ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Cruce ax, Roata dintata conica de echilibrare-Diferential NPS H283I01(043750K010)
Cod: H283I01
Producator: NPS
Coduri OE: 043750K010, 043750K011, 043750K012, 4914043001, 491404A000
Lungime [mm]: 80,12
Diametru [mm]: 27
Partea de montare: pe partea ambreiajului
Cod motor: WL-T
An fabricatie pana la: 07/1999
An fabricatie de la: 01/1999
Echipament vehicul: Pentru autovehicole cu cabina scurta
Producator: NPS
Coduri OE: 043750K010, 043750K011, 043750K012, 4914043001, 491404A000
Lungime [mm]: 80,12
Diametru [mm]: 27
Partea de montare: pe partea ambreiajului
Cod motor: WL-T
An fabricatie pana la: 07/1999
An fabricatie de la: 01/1999
Echipament vehicul: Pentru autovehicole cu cabina scurta
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei .
In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite .
La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate .
In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite .
Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate .
Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv .
Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici .
Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior .
Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc .
Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant .
Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata .
Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor .
Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0.
Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:
HYUNDAI H100 Bus (P) 2.5 D 1994-2000 78CP (57 KW) 2477cmc,
HYUNDAI H100 Bus (P) 2.4 1997-2000 114CP (84 KW) 2351cmc,
HYUNDAI H-1 / STAREX 2.4 1997-2004 112CP (82 KW) 2351cmc,
HYUNDAI H100 caroserie 2.5 D 1994-2000 78CP (57 KW) 2477cmc,
HYUNDAI H100 caroserie 2.5 D 1993-1994 75CP (55 KW) 2477cmc,
FORD RANGER (ER, EQ) 2.5 TD 4x4 1999-2006 109CP (80 KW) 2500cmc,
HYUNDAI H100 Bus (P) 2.5 D 1993-1994 75CP (55 KW) 2477cmc,
HYUNDAI H100 Bus (P) 2.4 1993-2000 122CP (90 KW) 2351cmc,
HYUNDAI H-1 caroserie 2.4 2000-2004 112CP (82 KW) 2351cmc,
HYUNDAI GALLOPER II (JK-01) 2.5 TD intercooler 1998-2003 99CP (73 KW) 2476cmc,
HYUNDAI H100 Bus (P) 2.5 TD 1993-2000 80CP (59 KW) 2476cmc,
HYUNDAI SANTA F 2.0 CRDi 4x4 2001-2006 113CP (83 KW) 1991cmc,
HYUNDAI SANTA F 2.0 CRDi 2001-2006 113CP (83 KW) 1991cmc,
HYUNDAI GALLOPER II (JK-01) 2.5 TCi D 1998-2003 105CP (77 KW) 2476cmc,
HYUNDAI GALLOPER II (JK-01) 2.5 TD 1998-2003 88CP (65 KW) 2476cmc,
HYUNDAI SANTA F 2.0 CRDi 4x4 2003-2006 125CP (92 KW) 1991cmc,
HYUNDAI H-1 platou/sasiu 2.5 D 2000-2005 99CP (73 KW) 2476cmc,
TOYOTA HILUX III Pick-up (KUN_, TGN_, LAN_, GGN_) 2.5 D-4D 4WD 2007-prezent 120CP (88 KW) 2494cmc,
TOYOTA HILUX III Pick-up (KUN_, TGN_, LAN_, GGN_) 3.0 D-4D 4WD 2007-prezent 171CP (126 KW) 2982cmc,
HYUNDAI H-1 / STAREX 2.4 2001-2004 145CP (107 KW) 2351cmc,
HYUNDAI SANTA F 2.0 CRDi Allrad 2003-2006 145CP (107 KW) 1991cmc,
HYUNDAI H100 platou/sasiu 2.4 1996-1997 114CP (84 KW) 2351cmc,
HYUNDAI H100 platou/sasiu 2.5 D 1993-1997 78CP (57 KW) 2476cmc,
HYUNDAI H100 platou/sasiu 2.5 D 1996-1997 80CP (59 KW) 2476cmc,
TOYOTA HILUX III Pick-up (KUN_, TGN_, LAN_, GGN_) 2.5 D-4D 4WD 2007-prezent 144CP (106 KW) 2494cmc,
HYUNDAI H-1 / STAREX 2.4 4WD 2001-2004 135CP (99 KW) 2351cmc,
TOYOTA HILUX III Pick-up (KUN_, TGN_, LAN_, GGN_) 2.5 D 4x4 2005-prezent 102CP (75 KW) 2494cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.