Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Cruce ax, Roata dintata conica de echilibrare-Diferential NPS M283I01(MB000393) pentru FORD MONDEO III (B5Y) 3.0 V6 24V


Cod: M283I01
Producator: NPS
Coduri OE: MB000393, MR196837, MR196899, MR350138
Lungime [mm]: 63,8
Diametru [mm]: 25

Partea de montare: fata si spate
Cod motor: 4G54
An fabricatie pana la: 12/1994
An fabricatie de la: 01/1983

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei . In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite . La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate . In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite . Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate . Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv . Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici . Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior . Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc . Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant . Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata . Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor . Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0. Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:

MITSUBISHI LANCER IV (C6_A, C7_A) 1.8 4WD (C77A) 1989-1992 97CP (71 KW) 1755cmc,

MITSUBISHI PAJERO I Canvas Top (L04_G) 2.6 (L042G, L047G) 1983-1990 103CP (76 KW) 2555cmc,

MITSUBISHI PAJERO I Canvas Top (L04_G) 2.3 TD (L043G, L048G) 1982-1986 84CP (62 KW) 2347cmc,

MITSUBISHI PAJERO I Canvas Top (L04_G) 2.5 TD (L044G, L049G) 1986-1989 84CP (62 KW) 2477cmc,

MITSUBISHI PAJERO I (L04_G, L14_G) 2.5 TD (L044G, L049G) 1990-1991 87CP (64 KW) 2477cmc,

MITSUBISHI PAJERO I (L04_G, L14_G) 2.5 TD (L044G, L049G) 1989-1990 95CP (70 KW) 2477cmc,

MITSUBISHI PAJERO I Canvas Top (L04_G) 2.5 TD (L044G, L049G) 1989-1990 95CP (70 KW) 2477cmc,

MITSUBISHI PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) 1988-1990 141CP (104 KW) 2972cmc,

MITSUBISHI L 300 Bus (LO3_P/G, L0_2P) 1.6 (L032P, L062P) 1981-1986 65CP (48 KW) 1597cmc,

MITSUBISHI L 300 Bus (LO3_P/G, L0_2P) 1.6 (L032P, L062P) 1984-1987 70CP (51 KW) 1597cmc,

MITSUBISHI L 300 caroserie (L03_P) 1.6 (L032P, L062P) 1980-1986 65CP (48 KW) 1597cmc,

MITSUBISHI L 300 caroserie (P0_W, P1_W, P0_V, P1_V, P_2V, P2_W) 1.6 (P12V, P02V) 1986-1994 69CP (51 KW) 1598cmc,

MITSUBISHI L 300 Bus (P0_W, P1_W, P2_W) 1.6 (P02V, P12V) 1986-prezent 69CP (51 KW) 1598cmc,

MITSUBISHI L 300 caroserie (P0_W, P1_W, P0_V, P1_V, P_2V, P2_W) 2.0 (P03V, P13V) 1986-2013 87CP (64 KW) 1997cmc,

MITSUBISHI L 300 Bus (P0_W, P1_W, P2_W) 2.0 (P13V, P03W, P13T) 1986-prezent 87CP (64 KW) 1997cmc,

MITSUBISHI L 300 Bus (P0_W, P1_W, P2_W) 2.0 (P13T, P03W, P03V, P13V) 1986-prezent 90CP (66 KW) 1997cmc,

MITSUBISHI PAJERO II Canvas Top (V2_W, V4_W) 2.5 TD 4WD (V24C, V24W) 1990-2000 99CP (73 KW) 2477cmc,

MITSUBISHI PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TD 4WD (V24C, V24W) 1990-1999 99CP (73 KW) 2477cmc,

MITSUBISHI PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) 1990-1995 150CP (110 KW) 2972cmc,

MITSUBISHI PAJERO II Canvas Top (V2_W, V4_W) 3.0 V6 (V23W, v43W, V23C) 1990-1995 150CP (110 KW) 2972cmc,

