ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Punte diode ERA 216179(9944826)
Cod: 216179
Producator: ERA
Coduri OE: 9944826, 9947367
pentru numar articol: 216179
Producator: ERA
Coduri OE: 9944826, 9947367
pentru numar articol: 216179
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
ALFA ROMEO 155 (167_) 1.7 T.S. (167.A4D, 167.A4H) 1993-1996 115CP (85 KW) 1748cmc,
ALFA ROMEO 155 (167_) 1.8 T.S. 1992-1997 105CP (77 KW) 1756cmc,
ALFA ROMEO 155 (167_) 1.8 T.S. Sport (167.A4A, 167.A4C, 167.A4E) 1992-1996 127CP (93 KW) 1773cmc,
ALFA ROMEO 155 (167_) 1.8 T.S. 1992-1993 129CP (95 KW) 1773cmc,
ALFA ROMEO 155 (167_) 1.9 TD (167.A3) 1993-1997 90CP (66 KW) 1929cmc,
ALFA ROMEO 155 (167_) 2.0 T.S. (167.A2A) 1992-1995 141CP (104 KW) 1995cmc,
ALFA ROMEO 155 (167_) 2.0 T.S. (167.A2) 1992-1993 144CP (106 KW) 1995cmc,
ALFA ROMEO 155 (167_) 2.5 V6 (167.A1C, 167.A1E) 1992-1997 163CP (120 KW) 2492cmc,
ALFA ROMEO 155 (167_) 2.5 V6 (167.A1) 1992-1996 165CP (121 KW) 2492cmc,
ALFA ROMEO 155 (167_) 2.5 TD (167.A1A) 1993-1997 125CP (92 KW) 2499cmc,
ALFA ROMEO 164 (164_) 2.0 T.S. (164.H3) 1992-1998 144CP (106 KW) 1995cmc,
ALFA ROMEO 164 (164_) 2.5 TD (164.K2A, 164.K2B) 1992-1998 125CP (92 KW) 2499cmc,
ALFA ROMEO 145 (930_) 1.7 i.e. 16V 1994-1996 129CP (95 KW) 1712cmc,
ALFA ROMEO 145 (930_) 1.6 i.e. 1994-1996 103CP (76 KW) 1596cmc,
ALFA ROMEO 145 (930_) 1.4 i.e. 1994-1996 90CP (66 KW) 1351cmc,
ALFA ROMEO 146 (930_) 1.7 i.e. 16V 1994-1996 129CP (95 KW) 1712cmc,
ALFA ROMEO 146 (930_) 1.6 i.e. 1994-1996 103CP (76 KW) 1596cmc,
ALFA ROMEO 146 (930_) 1.4 i.e. 1994-1996 90CP (66 KW) 1351cmc,
ALFA ROMEO GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) 1995-1998 202CP (148 KW) 1996cmc,
ALFA ROMEO SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) 1995-2005 192CP (141 KW) 2959cmc,
ALFA ROMEO 155 (167_) 1.7 T.S. 1993-1996 113CP (83 KW) 1748cmc,
ALFA ROMEO SPIDER (916_) 2.0 V6 Turbo (916S2A) 1998-2005 202CP (148 KW) 1996cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.