Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




capac distribuitor MAPCO 80354/2(030905207)


Cod: 80354/2
Producator: MAPCO
Coduri OE: 030905207
Restrictiile producatorului: System BOSCH

Cod motor: NZ
An fabricatie pana la: 10/1990
An fabricatie de la: 11/1990
De la numar serie sasiu: 6K-ZR132109-
Pana la numar serie sasiu: -80M100000
Numar distribuitor aprindere: 0237521029

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului . Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie . -intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune . La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare . De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide . Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia . Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris . Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:

VW POLO (86C, 80) 1.3 KAT 1987-1994 55CP (40 KW) 1272cmc,

VW POLO (86C, 80) 1.0 KAT 1989-1994 45CP (33 KW) 1043cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro 1988-1991 160CP (118 KW) 1781cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 Syncro 1988-1991 98CP (72 KW) 1781cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 1990-1991 160CP (118 KW) 1781cmc,

VW PASSAT (3A2, 35I) 1.8 1988-1993 107CP (79 KW) 1781cmc,

VW PASSAT (3A2, 35I) 1.8 1988-1992 112CP (82 KW) 1781cmc,

VW PASSAT (3A2, 35I) 2.0 1990-1996 115CP (85 KW) 1984cmc,

VW PASSAT (3A2, 35I) 1.8 G60 Syncro 1988-1996 160CP (118 KW) 1781cmc,

VW GOLF III (1H1) 1.6 1992-1997 75CP (55 KW) 1598cmc,

VW GOLF III (1H1) 1.8 1991-1997 90CP (66 KW) 1781cmc,

VW GOLF III (1H1) 1.8 Syncro (1HX1) 1993-1997 90CP (66 KW) 1781cmc,

VW GOLF III (1H1) 1.4 1991-1997 60CP (44 KW) 1390cmc,

VW VENTO (1H2) 1.4 1991-1998 60CP (44 KW) 1390cmc,

VW VENTO (1H2) 1.6 1992-1998 75CP (55 KW) 1598cmc,

VW VENTO (1H2) 1.8 1991-1998 90CP (66 KW) 1781cmc,

VW VENTO (1H2) 2.0 1991-1998 115CP (85 KW) 1984cmc,

VW GOLF III Variant (1H5) 1.4 1993-1999 60CP (44 KW) 1390cmc,

VW GOLF III Variant (1H5) 1.8 1993-1999 90CP (66 KW) 1781cmc,

VW GOLF III Cabriolet (1E7) 1.8 1993-1998 90CP (66 KW) 1781cmc,

VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 2.0 1990-1997 115CP (85 KW) 1984cmc,

VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 1.8 G60 Syncro 1988-1997 160CP (118 KW) 1781cmc,

VW POLO Coupe (86C, 80) 1.0 KAT 1989-1994 45CP (33 KW) 1043cmc,

VW POLO Coupe (86C, 80) 1.3 G40 1990-1994 113CP (83 KW) 1272cmc,

SEAT IBIZA II (6K1) 1.6 i 1993-1999 75CP (55 KW) 1598cmc,

SEAT IBIZA II (6K1) 2.0 i 1993-1999 115CP (85 KW) 1984cmc,

VW POLO (6N1) 55 1.3 1994-1995 55CP (40 KW) 1296cmc,

VW POLO (6N1) 75 1.6 1994-1999 75CP (55 KW) 1598cmc,

VW POLO (6N1) 45 1.0 1994-1996 45CP (33 KW) 1043cmc,

SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.4 i 1994-1999 60CP (44 KW) 1390cmc,

SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.6 i 1993-1999 75CP (55 KW) 1598cmc,

SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 2.0 i 1993-1999 115CP (85 KW) 1984cmc,

