Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Suport perii ERA 232042


Cod: 232042
Producator: ERA
Coduri OE:
pentru numar articol: 232042


Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator : carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare . Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul . Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua . Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa . Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator . Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:

TOYOTA CELICA (ZZT23_) 1.8 16V VT-i (ZZT230_) 1999-2005 143CP (105 KW) 1794cmc,

TOYOTA CELICA (ZZT23_) 1.8 16V TS (ZZT231_) 1999-2005 192CP (141 KW) 1796cmc,

TOYOTA MR 2 III (ZZW3_) 1.8 16V VT-i (ZZW30) 1999-2007 140CP (103 KW) 1794cmc,

TOYOTA COROLLA Compact (_E11_) 1.4 (ZZE111_) 2000-2002 97CP (71 KW) 1398cmc,

TOYOTA COROLLA Compact (_E11_) 1.6 (ZZE112_) 2000-2002 110CP (81 KW) 1598cmc,

TOYOTA COROLLA Liftback (_E11_) 1.4 (ZZE111_) 2000-2002 97CP (71 KW) 1398cmc,

TOYOTA COROLLA (_E11_) 1.4 16V (ZZE111_) 2000-2001 97CP (71 KW) 1398cmc,

TOYOTA COROLLA Wagon (__E11_) 1.4 16V (ZZE111_) 2000-2001 97CP (71 KW) 1398cmc,

TOYOTA COROLLA Liftback (_E11_) 1.6 (ZZE112_) 2000-2002 110CP (81 KW) 1598cmc,

TOYOTA COROLLA (_E11_) 1.6 16V (ZZE112_) 2000-2001 110CP (81 KW) 1598cmc,

TOYOTA COROLLA Wagon (__E11_) 1.6 16V (ZZE112_) 2000-2001 110CP (81 KW) 1598cmc,

TOYOTA RAV 4 II (CLA2_, XA2_, ZCA2_, ACA2_) 1.8 VVTi 2000-2005 125CP (92 KW) 1794cmc,

TOYOTA AVENSIS Liftback (_T22_) 1.6 VVT-i 2000-2003 110CP (81 KW) 1598cmc,

TOYOTA AVENSIS (_T22_) 1.6 VVT-i 2000-2003 110CP (81 KW) 1598cmc,

TOYOTA AVENSIS Station Wagon (_T22_) 1.6 VVT-i 2000-2003 110CP (81 KW) 1598cmc,

TOYOTA AVENSIS Liftback (_T22_) 1.8 VVT-i 2000-2003 129CP (95 KW) 1794cmc,

TOYOTA AVENSIS (_T22_) 1.8 VVT-i 2000-2003 129CP (95 KW) 1794cmc,

TOYOTA AVENSIS Station Wagon (_T22_) 1.8 VVT-i 2000-2003 129CP (95 KW) 1794cmc,

TOYOTA COROLLA (CDE12_, ZZE12_, NDE12_, ZDE12_) 1.4 VVT-i 2002-2006 97CP (71 KW) 1398cmc,

TOYOTA COROLLA (CDE12_, ZZE12_, NDE12_, ZDE12_) 1.6 VVT-i 2002-2006 110CP (81 KW) 1598cmc,

TOYOTA COROLLA (CDE12_, ZZE12_, NDE12_, ZDE12_) 1.8 VVTL-i TS 2002-2007 192CP (141 KW) 1796cmc,

TOYOTA COROLLA combi (_E12J_, _E12T_) 1.4 VVT-i 2002-2007 97CP (71 KW) 1398cmc,

TOYOTA COROLLA combi (_E12J_, _E12T_) 1.6 VVT-i 2002-2007 110CP (81 KW) 1598cmc,

TOYOTA COROLLA limuzina (_E12J_, _E12T_) 1.4 VVT-i 2002-2007 97CP (71 KW) 1398cmc,

TOYOTA COROLLA limuzina (_E12J_, _E12T_) 1.6 VVT-i 2002-2007 110CP (81 KW) 1598cmc,

TOYOTA COROLLA Verso (ZDE12_, CDE12_) 1.6 VVT-i 2002-2004 110CP (81 KW) 1598cmc,

TOYOTA COROLLA Verso (ZDE12_, CDE12_) 1.8 VVT-i 2002-2004 135CP (99 KW) 1794cmc,

TOYOTA YARIS (SCP1_, NLP1_, NCP1_) 1.4 D-4D 2005 90CP (66 KW) 1364cmc,

TOYOTA YARIS (SCP9_, NSP9_, KSP9_, NCP9_, ZSP9_) 1.4 D-4D 2005-prezent 90CP (66 KW) 1364cmc,

TOYOTA AURIS (ADE15_, NDE15_, NRE15_, ZRE15_, ZWE15_, ZZE15_) 1.6 VVTi 2007-2012 124CP (91 KW) 1598cmc,

TOYOTA AURIS (ADE15_, NDE15_, NRE15_, ZRE15_, ZWE15_, ZZE15_) 1.4 VVTi 2007-2012 97CP (71 KW) 1398cmc,

TOYOTA AURIS (ADE15_, NDE15_, NRE15_, ZRE15_, ZWE15_, ZZE15_) 1.4 D-4D 2007-2012 90CP (66 KW) 1364cmc,

TOYOTA AURIS (ADE15_, NDE15_, NRE15_, ZRE15_, ZWE15_, ZZE15_) 1.8 2009-2012 147CP (108 KW) 1798cmc,

TOYOTA AURIS (ADE15_, NDE15_, NRE15_, ZRE15_, ZWE15_, ZZE15_) 1.6 2009-2012 132CP (97 KW) 1598cmc,

TOYOTA COROLLA (CDE12_, ZZE12_, NDE12_, ZDE12_) 1.8 VVTL-i TS 2005-2006 218CP (160 KW) 1796cmc,

TOYOTA AURIS (ADE18_, NDE18_, NRE18_, ZRE18_, ZWE18_) 1.6 2012-prezent 132CP (97 KW) 1598cmc,

TOYOTA AURIS TOURING SPORTS (ADE18_, ZWE18_, ZRE18_) 1.6 2013-prezent 132CP (97 KW) 1598cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3