ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Bujii BRISK 3142 pentru MITSUBISHI CARISMA (DA_) 1.6 (DA1A)
Cod: 3142
Producator: BRISK
Coduri OE:
Specificatie: TUNING !!!
Tip combustibil: benzina
Se va înlocui dupa km: 30000
Moment strangere [Nm]: 25
Deschidere cheie: 16
Dimensiune filet: M14x1,25
Lungime filet [mm]: 26,5
Bujie: Argint-electroda mijlocie
Cod motor: NFX (TU5J4)
An fabricatie pana la: 11/2006
An fabricatie de la: 01/2000
Producator: BRISK
Coduri OE:
Specificatie: TUNING !!!
Tip combustibil: benzina
Se va înlocui dupa km: 30000
Moment strangere [Nm]: 25
Deschidere cheie: 16
Dimensiune filet: M14x1,25
Lungime filet [mm]: 26,5
Bujie: Argint-electroda mijlocie
Cod motor: NFX (TU5J4)
An fabricatie pana la: 11/2006
An fabricatie de la: 01/2000
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere .
O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia .
Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia .
Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai .
Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior .
-rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece .
-solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii .
Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari .
Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri .
La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie .
-
Pentru:
PEUGEOT 106 II (1) 1.6 S16 1996-prezent 118CP (87 KW) 1587cmc,
PEUGEOT 206 CC (2D) 1.6 16V 2000-prezent 109CP (80 KW) 1587cmc,
PEUGEOT 206 hatchback 1.6 16V 2000-prezent 109CP (80 KW) 1587cmc,
PEUGEOT 307 (3A/C) 1.6 16V 2000-prezent 109CP (80 KW) 1587cmc,
PEUGEOT PARTNER Combispace (5F) 1.6 16V 2001-prezent 109CP (80 KW) 1587cmc,
PEUGEOT 307 SW (3H) 1.6 16V 2002-prezent 109CP (80 KW) 1587cmc,
MERCEDES-BENZ CLK (C209) 200 CGI (209.343) 2003-2009 170CP (125 KW) 1796cmc,
PEUGEOT 206 SW (2E/K) 1.6 16V 2002-prezent 109CP (80 KW) 1587cmc,
MERCEDES-BENZ C-CLASS Coupe (CL203) C 200 CGI Kompressor (203.743) 2003-2008 170CP (125 KW) 1796cmc,
MERCEDES-BENZ CLK Cabriolet (A209) CLK 200 CGI (209.443) 2003-2010 170CP (125 KW) 1796cmc,
PEUGEOT 206 hatchback 2.0 RC 2003-prezent 177CP (130 KW) 1997cmc,
PEUGEOT 307 CC (3B) 2.0 16V 2003-prezent 177CP (130 KW) 1997cmc,
PEUGEOT 307 Break (3E) 1.6 16V 2002-prezent 109CP (80 KW) 1587cmc,
PEUGEOT 107 (PM_, PN_) 1.0 2005-prezent 68CP (50 KW) 998cmc,
PEUGEOT 307 Break (3E) 2.0 16V 2005-prezent 177CP (130 KW) 1997cmc,
PEUGEOT 307 (3A/C) 2.0 16V 2005-prezent 177CP (130 KW) 1997cmc,
PEUGEOT 407 SW (6E_) 1.8 16V 2005-prezent 125CP (92 KW) 1749cmc,
PEUGEOT 407 (6D_) 1.8 16V 2005-prezent 125CP (92 KW) 1749cmc,
PEUGEOT 207 (WA_, WC_) 1.6 16V 2006-prezent 109CP (80 KW) 1587cmc,
TOYOTA YARIS (SCP9_, NSP9_, KSP9_, NCP9_, ZSP9_) 1.0 VVT-i 2005-prezent 69CP (51 KW) 998cmc,
PEUGEOT 206 limuzina (2B_) 1.6 16V 2007-prezent 109CP (80 KW) 1587cmc,
PEUGEOT PARTNER caroserie (5) 1.6 16V 2000-2002 109CP (80 KW) 1587cmc,
PEUGEOT PARTNER caroserie (7__) 1.6 2008-prezent 109CP (80 KW) 1587cmc,
PEUGEOT PARTNER Tepee (7__) 1.6 2008-prezent 109CP (80 KW) 1587cmc,
TOYOTA IQ (KGJ1_, NGJ1_) 1.0 2009-prezent 68CP (50 KW) 998cmc,
TOYOTA YARIS (NLP13_, NSP13_, NCP13_, KSP13_) 1.0 2011-prezent 69CP (51 KW) 998cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.