ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Punte diode ERA 216302(88375212745531Y)
Cod: 216302
Producator: ERA
Coduri OE: 88375212745531Y, A4TJ0084C
pentru numar articol: 216302
Producator: ERA
Coduri OE: 88375212745531Y, A4TJ0084C
pentru numar articol: 216302
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
LANCIA ZETA (22_) 2.0 16V (220AQ5) 2000-2002 136CP (100 KW) 1997cmc,
FIAT SCUDO Combinato (220_) 2.0 16V 2000-2006 136CP (100 KW) 1997cmc,
LANCIA PHEDRA (179_) 2.0 (179AXA11) 2002-2010 136CP (100 KW) 1997cmc,
LANCIA PHEDRA (179_) 2.0 JTD (179AXB1A) 2002-2010 109CP (80 KW) 1997cmc,
LANCIA PHEDRA (179_) 2.2 JTD (179AXC1A) 2002-2010 128CP (94 KW) 2179cmc,
FIAT SCUDO caroserie (220_) 2.0 2000-2006 136CP (100 KW) 1997cmc,
PEUGEOT 407 (6D_) 2.0 HDi 135 2004-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,
PEUGEOT 407 (6D_) 1.6 HDi 110 2004-prezent 109CP (80 KW) 1560cmc,
PEUGEOT 407 SW (6E_) 1.6 HDi 110 2004-prezent 109CP (80 KW) 1560cmc,
PEUGEOT 407 SW (6E_) 2.0 HDi 135 2004-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,
CITROEN C4 I (LC_) 1.6 HDi 2004-2011 109CP (80 KW) 1560cmc,
CITROEN C4 I (LC_) 2.0 HDi 2004-2011 136CP (100 KW) 1997cmc,
CITROEN C4 Coupe (LA_) 1.6 HDi 2004-2011 109CP (80 KW) 1560cmc,
CITROEN C4 Coupe (LA_) 2.0 HDi 2004-2010 136CP (100 KW) 1997cmc,
CITROEN C5 II (RC_) 1.6 HDi (RC8HZB) 2004-prezent 109CP (80 KW) 1560cmc,
CITROEN C5 II (RC_) 2.0 HDi (RCRHRH) 2004-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,
CITROEN C5 II Break (RE_) 1.6 HDi (RE8HZB) 2004-prezent 109CP (80 KW) 1560cmc,
CITROEN C5 II Break (RE_) 2.0 HDi (RERHRH) 2004-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,
PEUGEOT 607 (9D, 9U) 2.0 HDI 2005-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,
CITROEN C5 II (RC_) 2.2 HDi 2006-prezent 170CP (125 KW) 2179cmc,
CITROEN C5 II Break (RE_) 2.2 HDi 2006-prezent 170CP (125 KW) 2179cmc,
PEUGEOT 407 (6D_) 2.2 HDi 170 2006-prezent 170CP (125 KW) 2179cmc,
PEUGEOT 407 SW (6E_) 2.2 HDi 170 2006-prezent 170CP (125 KW) 2179cmc,
PEUGEOT 607 (9D, 9U) 2.2 HDi 2006-prezent 170CP (125 KW) 2179cmc,
LANCIA PHEDRA (179_) 2.0 JTD 2006-2010 120CP (88 KW) 1997cmc,
CITROEN C8 (EA_, EB_) 2.0 HDi 135 2006-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,
CITROEN C4 Picasso I (UD_) 1.6 HDi 2007-2013 109CP (80 KW) 1560cmc,
CITROEN C4 Picasso I (UD_) 2.0 HDi 138 2007-2013 136CP (100 KW) 1997cmc,
PEUGEOT 807 (EA_, EB_) 2.0 HDI 2006-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,
CITROEN C6 (TD_) 2.2 HDi 2006-prezent 170CP (125 KW) 2179cmc,
CITROEN JUMPY (X__) 2.0 HDi 120 2007-prezent 120CP (88 KW) 1997cmc,
CITROEN JUMPY (X__) 2.0 HDi 140 2007-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,
CITROEN JUMPY caroserie (X__) 2.0 HDi 120 2007-prezent 120CP (88 KW) 1997cmc,
CITROEN JUMPY caroserie (X__) 2.0 HDi 140 2007-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,
PEUGEOT EXPERT Tepee (VF3V_) 2.0 HDi 120 2007-prezent 120CP (88 KW) 1997cmc,
PEUGEOT EXPERT Tepee (VF3V_) 2.0 HDi 140 2007-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,
PEUGEOT EXPERT caroserie (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 120 2007-prezent 120CP (88 KW) 1997cmc,
PEUGEOT EXPERT caroserie (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 140 2007-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,
PEUGEOT EXPERT platou/sasiu 2.0 HDi 120 2007-prezent 120CP (88 KW) 1997cmc,
FIAT SCUDO (270_, 272_) 2.0 D Multijet 2007-prezent 120CP (88 KW) 1997cmc,
FIAT SCUDO caroserie (270_, 272_) 2.0 D Multijet 2007-prezent 120CP (88 KW) 1997cmc,
FIAT SCUDO platou/sasiu (270_, 272_) 2.0 D Multijet 2007-prezent 120CP (88 KW) 1997cmc,
FIAT SCUDO (270_, 272_) 2.0 D Multijet 2007-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,
FIAT SCUDO caroserie (270_, 272_) 2.0 D Multijet 2007-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,
FIAT SCUDO platou/sasiu (270_, 272_) 2.0 D Multijet 2007-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,
CITROEN C8 (EA_, EB_) 2.0 HDi 2007-prezent 120CP (88 KW) 1997cmc,
CITROEN C4 Grand Picasso I (UA_) 1.6 HDi 2006-prezent 109CP (80 KW) 1560cmc,
CITROEN C4 Grand Picasso I (UA_) 2.0 HDi 138 2006-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,
PEUGEOT 3008 (0U_, HU_) 1.6 HDi 2009-prezent 109CP (80 KW) 1560cmc,
PEUGEOT 407 SW (6E_) 2.2 HDi 2008-prezent 163CP (120 KW) 2179cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.