ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Set ambreiaj NATIONAL CK9222
Cod: CK9222
Producator: NATIONAL
Coduri OE:
Numar dinti: 21
Restrictiile producatorului: Always Check EngCode
Diametru [mm]: 215
Diametru 2 [mm]: 215
Echipament ambreiaj: 3 Piece
Cod motor: 2NZ-FE
An fabricatie pana la: 09/2001
Tip cutie viteza: cv. manuala
Producator: NATIONAL
Coduri OE:
Numar dinti: 21
Restrictiile producatorului: Always Check EngCode
Diametru [mm]: 215
Diametru 2 [mm]: 215
Echipament ambreiaj: 3 Piece
Cod motor: 2NZ-FE
An fabricatie pana la: 09/2001
Tip cutie viteza: cv. manuala
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Ambreiajul este un organ de mașină care prin cuplare transmite un moment de putere a unei mișcări de rotație, sau întrerupe această mișcare de rotație prin decuplare. Ambreiajele sunt folosite în mecanismele care au 2 axe, în general unul dintre ele este antrenat de un motor, iar celălalt antrenează cealaltă parte a mecanismului , in cazul nostru , arborele principal al cutiei de viteze . Dezactivarea transmiterii cuplului de rotație, lasă cele două axe să se miște independent. Activarea ambreiajului se poate face atât în timp ce acesta se rotește sau în timp ce stă neînvârtit.
Defecţiuni:
- ambreiajul patinează (în priză directă, la accelerare, motorul se turează, dar vehiculul îşi măreşte viteza foarte greu)
cauze: pătrunderea de lubrifiant la ferodouri (garniturile discului de frecare), uzura mare a ferodourilor, cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mică sau inexistentă, slăbirea sau ruperea arcurilor de presiune.
- ambreiajul nu cuplează (la schimbarea vitezelor se aud zgomote de pinioane, este imposibilă schimbarea treptelor)
cauze: cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mare, deformarea discului de ambreiaj, ruperea pârghiilor de debraiere, ruperea cablului de acţionare a ambreiajului.
- ambreiajul cuplează cu şocuri – spargerea sau fisurarea discului de ambreiaj.
Rulmentul de presiune se uzează repede dacă şoferul rămâne cu piciorul pe pedala de ambreiaj, după acţionarea acesteia
Pentru:
TOYOTA CELICA (ST20_, AT20_) 1.8 i 16V (AT200/ST) 1993-1999 116CP (85 KW) 1762cmc,
TOYOTA YARIS VERSO (_NLP2_, _NCP2_) 1.3 (NCP22) 1999-2002 86CP (63 KW) 1299cmc,
TOYOTA CELICA (ZZT23_) 1.8 16V VT-i (ZZT230_) 1999-2005 143CP (105 KW) 1794cmc,
TOYOTA MR 2 III (ZZW3_) 1.8 16V VT-i (ZZW30) 1999-2007 140CP (103 KW) 1794cmc,
TOYOTA RAV 4 II (CLA2_, XA2_, ZCA2_, ACA2_) 1.8 VVTi 2000-2005 125CP (92 KW) 1794cmc,
TOYOTA YARIS VERSO (_NLP2_, _NCP2_) 1.5 (NCP21) 2000-2005 106CP (78 KW) 1497cmc,
TOYOTA COROLLA Compact (_E10_) 1.8 GT (AE102_) 1992-1995 117CP (86 KW) 1762cmc,
TOYOTA COROLLA Liftback (_E10_) 1.8 GT (AE102_) 1992-1995 117CP (86 KW) 1762cmc,
TOYOTA COROLLA Verso (ZER_, ZZE12_, R1_) 1.8 2004-2009 129CP (95 KW) 1794cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.