ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Set ambreiaj RYMEC JT1500 pentru BMW X3 (E83) xDrive 35 d
Cod: JT1500
Producator: RYMEC
Coduri OE:
Numar dinti: 18
Diametru [mm]: 230
Tip cutie viteza: ML5C
De la numar organizatie: 9641
din mai multe piese: din trei piese
Producator: RYMEC
Coduri OE:
Numar dinti: 18
Diametru [mm]: 230
Tip cutie viteza: ML5C
De la numar organizatie: 9641
din mai multe piese: din trei piese
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Ambreiajul este un organ de mașină care prin cuplare transmite un moment de putere a unei mișcări de rotație, sau întrerupe această mișcare de rotație prin decuplare. Ambreiajele sunt folosite în mecanismele care au 2 axe, în general unul dintre ele este antrenat de un motor, iar celălalt antrenează cealaltă parte a mecanismului , in cazul nostru , arborele principal al cutiei de viteze . Dezactivarea transmiterii cuplului de rotație, lasă cele două axe să se miște independent. Activarea ambreiajului se poate face atât în timp ce acesta se rotește sau în timp ce stă neînvârtit.
Defecţiuni:
- ambreiajul patinează (în priză directă, la accelerare, motorul se turează, dar vehiculul îşi măreşte viteza foarte greu)
cauze: pătrunderea de lubrifiant la ferodouri (garniturile discului de frecare), uzura mare a ferodourilor, cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mică sau inexistentă, slăbirea sau ruperea arcurilor de presiune.
- ambreiajul nu cuplează (la schimbarea vitezelor se aud zgomote de pinioane, este imposibilă schimbarea treptelor)
cauze: cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mare, deformarea discului de ambreiaj, ruperea pârghiilor de debraiere, ruperea cablului de acţionare a ambreiajului.
- ambreiajul cuplează cu şocuri – spargerea sau fisurarea discului de ambreiaj.
Rulmentul de presiune se uzează repede dacă şoferul rămâne cu piciorul pe pedala de ambreiaj, după acţionarea acesteia
Pentru:
PEUGEOT 607 (9D, 9U) 2.2 16V 2000-prezent 158CP (116 KW) 2230cmc,
PEUGEOT 406 (8B) 2.2 2000-2004 158CP (116 KW) 2230cmc,
PEUGEOT 406 Break (8E/F) 2.2 2000-2004 158CP (116 KW) 2230cmc,
CITROEN C5 I (DC_) 2.0 16V HPi (DCRLZB) 2001-2004 140CP (103 KW) 1997cmc,
CITROEN C5 I Break (DE_) 2.0 16V HPi (DERLZB) 2001-2004 140CP (103 KW) 1997cmc,
PEUGEOT 406 (8B) 2.0 16V HPi 2001-2004 140CP (103 KW) 1997cmc,
PEUGEOT 406 Break (8E/F) 2.0 16V HPi 2001-2004 140CP (103 KW) 1997cmc,
PEUGEOT 807 (EA_, EB_) 2.2 2002-prezent 158CP (116 KW) 2230cmc,
PEUGEOT 406 Coupe (8C) 2.2 2002-2004 158CP (116 KW) 2230cmc,
CITROEN C8 (EA_, EB_) 2.2 2002-prezent 158CP (116 KW) 2230cmc,
PEUGEOT 407 (6D_) 2.2 2004-prezent 158CP (116 KW) 2230cmc,
PEUGEOT 407 SW (6E_) 2.2 2004-prezent 158CP (116 KW) 2230cmc,
PEUGEOT 407 Coupe (6C_) 2.2 16V 2005-prezent 163CP (120 KW) 2230cmc,
PEUGEOT 407 SW (6E_) 2.2 16V 2005-prezent 163CP (120 KW) 2230cmc,
PEUGEOT 407 (6D_) 2.2 16V 2005-prezent 163CP (120 KW) 2230cmc,
PEUGEOT 607 (9D, 9U) 2.2 16V 2005-prezent 163CP (120 KW) 2230cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.