Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Punte diode ERA 215875


Cod: 215875
Producator: ERA
Coduri OE:
pentru numar articol: 215875
Înaltime [mm]: 107


Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator : carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare . Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul . Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua . Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa . Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator . Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:

VW PASSAT (3A2, 35I) 1.9 TD 1991-1996 75CP (55 KW) 1896cmc,

VW CORRADO (53I) 2.9 VR6 1991-1995 190CP (140 KW) 2861cmc,

VW TRANSPORTER IV Bus (70XB, 70XC, 7DB, 7DW) 2.5 1990-2003 110CP (81 KW) 2461cmc,

VW GOLF III (1H1) 1.4 1991-1997 55CP (40 KW) 1390cmc,

VW VENTO (1H2) 1.4 1991-1998 60CP (44 KW) 1390cmc,

VW VENTO (1H2) 2.8 VR6 1992-1998 174CP (128 KW) 2792cmc,

SEAT TOLEDO I (1L) 1.9 TD 1991-1999 75CP (55 KW) 1896cmc,

SEAT IBIZA II (6K1) 1.9 SDI 1996-1999 64CP (47 KW) 1896cmc,

SEAT IBIZA II (6K1) 1.9 TD 1993-1996 75CP (55 KW) 1896cmc,

VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 2.9 VR6 Syncro 1994-1997 184CP (135 KW) 2861cmc,

VW PASSAT (3A2, 35I) 1.6 1994-1996 101CP (74 KW) 1595cmc,

VW GOLF III (1H1) 1.6 1995-1997 101CP (74 KW) 1595cmc,

VW VENTO (1H2) 1.6 1994-1998 101CP (74 KW) 1595cmc,

SEAT IBIZA II (6K1) 1.9 D 1994-1996 68CP (50 KW) 1896cmc,

VW POLO (6N1) 64 1.9 D 1994-1999 64CP (47 KW) 1896cmc,

FORD GALAXY (WGR) 2.0 i 1995-2006 116CP (85 KW) 1998cmc,

SKODA FELICIA I (6U1) 1.6 LX 1995-1998 75CP (55 KW) 1598cmc,

VW GOLF III (1H1) 1.9 TDI Syncro (1HX1) 1995-1997 90CP (66 KW) 1896cmc,

VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 1.9 TDI 1996-1997 110CP (81 KW) 1896cmc,

VW POLO (6N1) 100 1.4 16V 1996-1999 100CP (74 KW) 1390cmc,

VW CADDY II caroserie (9K9A) 60 1.4 1995-2004 60CP (44 KW) 1390cmc,

VW CADDY II caroserie (9K9A) 1.9 SDI 1995-2004 64CP (47 KW) 1896cmc,

SEAT INCA (6K9) 1.4 i 1995-2003 60CP (44 KW) 1390cmc,

SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.9 SDI 1996-1999 64CP (47 KW) 1896cmc,

SEAT ALHAMBRA (7V8, 7V9) 1.9 TDI 1996-2010 90CP (66 KW) 1896cmc,

VW VENTO (1H2) 1.9 TDI 1996-1998 110CP (81 KW) 1896cmc,

SEAT AROSA (6H) 1.0 1997-2004 50CP (37 KW) 999cmc,

SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.4 i 16V 1996-1999 101CP (74 KW) 1390cmc,

SEAT TOLEDO I (1L) 1.9 D 1995-1999 64CP (47 KW) 1896cmc,

SEAT INCA (6K9) 1.9 SDI 1995-2003 64CP (47 KW) 1896cmc,

SEAT IBIZA II (6K1) 1.0 i 1996-1999 50CP (37 KW) 999cmc,

VW GOLF III (1H1) 1.9 SDI 1995-1997 64CP (47 KW) 1896cmc,

VW VENTO (1H2) 1.9 SDI 1997-1998 64CP (47 KW) 1896cmc,

SKODA OCTAVIA (1U2) 1.9 SDI 1997-2003 68CP (50 KW) 1896cmc,

VW GOLF IV (1J1) 1.9 SDI 1997-2005 68CP (50 KW) 1896cmc,

FORD GALAXY (WGR) 1.9 TDI 1997-2000 110CP (81 KW) 1896cmc,

VW LT 28-35 II Bus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 SDI 1996-2006 75CP (55 KW) 2461cmc,

VW LT 28-35 II Bus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI 1996-1999 102CP (75 KW) 2461cmc,