SEAT IBIZA II (6K1) 1.4 i 1993-1999 60CP (44 KW) 1390cmc,

VW CORRADO (53I) 2.0 i 1993-1995 115CP (85 KW) 1984cmc,

SKODA FELICIA I (6U1) 1.6 LX 1995-1998 75CP (55 KW) 1598cmc,

SKODA FELICIA I combi (6U5) 1.6 GLX 1995-1998 75CP (55 KW) 1598cmc,

VW POLO (6N1) 55 1.4 1995-1999 55CP (40 KW) 1390cmc,

VW POLO (6N1) 60 1.4 1995-1999 60CP (44 KW) 1390cmc,

VW POLO (6N1) 100 1.4 16V 1996-1999 100CP (74 KW) 1390cmc,

VW POLO CLASSIC (6KV2) 75 1.6 1995-2001 75CP (55 KW) 1598cmc,

VW POLO CLASSIC (6KV2) 60 1.4 1995-2001 60CP (44 KW) 1390cmc,

VW CADDY II caroserie (9K9A) 60 1.4 1995-2004 60CP (44 KW) 1390cmc,

VW CADDY II caroserie (9K9A) 75 1.6 1995-2000 75CP (55 KW) 1598cmc,

SEAT INCA (6K9) 1.4 i 1995-2003 60CP (44 KW) 1390cmc,

SEAT ALHAMBRA (7V8, 7V9) 2.0 i 1996-2010 115CP (85 KW) 1984cmc,

VW POLO (6N1) 50 1.0 1996-1999 50CP (37 KW) 999cmc,

VW GOLF III Variant (1H5) 1.8 Syncro 1994-1999 90CP (66 KW) 1781cmc,

VW PASSAT (3A2, 35I) 2.0 Syncro 1990-1996 115CP (85 KW) 1984cmc,

VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 2.0 Syncro 1990-1997 115CP (85 KW) 1984cmc,

SEAT AROSA (6H) 1.0 1997-2004 50CP (37 KW) 999cmc,

SEAT AROSA (6H) 1.4 1997-2004 60CP (44 KW) 1390cmc,

SEAT IBIZA II (6K1) 1.4 i 16V 1997-1999 101CP (74 KW) 1390cmc,

SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.4 i 16V 1996-1999 101CP (74 KW) 1390cmc,

SKODA OCTAVIA (1U2) 1.6 1996-2004 75CP (55 KW) 1598cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.3 KAT 1986-1992 55CP (40 KW) 1272cmc,

VW POLO (86C, 80) 1.0 1985-1992 45CP (33 KW) 1043cmc,

VW POLO Coupe (86C, 80) 1.0 1985-1992 45CP (33 KW) 1043cmc,

SEAT CORDOBA Vario (6K5) 1.4 i 1996-1999 60CP (44 KW) 1390cmc,

VW POLO CLASSIC (6KV2) 90 1.8 1997-2001 90CP (66 KW) 1781cmc,

SEAT CORDOBA Vario (6K5) 1.6 i 1996-1999 75CP (55 KW) 1598cmc,

VW POLO Variant (6KV5) 1.8 1997-2001 90CP (66 KW) 1781cmc,

SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.0 i 1996-1999 50CP (37 KW) 999cmc,

SKODA FELICIA I Fun (797) 1.6 1997-2002 75CP (55 KW) 1598cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.0 1985-1991 50CP (37 KW) 1043cmc,

VW LUPO (6X1, 6E1) 1.0 1998-2005 50CP (37 KW) 999cmc,

VW POLO Variant (6KV5) 1.4 1997-2001 60CP (44 KW) 1390cmc,

VW POLO Variant (6KV5) 1.6 1997-2001 75CP (55 KW) 1598cmc,

VW GOLF IV Cabriolet (1E7) 1.8 1998-2002 90CP (66 KW) 1781cmc,

VW CADDY II Pick-up (9U7) 1.6 1996-2000 75CP (55 KW) 1598cmc,

SKODA FELICIA II (6U1) 1.6 1998-2001 75CP (55 KW) 1598cmc,

SKODA FELICIA II combi (6U5) 1.6 1998-2001 75CP (55 KW) 1598cmc,

SKODA OCTAVIA Combi (1U5) 1.6 1998-2004 75CP (55 KW) 1598cmc,

SEAT CORDOBA (6K2) 1.6 1999-2002 75CP (55 KW) 1598cmc,

SEAT CORDOBA Vario (6K5) 1.6 1999-2002 75CP (55 KW) 1598cmc,

SEAT IBIZA III (6K1) 1.4 1999-2002 60CP (44 KW) 1390cmc,

SEAT IBIZA III (6K1) 1.6 1999-2002 75CP (55 KW) 1598cmc,

VW POLO caroserie (6NF) 1.4 1998-1999 60CP (44 KW) 1390cmc,

VW POLO (6N2) 1.4 1999-2001 54CP (40 KW) 1390cmc,

SEAT INCA (6K9) 1.6 i 1997-2000 75CP (55 KW) 1598cmc,

VW CADDY II combi (9K9B) 1.4 1995-2004 60CP (44 KW) 1390cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3