Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Punte diode ERA 215862


Cod: 215862
Producator: ERA
Coduri OE:
pentru numar articol: 215862


Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator : carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare . Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul . Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua . Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa . Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator . Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.3 1978-1981 55CP (40 KW) 1272cmc,

AUDI 100 (44, 44Q, C3) 1.9 1982-1984 100CP (74 KW) 1921cmc,

AUDI 100 (44, 44Q, C3) 2.1 1982-1984 136CP (100 KW) 2144cmc,

AUDI 100 (44, 44Q, C3) 2.2 1984-1988 137CP (101 KW) 2226cmc,

AUDI 200 (43) 2.1 5E 1979-1982 136CP (100 KW) 2144cmc,

AUDI 200 (43) 2.1 5T 1979-1982 170CP (125 KW) 2144cmc,

AUDI 200 (44, 44Q) 2.1 5E 1983-1984 136CP (100 KW) 2144cmc,

AUDI 200 (44, 44Q) 2.1 Turbo 1983-1988 182CP (134 KW) 2144cmc,

AUDI COUPE (81, 85) 2.0 1983-1986 115CP (85 KW) 1994cmc,

AUDI COUPE (81, 85) 2.2 GT 1984-1988 136CP (100 KW) 2226cmc,

AUDI QUATTRO (85) 2.1 Turbo 1980-1987 200CP (147 KW) 2144cmc,

AUDI 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8 1983-1989 90CP (66 KW) 1781cmc,

AUDI 100 Avant (44, 44Q, C3) 2.2 1984-1988 137CP (101 KW) 2226cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 2.0 quattro (85Q) 1983-1984 115CP (85 KW) 1994cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 2.2 quattro (85Q) 1982-1984 136CP (100 KW) 2144cmc,

VW POLO (86) 0.9 1975-1981 40CP (29 KW) 895cmc,

VW POLO (86) 1.1 1975-1981 50CP (37 KW) 1093cmc,

VW POLO (86) 1.3 1976-1981 60CP (44 KW) 1272cmc,

VW DERBY (86) 0.9 1977-1981 40CP (29 KW) 895cmc,

VW DERBY (86) 1.1 1977-1981 50CP (37 KW) 1093cmc,

VW DERBY (86) 1.3 1977-1981 60CP (44 KW) 1272cmc,

VW POLO (86C, 80) 1.0 1981-1986 40CP (29 KW) 1043cmc,

VW POLO (86C, 80) 1.1 1981-1989 50CP (37 KW) 1093cmc,

VW POLO (86C, 80) 1.3 1981-1983 60CP (44 KW) 1272cmc,

VW DERBY (86C, 80) 1.0 1981-1984 40CP (29 KW) 1043cmc,

VW DERBY (86C, 80) 1.1 1981-1983 50CP (37 KW) 1093cmc,

VW DERBY (86C, 80) 1.3 1983-1984 55CP (40 KW) 1272cmc,

VW DERBY (86C, 80) 1.3 1981-1983 60CP (44 KW) 1272cmc,

VW GOLF I (17) 1.1 1974-1983 50CP (37 KW) 1093cmc,

VW GOLF I (17) 1.3 1979-1983 60CP (44 KW) 1272cmc,

VW GOLF I Cabriolet (155) 1.5 1979-1983 70CP (51 KW) 1457cmc,

VW GOLF I (17) 1.5 1977-1983 70CP (51 KW) 1457cmc,

VW GOLF I (17) 1.5 D 1976-1980 50CP (37 KW) 1471cmc,

VW GOLF I (17) 1.6 D 1980-1983 54CP (40 KW) 1588cmc,

VW GOLF I (17) 1.6 TD 1982-1983 70CP (51 KW) 1588cmc,

VW JETTA I (16) 1.1 1978-1984 50CP (37 KW) 1093cmc,

VW JETTA I (16) 1.3 1979-1984 60CP (44 KW) 1272cmc,

VW JETTA I (16) 1.5 1978-1984 70CP (51 KW) 1457cmc,

VW JETTA I (16) 1.6 D 1980-1984 54CP (40 KW) 1588cmc,

VW JETTA I (16) 1.6 TD 1982-1984 70CP (51 KW) 1588cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.3 1983-1987 55CP (40 KW) 1272cmc,

VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.3 1984-1987 55CP (40 KW) 1272cmc,

