (80 KW) 1997cmc,
MITSUBISHI PAJERO I Canvas Top (L04_G) 2.6 (L042G, L047G) 1983-1990 103CP (76 KW) 2555cmc,
NISSAN MICRA I (K10) 1.0 1982-1989 54CP (40 KW) 988cmc,
NISSAN MICRA I (K10) 1.0 1982-1989 50CP (37 KW) 988cmc,
HYUNDAI SONATA II (Y-2) 2.0 i 1991-1993 109CP (80 KW) 1997cmc,
HYUNDAI SONATA II (Y-2) 2.0 i 16V 1991-1993 130CP (96 KW) 1997cmc,
NISSAN URVAN Bus (E23) 2.0 (E23B) 1982-1988 87CP (64 KW) 1952cmc,
HYUNDAI H100 Bus (P) 2.4 1997-2000 114CP (84 KW) 2351cmc,
NISSAN MICRA I (K10) 1.0 1982-1991 58CP (43 KW) 988cmc,
NISSAN URVAN caroserie (E24) 2.0 1987-1997 87CP (64 KW) 1952cmc,
HYUNDAI SONATA II (Y-2) 1.8 i 1988-1993 95CP (70 KW) 1796cmc,
HYUNDAI PONY 1.2 1974-1982 54CP (40 KW) 1238cmc,
HYUNDAI PONY 1.4 1977-1982 68CP (50 KW) 1439cmc,
HYUNDAI SONATA II (Y-2) 2.4 i 1988-1991 113CP (83 KW) 2351cmc,
HYUNDAI SONATA II (Y-2) 2.0 i 1988-1991 101CP (74 KW) 1997cmc,
HYUNDAI H100 Bus (P) 2.4 1993-2000 122CP (90 KW) 2351cmc,
HYUNDAI H-1 caroserie 2.4 2000-2004 112CP (82 KW) 2351cmc,
MAZDA B-SERIE (PE) 1.6 1977-1978 75CP (55 KW) 1586cmc,
MAZDA B-SERIE (PE) 1.8 1977-1982 82CP (60 KW) 1769cmc,
MAZDA B-SERIE (UD) 1.8 1981-1985 84CP (62 KW) 1769cmc,
HYUNDAI H100 platou/sasiu 2.4 1996-1997 114CP (84 KW) 2351cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.