ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Bujii BRISK 3092
Cod: 3092
Producator: BRISK
Coduri OE:
Specificatie: TUNING !!!
Tip combustibil: benzina
Se va înlocui dupa km: 30000
Moment strangere [Nm]: 17
Deschidere cheie: 16
Dimensiune filet: M12x1,25
Lungime filet [mm]: 19
Bujie: Argint-electroda mijlocie
Cod motor: LMU
An fabricatie de la: 11/2003
Producator: BRISK
Coduri OE:
Specificatie: TUNING !!!
Tip combustibil: benzina
Se va înlocui dupa km: 30000
Moment strangere [Nm]: 17
Deschidere cheie: 16
Dimensiune filet: M12x1,25
Lungime filet [mm]: 19
Bujie: Argint-electroda mijlocie
Cod motor: LMU
An fabricatie de la: 11/2003
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere .
O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia .
Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia .
Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai .
Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior .
-rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece .
-solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii .
Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari .
Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri .
La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie .
-
Pentru:
FIAT PUNTO (176_) 1.2 16V 1997-1999 86CP (63 KW) 1242cmc,
FIAT PUNTO Cabriolet (176_) 85 16V 1.2 1997-2000 86CP (63 KW) 1242cmc,
FIAT PUNTO (188_) 1.2 16V 80 (188.233, .235, .253, .255, .333, .353, .639...) 1999-prezent 80CP (59 KW) 1242cmc,
FIAT STILO (192_) 1.2 16V (192_XA1B) 2002-2006 80CP (59 KW) 1242cmc,
FIAT PUNTO (188_) 1.4 2003-prezent 95CP (70 KW) 1368cmc,
FIAT STILO Multi Wagon (192_) 1.4 16V 2004-2008 95CP (70 KW) 1368cmc,
FIAT GRANDE PUNTO (199_) 1.2 2005-prezent 65CP (48 KW) 1242cmc,
FIAT GRANDE PUNTO (199_) 1.4 2005-prezent 77CP (57 KW) 1368cmc,
FIAT GRANDE PUNTO (199_) 1.4 16V 2005-prezent 95CP (70 KW) 1368cmc,
FIAT SIENA (178_) 1.2 2001-2009 60CP (44 KW) 1242cmc,
FIAT 500 (312_) 1.2 2007-prezent 69CP (51 KW) 1242cmc,
FIAT 500 (312_) 1.4 2007-prezent 100CP (74 KW) 1368cmc,
FIAT SIENA (178_) 1.2 2001-2009 80CP (59 KW) 1242cmc,
CHEVROLET AVEO limuzina (T250, T255) 1.2 2008-prezent 84CP (62 KW) 1206cmc,
FIAT SIENA (178_) 1.4 2007-2009 77CP (57 KW) 1368cmc,
FIAT 500 C (312_) 1.2 2009-prezent 69CP (51 KW) 1242cmc,
FIAT 500 C (312_) 1.4 2009-prezent 100CP (74 KW) 1368cmc,
FIAT PUNTO EVO (199_) 1.4 2009-2012 77CP (57 KW) 1368cmc,
FIAT PUNTO EVO (199_) 1.2 2009-2012 65CP (48 KW) 1242cmc,
FIAT PUNTO Van (199_) 1.4 2008-prezent 78CP (57 KW) 1368cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.