ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Punte diode ERA 216027 pentru VOLVO 740 (744) 2.0
Cod: 216027
Producator: ERA
Coduri OE:
pentru numar articol: 216027
Diametru [mm]: 108
Producator: ERA
Coduri OE:
pentru numar articol: 216027
Diametru [mm]: 108
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
MERCEDES-BENZ A-CLASS (W168) A 160 CDI (168.007) 1998-2001 60CP (44 KW) 1689cmc,
MERCEDES-BENZ A-CLASS (W168) A 160 CDI (168.006) 2001-2004 75CP (55 KW) 1689cmc,
MERCEDES-BENZ A-CLASS (W168) A 170 CDI (168.009, 168.109) 2001-2004 95CP (70 KW) 1689cmc,
PEUGEOT 307 (3A/C) 1.6 16V 2000-prezent 109CP (80 KW) 1587cmc,
MERCEDES-BENZ VANEO (414) 1.7 CDI (414.700) 2002-2005 75CP (55 KW) 1689cmc,
PEUGEOT 307 (3A/C) 1.4 2000-prezent 75CP (55 KW) 1360cmc,
MERCEDES-BENZ VANEO (414) 1.7 CDI (414.700) 2002-2005 91CP (67 KW) 1689cmc,
CITROEN C3 I (FC_) 1.1 i 2002-prezent 60CP (44 KW) 1124cmc,
CITROEN C3 I (FC_) 1.4 i bivalent 2002-prezent 73CP (54 KW) 1360cmc,
CITROEN C3 I (FC_) 1.6 16V 2002-prezent 109CP (80 KW) 1587cmc,
CITROEN C3 Pluriel (HB_) 1.6 2003-prezent 109CP (80 KW) 1587cmc,
CITROEN C3 Pluriel (HB_) 1.4 2003-prezent 73CP (54 KW) 1360cmc,
CITROEN C2 (JM_) 1.4 2003-prezent 73CP (54 KW) 1360cmc,
CITROEN C2 (JM_) 1.6 2003-prezent 109CP (80 KW) 1587cmc,
CITROEN C3 I (FC_) 1.4 16V 2003-prezent 88CP (65 KW) 1360cmc,
PEUGEOT 307 Break (3E) 1.6 16V 2002-prezent 109CP (80 KW) 1587cmc,
CITROEN C2 (JM_) 1.6 VTS 2005-prezent 122CP (90 KW) 1587cmc,
CITROEN C2 (JM_) 1.4 16V 2006-prezent 90CP (65 KW) 1360cmc,
CITROEN C3 I (FC_) 1.4 i 2002-prezent 73CP (54 KW) 1360cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.