MITSUBISHI PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) 1994-1997 181CP (133 KW) 2972cmc,

MITSUBISHI PAJERO II Canvas Top (V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V23W, V23C) 1994-2000 181CP (133 KW) 2972cmc,

MITSUBISHI L 200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 2.5 TD 4WD (K34T) 1992-1996 87CP (64 KW) 2477cmc,

MITSUBISHI L 300 Bus (P0_W, P1_W, P2_W) 2.0 i (P13V, P00W, P03V, P03W, P13T) 1994-1998 113CP (83 KW) 1997cmc,

MITSUBISHI L 200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 2.5 D 4WD (K24T) 1987-1993 70CP (51 KW) 2476cmc,

MITSUBISHI PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.4 (V21W, V21C) 1991-1999 112CP (82 KW) 2351cmc,

MITSUBISHI PAJERO II Canvas Top (V2_W, V4_W) 2.4 (V41W, V21W, V21C) 1991-2000 112CP (82 KW) 2351cmc,

MITSUBISHI L 200 (K7_T, K6_T) 2.5 TD 4WD (K74T) 1996-2007 99CP (73 KW) 2477cmc,

MITSUBISHI L 300 platou/sasiu (L03_P) 1.6 (L032P, L062P) 1983-1994 70CP (51 KW) 1597cmc,

MITSUBISHI L 300 platou/sasiu (P1_T ) 2.0 (P13T) 1994-2000 116CP (85 KW) 1997cmc,

MITSUBISHI PAJERO III Gel 3.2 DI-D (V68W, V78W) 2000-2006 165CP (121 KW) 3200cmc,

HYUNDAI GALLOPER II (JK-01) 2.5 TD intercooler 1998-2003 99CP (73 KW) 2476cmc,

MITSUBISHI PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) 1997-1999 177CP (130 KW) 2972cmc,

MITSUBISHI PAJERO PININ (H6_W, H7_W) 2.0 GDI (H67W, H77W) 2000-2007 129CP (95 KW) 1999cmc,

MITSUBISHI PAJERO III Gel 3.2 DI-D (V68W, V78W) 2001-2006 160CP (118 KW) 3200cmc,

NISSAN TERRANO II (R20) 3.0 Di 4WD 2002-2007 154CP (113 KW) 2953cmc,

MITSUBISHI PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD 2002-prezent 115CP (85 KW) 2477cmc,

HYUNDAI GALLOPER II (JK-01) 2.5 TCi D 1998-2003 105CP (77 KW) 2476cmc,

HYUNDAI GALLOPER II (JK-01) 2.5 TD 1998-2003 88CP (65 KW) 2476cmc,

MITSUBISHI L 200 (K7_T, K6_T) 2.5 TD 4WD (K74T) 2001-2007 115CP (85 KW) 2477cmc,

MITSUBISHI L 200 (K7_T, K6_T) 2.5 TD 4WD (K74T) 2001-2007 133CP (98 KW) 2477cmc,

MITSUBISHI L 300 Bus (P0_W, P1_W, P2_W) 2.0 (P13V, P03W, P03V, P13T) 1986-1988 88CP (65 KW) 1997cmc,

SUZUKI SAMURAI (SJ) 1.3 Allrad 2000-2004 80CP (59 KW) 1298cmc,

SUZUKI SAMURAI (SJ) 1.9 TD 1998-2004 64CP (47 KW) 1870cmc,

NISSAN TERRANO II Van (R20) 3.0 Di 4WD 2003-2007 154CP (113 KW) 2953cmc,

MITSUBISHI PAJERO III (V7_W, V6_W) 3.2 DI-D 2000-2006 160CP (118 KW) 3200cmc,

MITSUBISHI PAJERO III (V7_W, V6_W) 3.2 DI-D 2000-2001 165CP (121 KW) 3200cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3