ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Suport perii ERA 232023
Cod: 232023
Producator: ERA
Coduri OE:
pentru numar articol: 232023
Producator: ERA
Coduri OE:
pentru numar articol: 232023
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
SEAT AROSA (6H) 1.0 1997-2004 50CP (37 KW) 999cmc,
SKODA OCTAVIA (1U2) 1.6 1996-2004 75CP (55 KW) 1598cmc,
SKODA OCTAVIA (1U2) 1.6 1997-2007 101CP (74 KW) 1595cmc,
VW GOLF IV (1J1) 1.4 16V 1997-2005 75CP (55 KW) 1390cmc,
VW LUPO (6X1, 6E1) 1.0 1998-2005 50CP (37 KW) 999cmc,
VW GOLF IV Cabriolet (1E7) 1.8 1998-2002 90CP (66 KW) 1781cmc,
SKODA OCTAVIA Combi (1U5) 1.6 1998-2007 101CP (74 KW) 1595cmc,
VW BORA (1J2) 1.6 1998-2005 101CP (74 KW) 1595cmc,
VW GOLF IV Cabriolet (1E7) 1.6 1998-2002 100CP (74 KW) 1595cmc,
VW BORA (1J2) 1.4 16V 2000-2005 75CP (55 KW) 1390cmc,
VW GOLF IV Variant (1J5) 1.4 16V 1999-2006 75CP (55 KW) 1390cmc,
SKODA OCTAVIA Combi (1U5) 1.6 1998-2004 75CP (55 KW) 1598cmc,
VW BORA combi (1J6) 1.6 1999-2005 100CP (74 KW) 1595cmc,
SEAT LEON (1M1) 1.4 16V 1999-2006 75CP (55 KW) 1390cmc,
SEAT TOLEDO II (1M2) 1.4 16V 2000-2002 75CP (55 KW) 1390cmc,
VW BORA (1J2) 1.6 16V 2000-2005 105CP (77 KW) 1598cmc,
VW BORA combi (1J6) 1.6 16V 2000-2005 105CP (77 KW) 1598cmc,
SKODA OCTAVIA (1U2) 1.4 16V 2000-2010 75CP (55 KW) 1390cmc,
SKODA OCTAVIA (1U2) 1.6 2000-2010 102CP (75 KW) 1595cmc,
SKODA OCTAVIA Combi (1U5) 1.4 16V 2000-2010 75CP (55 KW) 1390cmc,
SKODA OCTAVIA Combi (1U5) 1.6 2000-2010 102CP (75 KW) 1595cmc,
VW BORA combi (1J6) 1.4 16V 2001-2005 75CP (55 KW) 1390cmc,
VW GOLF PLUS (5M1, 521) 1.4 16V 2005-2006 75CP (55 KW) 1390cmc,
SEAT AROSA (6H) 1.0 1998-2001 50CP (37 KW) 997cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.