ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Bujii BRISK 3145
Cod: 3145
Producator: BRISK
Coduri OE:
Specificatie: TUNING !!!
Tip combustibil: benzina
Se va înlocui dupa km: 30000
Moment strangere [Nm]: 15
Deschidere cheie: 16
Dimensiune filet: M14x1,25
Lungime filet [mm]: 25
Bujie: Argint-electroda mijlocie
Cod motor: Z22SE
Producator: BRISK
Coduri OE:
Specificatie: TUNING !!!
Tip combustibil: benzina
Se va înlocui dupa km: 30000
Moment strangere [Nm]: 15
Deschidere cheie: 16
Dimensiune filet: M14x1,25
Lungime filet [mm]: 25
Bujie: Argint-electroda mijlocie
Cod motor: Z22SE
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere .
O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia .
Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia .
Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai .
Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior .
-rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece .
-solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii .
Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari .
Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri .
La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie .
-
Pentru:
OPEL SPEEDSTER 2.2 2000-prezent 147CP (108 KW) 2198cmc,
OPEL ASTRA G Coupe (F07_) 2.2 16V 2000-2005 147CP (108 KW) 2198cmc,
OPEL VECTRA B hatchback 2.2 i 16V 2000-2003 147CP (108 KW) 2198cmc,
OPEL VECTRA B (36_) 2.2 i 16V 2000-2002 147CP (108 KW) 2198cmc,
OPEL VECTRA B combi (31_) 2.2 i 16V 2000-2003 147CP (108 KW) 2198cmc,
OPEL ZAFIRA A (F75_) 2.2 16V 2000-2005 147CP (108 KW) 2198cmc,
OPEL ASTRA G Cabriolet (F67) 2.2 16V 2001-2005 147CP (108 KW) 2198cmc,
OPEL ASTRA G hatchback 2.2 16V 2000-2005 147CP (108 KW) 2198cmc,
OPEL ASTRA G limuzina (F69_) 2.2 16V 2001-2005 147CP (108 KW) 2198cmc,
OPEL ASTRA G combi (F35_) 2.2 16V 2001-2004 147CP (108 KW) 2198cmc,
OPEL VECTRA C 2.2 16V 2002-prezent 147CP (108 KW) 2198cmc,
OPEL VECTRA C GTS 2.2 16V 2002-prezent 147CP (108 KW) 2198cmc,
FORD FOCUS C-MAX 1.6 2003-2007 100CP (74 KW) 1596cmc,
FORD FOCUS C-MAX 1.6 Ti 2004-2007 115CP (85 KW) 1596cmc,
FORD C-MAX (DM2) 1.6 2007-2010 100CP (74 KW) 1596cmc,
OPEL ANTARA 3.2 V6 2007-prezent 227CP (167 KW) 3195cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.