ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Punte diode ERA 216164
Cod: 216164
Producator: ERA
Coduri OE:
pentru numar articol: 216164
Producator: ERA
Coduri OE:
pentru numar articol: 216164
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
BMW 3 (E36) 316 i 1990-1993 100CP (73 KW) 1596cmc,
BMW 3 (E36) 316 i 1993-1998 102CP (75 KW) 1596cmc,
BMW 3 (E36) 318 i 1990-1993 113CP (83 KW) 1796cmc,
BMW 3 (E36) 318 is 1993-1998 140CP (103 KW) 1796cmc,
BMW 3 Coupe (E36) 318 is 1992-1995 140CP (103 KW) 1796cmc,
BMW 3 (E36) 320 i 1990-1998 150CP (110 KW) 1991cmc,
BMW 3 Coupe (E36) 320 i 1992-1999 150CP (110 KW) 1991cmc,
BMW 3 (E36) 325 i 1990-1995 192CP (141 KW) 2494cmc,
BMW 3 Coupe (E36) 325 i 1992-1999 192CP (141 KW) 2494cmc,
BMW 5 (E34) 520 i 24V 1989-1995 150CP (110 KW) 1991cmc,
BMW 5 (E34) 525 i 24V 1989-1995 192CP (141 KW) 2494cmc,
BMW 5 (E34) 525 iX 24V 1991-1995 192CP (141 KW) 2494cmc,
BMW 5 Touring (E34) 520 i 1991-1997 150CP (110 KW) 1991cmc,
BMW 5 Touring (E34) 525 i 1991-1997 192CP (141 KW) 2494cmc,
BMW 5 Touring (E34) 525 ix 1992-1997 192CP (141 KW) 2494cmc,
BMW 3 Cabriolet (E36) 320 i 1993-1999 150CP (110 KW) 1991cmc,
BMW 3 Cabriolet (E36) 325 i 1993-1995 192CP (141 KW) 2494cmc,
BMW 3 Coupe (E36) 316 i 1993-1999 102CP (75 KW) 1596cmc,
BMW 3 Cabriolet (E36) 318 i 1994-1999 115CP (85 KW) 1796cmc,
BMW 3 Compact (E36) 316 i 1994-2000 102CP (75 KW) 1596cmc,
BMW 3 Compact (E36) 318 ti 1994-1995 140CP (103 KW) 1796cmc,
BMW 3 Touring (E36) 320 i 1995-1999 150CP (110 KW) 1991cmc,
BMW 3 Touring (E36) 328 i 1995-1999 193CP (142 KW) 2793cmc,
BMW 3 (E36) 328 i 1995-1998 193CP (142 KW) 2793cmc,
BMW 3 (E36) 323 i 2.5 1995-1998 170CP (125 KW) 2494cmc,
BMW 3 Coupe (E36) 328 i 1995-1999 193CP (142 KW) 2793cmc,
BMW 3 Cabriolet (E36) 328 i 1995-1999 193CP (142 KW) 2793cmc,
BMW 3 (E36) 318 i 1993-1998 115CP (85 KW) 1796cmc,
BMW 3 Cabriolet (E36) 323 i 1995-1999 170CP (125 KW) 2494cmc,
BMW 3 Coupe (E36) 318 is 1995-1999 140CP (103 KW) 1895cmc,
BMW 3 Coupe (E36) 323 i 1995-1999 170CP (125 KW) 2494cmc,
BMW 3 Touring (E36) 323 i 1995-1999 170CP (125 KW) 2494cmc,
BMW 3 Touring (E36) 318 i 1995-1999 116CP (85 KW) 1796cmc,
BMW 3 (E36) 318 is 1995-1998 140CP (103 KW) 1895cmc,
BMW 3 Compact (E36) 318 ti 1995-2000 140CP (103 KW) 1895cmc,
BMW Z3 (E36) 1.9 1995-1999 140CP (103 KW) 1895cmc,
BMW Z3 (E36) 1.8 1995-1998 116CP (85 KW) 1796cmc,
BMW 3 Compact (E36) 323 ti 1997-2000 170CP (125 KW) 2494cmc,
BMW 3 Compact (E36) 316 g 1994-2000 102CP (75 KW) 1596cmc,
BMW 3 (E36) 316 i 1990-1993 102CP (75 KW) 1596cmc,
BMW 3 Touring (E36) 316 i 1996-1999 102CP (75 KW) 1596cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.