Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Suport perii ERA 232031


Cod: 232031
Producator: ERA
Coduri OE:
pentru numar articol: 232031


Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator : carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare . Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul . Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua . Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa . Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator . Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:

AUDI A6 (4F2, C6) 2.0 TDI 2004-2008 140CP (103 KW) 1968cmc,

AUDI A4 (8EC, B7) 2.0 TDI 16V 2004-2008 140CP (103 KW) 1968cmc,

AUDI A4 Avant (8ED, B7) 1.9 TDI 2004-2008 116CP (85 KW) 1896cmc,

AUDI A4 Avant (8ED, B7) 2.0 TDI 16V 2004-2008 140CP (103 KW) 1968cmc,

AUDI A4 (8EC, B7) 2.0 TDI 2004-2008 136CP (100 KW) 1968cmc,

AUDI A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI 2005-2008 140CP (103 KW) 1968cmc,

AUDI A4 Cabriolet (8H7, B6, 8HE, B7) 2.0 TDI 2006-2009 140CP (103 KW) 1968cmc,

AUDI A6 (4F2, C6) 2.0 TDI 2004-2011 136CP (100 KW) 1968cmc,

AUDI A4 Avant (8ED, B7) 2.0 TDI quattro 2006-2008 140CP (103 KW) 1968cmc,

AUDI A4 Cabriolet (8H7, B6, 8HE, B7) 2.0 TDI 2006-2009 136CP (100 KW) 1968cmc,

AUDI A4 (8EC, B7) 2.0 TDI 2004-2008 140CP (103 KW) 1968cmc,

AUDI A4 (8EC, B7) 2.0 TDI 2006-2008 163CP (120 KW) 1968cmc,

AUDI A4 (8EC, B7) 2.0 TDI quattro 2006-2008 163CP (120 KW) 1968cmc,

AUDI A4 Avant (8ED, B7) 2.0 TDI 2006-2008 163CP (120 KW) 1968cmc,

AUDI A4 Avant (8ED, B7) 2.0 TDI quattro 2006-2008 163CP (120 KW) 1968cmc,

AUDI A4 (8EC, B7) 2.0 TDI 2006-2008 170CP (125 KW) 1968cmc,

AUDI A4 (8EC, B7) 2.0 TDI quattro 2006-2008 170CP (125 KW) 1968cmc,

AUDI A4 Avant (8ED, B7) 2.0 TDI 2006-2008 170CP (125 KW) 1968cmc,

AUDI A4 Avant (8ED, B7) 2.0 TDI quattro 2006-2008 170CP (125 KW) 1968cmc,

AUDI A4 Avant (8ED, B7) 2.0 TDI 2004-2008 136CP (100 KW) 1968cmc,

AUDI A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI 2005-2011 136CP (100 KW) 1968cmc,

AUDI A4 (8EC, B7) 2.0 TDI quattro 2006-2008 140CP (103 KW) 1968cmc,

SKODA SUPERB (3U4) 2.0 TDI 2005-2008 140CP (103 KW) 1968cmc,

AUDI A4 Avant (8ED, B7) 2.0 TDI 2004-2008 140CP (103 KW) 1968cmc,

SKODA SUPERB (3U4) 1.9 TDI 2007-2008 115CP (85 KW) 1896cmc,

AUDI A4 (8EC, B7) 2.0 TDI 2005-2006 121CP (89 KW) 1968cmc,

AUDI A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI 2005-2006 121CP (89 KW) 1968cmc,

AUDI A4 Avant (8ED, B7) 2.0 TDI 2005-2006 121CP (89 KW) 1968cmc,

AUDI A6 (4F2, C6) 2.0 TDI 2005-2006 121CP (89 KW) 1968cmc,

SEAT EXEO (3R2) 2.0 TDI 2008-prezent 143CP (105 KW) 1968cmc,

SEAT EXEO (3R2) 2.0 TDI 2009-prezent 170CP (125 KW) 1968cmc,

SEAT EXEO ST (3R5) 2.0 TDI 2009-prezent 143CP (105 KW) 1968cmc,

SEAT EXEO ST (3R5) 2.0 TDI 2009-prezent 170CP (125 KW) 1968cmc,

AUDI A6 (4F2, C6) 2.0 TDI 2009-2011 163CP (120 KW) 1968cmc,

AUDI A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI 2009-2011 163CP (120 KW) 1968cmc,

SEAT EXEO (3R2) 2.0 TDI 2008-prezent 120CP (88 KW) 1968cmc,

SEAT EXEO ST (3R5) 2.0 TDI 2009-prezent 120CP (88 KW) 1968cmc,

AUDI A4 Avant (8ED, B7) 2.0 TDI 2005-2006 126CP (93 KW) 1968cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3