Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Punte diode ERA 216164


Cod: 216164
Producator: ERA
Coduri OE:
pentru numar articol: 216164


Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator : carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare . Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul . Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua . Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa . Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator . Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:

BMW 3 (E36) 316 i 1990-1993 100CP (73 KW) 1596cmc,

BMW 3 (E36) 316 i 1993-1998 102CP (75 KW) 1596cmc,

BMW 3 (E36) 318 i 1990-1993 113CP (83 KW) 1796cmc,

BMW 3 (E36) 318 is 1993-1998 140CP (103 KW) 1796cmc,

BMW 3 Coupe (E36) 318 is 1992-1995 140CP (103 KW) 1796cmc,

BMW 3 (E36) 320 i 1990-1998 150CP (110 KW) 1991cmc,

BMW 3 Coupe (E36) 320 i 1992-1999 150CP (110 KW) 1991cmc,

BMW 3 (E36) 325 i 1990-1995 192CP (141 KW) 2494cmc,

BMW 3 Coupe (E36) 325 i 1992-1999 192CP (141 KW) 2494cmc,

BMW 5 (E34) 520 i 24V 1989-1995 150CP (110 KW) 1991cmc,

BMW 5 (E34) 525 i 24V 1989-1995 192CP (141 KW) 2494cmc,

BMW 5 (E34) 525 iX 24V 1991-1995 192CP (141 KW) 2494cmc,

BMW 5 Touring (E34) 520 i 1991-1997 150CP (110 KW) 1991cmc,

BMW 5 Touring (E34) 525 i 1991-1997 192CP (141 KW) 2494cmc,

BMW 5 Touring (E34) 525 ix 1992-1997 192CP (141 KW) 2494cmc,

BMW 3 Cabriolet (E36) 320 i 1993-1999 150CP (110 KW) 1991cmc,

BMW 3 Cabriolet (E36) 325 i 1993-1995 192CP (141 KW) 2494cmc,

BMW 3 Coupe (E36) 316 i 1993-1999 102CP (75 KW) 1596cmc,

BMW 3 Cabriolet (E36) 318 i 1994-1999 115CP (85 KW) 1796cmc,

BMW 3 Compact (E36) 316 i 1994-2000 102CP (75 KW) 1596cmc,

BMW 3 Compact (E36) 318 ti 1994-1995 140CP (103 KW) 1796cmc,

BMW 3 Touring (E36) 320 i 1995-1999 150CP (110 KW) 1991cmc,

BMW 3 Touring (E36) 328 i 1995-1999 193CP (142 KW) 2793cmc,

BMW 3 (E36) 328 i 1995-1998 193CP (142 KW) 2793cmc,

BMW 3 (E36) 323 i 2.5 1995-1998 170CP (125 KW) 2494cmc,

BMW 3 Coupe (E36) 328 i 1995-1999 193CP (142 KW) 2793cmc,

BMW 3 Cabriolet (E36) 328 i 1995-1999 193CP (142 KW) 2793cmc,

BMW 3 (E36) 318 i 1993-1998 115CP (85 KW) 1796cmc,

BMW 3 Cabriolet (E36) 323 i 1995-1999 170CP (125 KW) 2494cmc,

BMW 3 Coupe (E36) 318 is 1995-1999 140CP (103 KW) 1895cmc,

BMW 3 Coupe (E36) 323 i 1995-1999 170CP (125 KW) 2494cmc,

BMW 3 Touring (E36) 323 i 1995-1999 170CP (125 KW) 2494cmc,

BMW 3 Touring (E36) 318 i 1995-1999 116CP (85 KW) 1796cmc,

BMW 3 (E36) 318 is 1995-1998 140CP (103 KW) 1895cmc,

BMW 3 Compact (E36) 318 ti 1995-2000 140CP (103 KW) 1895cmc,

BMW Z3 (E36) 1.9 1995-1999 140CP (103 KW) 1895cmc,

BMW Z3 (E36) 1.8 1995-1998 116CP (85 KW) 1796cmc,

BMW 3 Compact (E36) 323 ti 1997-2000 170CP (125 KW) 2494cmc,

BMW 3 Compact (E36) 316 g 1994-2000 102CP (75 KW) 1596cmc,

BMW 3 (E36) 316 i 1990-1993 102CP (75 KW) 1596cmc,

BMW 3 Touring (E36) 316 i 1996-1999 102CP (75 KW) 1596cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3