VW PASSAT (32) 1.3 1973-1980 55CP (40 KW) 1272cmc,

VW PASSAT (32) 1.5 D 1977-1980 50CP (37 KW) 1471cmc,

VW PASSAT (32B) 1.3 1980-1986 60CP (44 KW) 1272cmc,

VW PASSAT (32B) 1.6 D 1980-1988 54CP (40 KW) 1588cmc,

VW PASSAT (32B) 1.6 TD 1982-1988 70CP (51 KW) 1588cmc,

VW SANTANA (32B) 2.0 1983-1984 115CP (85 KW) 1994cmc,

VW SCIROCCO (53) 1.1 1974-1979 50CP (37 KW) 1093cmc,

VW SCIROCCO (53) 1.3 1979-1980 60CP (44 KW) 1272cmc,

VW SCIROCCO (53) 1.5 1977-1980 70CP (51 KW) 1457cmc,

VW SCIROCCO (53B) 1.3 1980-1983 60CP (44 KW) 1272cmc,

VW SCIROCCO (53B) 1.5 1980-1983 70CP (51 KW) 1457cmc,

VW PASSAT Variant (32B) 1.3 1980-1983 55CP (40 KW) 1272cmc,

VW PASSAT Variant (32B) 1.3 1980-1986 60CP (44 KW) 1272cmc,

VW PASSAT Variant (32B) 2.0 1983-1988 115CP (85 KW) 1994cmc,

VW PASSAT Variant (32B) 1.6 D 1980-1988 54CP (40 KW) 1588cmc,

VW PASSAT Variant (32B) 1.6 TD 1982-1988 70CP (51 KW) 1588cmc,

VW PASSAT Variant (33) 1.3 1973-1980 55CP (40 KW) 1272cmc,

VW PASSAT Variant (33) 1.5 D 1977-1980 50CP (37 KW) 1471cmc,

VW POLO Coupe (86C, 80) 1.0 1982-1986 40CP (29 KW) 1043cmc,

VW POLO Coupe (86C, 80) 1.1 1981-1983 50CP (37 KW) 1093cmc,

VW POLO Coupe (86C, 80) 1.3 1981-1983 60CP (44 KW) 1272cmc,

VW POLO Coupe (86C, 80) 1.3 KAT 1987-1994 55CP (40 KW) 1272cmc,

VW POLO CLASSIC (86C, 80) 1.0 1985-1986 40CP (29 KW) 1043cmc,

VW POLO CLASSIC (86C, 80) 1.3 KAT 1987-1994 55CP (40 KW) 1272cmc,

VW PASSAT limuzina (32B) 1.6 TD 1985-1988 70CP (51 KW) 1588cmc,

AUDI 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.9 1983-1984 100CP (74 KW) 1921cmc,

VW DERBY (86C, 80) 1.3 1982-1984 75CP (55 KW) 1272cmc,

VW TRANSPORTER III caroserie 1.6 D 1981-1987 50CP (37 KW) 1588cmc,

VW POLO Coupe (86C, 80) 1.3 1983-1987 55CP (40 KW) 1272cmc,

VW POLO (86C, 80) 1.3 1983-1988 55CP (40 KW) 1272cmc,

VW POLO CLASSIC (86C, 80) 1.3 1985-1987 55CP (40 KW) 1272cmc,

VW POLO Coupe (86C, 80) 1.3 1982-1989 75CP (55 KW) 1272cmc,

VW POLO (86C, 80) 1.3 1982-1989 75CP (55 KW) 1272cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.3 1983-1986 58CP (43 KW) 1272cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 2.0 1983-1984 115CP (85 KW) 1994cmc,

VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.3 1984-1986 58CP (43 KW) 1272cmc,

VW DERBY (86) 1.3 1977-1981 58CP (43 KW) 1272cmc,

VW POLO (86C, 80) 1.3 1982-1988 58CP (43 KW) 1272cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 2.2 quattro 1982-1984 131CP (96 KW) 2144cmc,

AUDI 100 (44, 44Q, C3) 2.2 1982-1984 107CP (79 KW) 2144cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.3 1978-1981 60CP (44 KW) 1272cmc,

AUDI 100 (44, 44Q, C3) 2.2 1982-1984 130CP (96 KW) 2144cmc,

VW POLO (86C, 80) 1.3 1983-1985 50CP (37 KW) 1272cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3