VW SHARAN (7M8, 7M9, 7M6) 1.8 T 20V 1997-2010 150CP (110 KW) 1781cmc,

SEAT ALHAMBRA (7V8, 7V9) 1.8 T 20V 1997-2010 150CP (110 KW) 1781cmc,

VW BORA (1J2) 1.9 TDI 1998-2005 90CP (66 KW) 1896cmc,

VW BORA (1J2) 1.9 TDI 1998-2001 110CP (81 KW) 1896cmc,

VW BORA (1J2) 1.4 16V 2000-2005 75CP (55 KW) 1390cmc,

SKODA FELICIA II (6U1) 1.6 1998-2001 75CP (55 KW) 1598cmc,

AUDI A3 (8L1) S3 quattro 1999-2002 210CP (154 KW) 1781cmc,

AUDI A4 (8D2, B5) 1.9 TDI 2000 116CP (85 KW) 1896cmc,

AUDI A3 (8L1) 1.8 T 1998-2003 180CP (132 KW) 1781cmc,

SKODA OCTAVIA (1U2) 1.8 T 1997-2010 150CP (110 KW) 1781cmc,

SEAT LEON (1M1) 1.6 1999-2006 100CP (74 KW) 1595cmc,

SEAT LEON (1M1) 1.8 20V 1999-2006 125CP (92 KW) 1781cmc,

AUDI A2 (8Z0) 1.4 2000-2005 75CP (55 KW) 1390cmc,

SKODA FABIA (6Y2) 1.4 16V 1999-2008 100CP (74 KW) 1390cmc,

SKODA FABIA (6Y2) 1.9 SDI 1999-2008 64CP (47 KW) 1896cmc,

VW NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.8 T 1999-2010 150CP (110 KW) 1781cmc,

SKODA FABIA (6Y2) 1.0 1999-2002 50CP (37 KW) 996cmc,

SEAT LEON (1M1) 1.8 20V T 1999-2006 180CP (132 KW) 1781cmc,

SEAT LEON (1M1) 1.9 SDI 1999-2006 68CP (50 KW) 1896cmc,

VW BORA (1J2) 1.6 16V 2000-2005 105CP (77 KW) 1598cmc,

VW NEW BEETLE (9C1, 1C1) RSI 3.2 4motion (1C9) 2000-2001 224CP (165 KW) 3188cmc,

AUDI A3 (8L1) 1.9 TDI 2000-2003 130CP (96 KW) 1896cmc,

VW GOLF IV (1J1) 1.9 TDI 2000-2005 150CP (110 KW) 1896cmc,

AUDI TT Roadster (8N9) 1.8 T 2001-2006 150CP (110 KW) 1781cmc,

VW NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.9 TDI 2001-2010 101CP (74 KW) 1896cmc,

VW LT 28-35 II Bus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI 2001-2006 95CP (70 KW) 2461cmc,

VW NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.4 2001-2010 75CP (55 KW) 1390cmc,

SEAT IBIZA IV (6L1) 1.4 16V 2002-2007 75CP (55 KW) 1390cmc,

AUDI TT (8N3) 1.8 T 2002-2006 150CP (110 KW) 1781cmc,

VW SHARAN (7M8, 7M9, 7M6) 1.9 TDI 2002-2010 130CP (96 KW) 1896cmc,

VW MULTIVAN V (7HM, 7HN, 7HF, 7EF, 7EM, 7EN) 1.9 TDI 2003-2009 105CP (77 KW) 1896cmc,

SEAT IBIZA IV (6L1) 1.8 T Cupra R 2004-2008 180CP (132 KW) 1781cmc,

SKODA FABIA (6Y2) 1.9 TDI RS 2003-2008 130CP (96 KW) 1896cmc,

AUDI TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro 2003-2006 250CP (184 KW) 3189cmc,

AUDI A2 (8Z0) 1.4 TDI 2003-2005 90CP (66 KW) 1422cmc,

SEAT IBIZA IV (6L1) 1.9 TDI Cupra R 2004-2008 160CP (118 KW) 1896cmc,

SKODA FABIA II Combi (545) 1.9 TDI 2007-2010 105CP (77 KW) 1896cmc,

SEAT IBIZA V SPORTCOUPE (6J1, 6P5) 1.9 TDI 2008-2010 105CP (77 KW) 1896cmc,

VW SHARAN (7M8, 7M9, 7M6) 2.0 LPG 2006-2010 115CP (85 KW) 1984cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3