ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Suport perii ERA 232031
Cod: 232031
Producator: ERA
Coduri OE:
pentru numar articol: 232031
Producator: ERA
Coduri OE:
pentru numar articol: 232031
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
AUDI A6 (4F2, C6) 2.0 TDI 2004-2008 140CP (103 KW) 1968cmc,
AUDI A4 (8EC, B7) 2.0 TDI 16V 2004-2008 140CP (103 KW) 1968cmc,
AUDI A4 Avant (8ED, B7) 1.9 TDI 2004-2008 116CP (85 KW) 1896cmc,
AUDI A4 Avant (8ED, B7) 2.0 TDI 16V 2004-2008 140CP (103 KW) 1968cmc,
AUDI A4 (8EC, B7) 2.0 TDI 2004-2008 136CP (100 KW) 1968cmc,
AUDI A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI 2005-2008 140CP (103 KW) 1968cmc,
AUDI A4 Cabriolet (8H7, B6, 8HE, B7) 2.0 TDI 2006-2009 140CP (103 KW) 1968cmc,
AUDI A6 (4F2, C6) 2.0 TDI 2004-2011 136CP (100 KW) 1968cmc,
AUDI A4 Avant (8ED, B7) 2.0 TDI quattro 2006-2008 140CP (103 KW) 1968cmc,
AUDI A4 Cabriolet (8H7, B6, 8HE, B7) 2.0 TDI 2006-2009 136CP (100 KW) 1968cmc,
AUDI A4 (8EC, B7) 2.0 TDI 2004-2008 140CP (103 KW) 1968cmc,
AUDI A4 (8EC, B7) 2.0 TDI 2006-2008 163CP (120 KW) 1968cmc,
AUDI A4 (8EC, B7) 2.0 TDI quattro 2006-2008 163CP (120 KW) 1968cmc,
AUDI A4 Avant (8ED, B7) 2.0 TDI 2006-2008 163CP (120 KW) 1968cmc,
AUDI A4 Avant (8ED, B7) 2.0 TDI quattro 2006-2008 163CP (120 KW) 1968cmc,
AUDI A4 (8EC, B7) 2.0 TDI 2006-2008 170CP (125 KW) 1968cmc,
AUDI A4 (8EC, B7) 2.0 TDI quattro 2006-2008 170CP (125 KW) 1968cmc,
AUDI A4 Avant (8ED, B7) 2.0 TDI 2006-2008 170CP (125 KW) 1968cmc,
AUDI A4 Avant (8ED, B7) 2.0 TDI quattro 2006-2008 170CP (125 KW) 1968cmc,
AUDI A4 Avant (8ED, B7) 2.0 TDI 2004-2008 136CP (100 KW) 1968cmc,
AUDI A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI 2005-2011 136CP (100 KW) 1968cmc,
AUDI A4 (8EC, B7) 2.0 TDI quattro 2006-2008 140CP (103 KW) 1968cmc,
SKODA SUPERB (3U4) 2.0 TDI 2005-2008 140CP (103 KW) 1968cmc,
AUDI A4 Avant (8ED, B7) 2.0 TDI 2004-2008 140CP (103 KW) 1968cmc,
SKODA SUPERB (3U4) 1.9 TDI 2007-2008 115CP (85 KW) 1896cmc,
AUDI A4 (8EC, B7) 2.0 TDI 2005-2006 121CP (89 KW) 1968cmc,
AUDI A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI 2005-2006 121CP (89 KW) 1968cmc,
AUDI A4 Avant (8ED, B7) 2.0 TDI 2005-2006 121CP (89 KW) 1968cmc,
AUDI A6 (4F2, C6) 2.0 TDI 2005-2006 121CP (89 KW) 1968cmc,
SEAT EXEO (3R2) 2.0 TDI 2008-prezent 143CP (105 KW) 1968cmc,
SEAT EXEO (3R2) 2.0 TDI 2009-prezent 170CP (125 KW) 1968cmc,
SEAT EXEO ST (3R5) 2.0 TDI 2009-prezent 143CP (105 KW) 1968cmc,
SEAT EXEO ST (3R5) 2.0 TDI 2009-prezent 170CP (125 KW) 1968cmc,
AUDI A6 (4F2, C6) 2.0 TDI 2009-2011 163CP (120 KW) 1968cmc,
AUDI A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI 2009-2011 163CP (120 KW) 1968cmc,
SEAT EXEO (3R2) 2.0 TDI 2008-prezent 120CP (88 KW) 1968cmc,
SEAT EXEO ST (3R5) 2.0 TDI 2009-prezent 120CP (88 KW) 1968cmc,
AUDI A4 Avant (8ED, B7) 2.0 TDI 2005-2006 126CP (93 KW) 1968cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.