ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Punte diode ERA 215862
Cod: 215862
Producator: ERA
Coduri OE:
pentru numar articol: 215862
Producator: ERA
Coduri OE:
pentru numar articol: 215862
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
AUDI 80 (81, 85, B2) 1.3 1978-1981 55CP (40 KW) 1272cmc,
AUDI 100 (44, 44Q, C3) 1.9 1982-1984 100CP (74 KW) 1921cmc,
AUDI 100 (44, 44Q, C3) 2.1 1982-1984 136CP (100 KW) 2144cmc,
AUDI 100 (44, 44Q, C3) 2.2 1984-1988 137CP (101 KW) 2226cmc,
AUDI 200 (43) 2.1 5E 1979-1982 136CP (100 KW) 2144cmc,
AUDI 200 (43) 2.1 5T 1979-1982 170CP (125 KW) 2144cmc,
AUDI 200 (44, 44Q) 2.1 5E 1983-1984 136CP (100 KW) 2144cmc,
AUDI 200 (44, 44Q) 2.1 Turbo 1983-1988 182CP (134 KW) 2144cmc,
AUDI COUPE (81, 85) 2.0 1983-1986 115CP (85 KW) 1994cmc,
AUDI COUPE (81, 85) 2.2 GT 1984-1988 136CP (100 KW) 2226cmc,
AUDI QUATTRO (85) 2.1 Turbo 1980-1987 200CP (147 KW) 2144cmc,
AUDI 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8 1983-1989 90CP (66 KW) 1781cmc,
AUDI 100 Avant (44, 44Q, C3) 2.2 1984-1988 137CP (101 KW) 2226cmc,
AUDI 80 (81, 85, B2) 2.0 quattro (85Q) 1983-1984 115CP (85 KW) 1994cmc,
AUDI 80 (81, 85, B2) 2.2 quattro (85Q) 1982-1984 136CP (100 KW) 2144cmc,
VW POLO (86) 0.9 1975-1981 40CP (29 KW) 895cmc,
VW POLO (86) 1.1 1975-1981 50CP (37 KW) 1093cmc,
VW POLO (86) 1.3 1976-1981 60CP (44 KW) 1272cmc,
VW DERBY (86) 0.9 1977-1981 40CP (29 KW) 895cmc,
VW DERBY (86) 1.1 1977-1981 50CP (37 KW) 1093cmc,
VW DERBY (86) 1.3 1977-1981 60CP (44 KW) 1272cmc,
VW POLO (86C, 80) 1.0 1981-1986 40CP (29 KW) 1043cmc,
VW POLO (86C, 80) 1.1 1981-1989 50CP (37 KW) 1093cmc,
VW POLO (86C, 80) 1.3 1981-1983 60CP (44 KW) 1272cmc,
VW DERBY (86C, 80) 1.0 1981-1984 40CP (29 KW) 1043cmc,
VW DERBY (86C, 80) 1.1 1981-1983 50CP (37 KW) 1093cmc,
VW DERBY (86C, 80) 1.3 1983-1984 55CP (40 KW) 1272cmc,
VW DERBY (86C, 80) 1.3 1981-1983 60CP (44 KW) 1272cmc,
VW GOLF I (17) 1.1 1974-1983 50CP (37 KW) 1093cmc,
VW GOLF I (17) 1.3 1979-1983 60CP (44 KW) 1272cmc,
VW GOLF I Cabriolet (155) 1.5 1979-1983 70CP (51 KW) 1457cmc,
VW GOLF I (17) 1.5 1977-1983 70CP (51 KW) 1457cmc,
VW GOLF I (17) 1.5 D 1976-1980 50CP (37 KW) 1471cmc,
VW GOLF I (17) 1.6 D 1980-1983 54CP (40 KW) 1588cmc,
VW GOLF I (17) 1.6 TD 1982-1983 70CP (51 KW) 1588cmc,
VW JETTA I (16) 1.1 1978-1984 50CP (37 KW) 1093cmc,
VW JETTA I (16) 1.3 1979-1984 60CP (44 KW) 1272cmc,
VW JETTA I (16) 1.5 1978-1984 70CP (51 KW) 1457cmc,
VW JETTA I (16) 1.6 D 1980-1984 54CP (40 KW) 1588cmc,
VW JETTA I (16) 1.6 TD 1982-1984 70CP (51 KW) 1588cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.3 1983-1987 55CP (40 KW) 1272cmc,
VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.3 1984-1987 55CP (40 KW) 1272cmc,
VW PASSAT (32) 1.3 1973-1980 55CP (40 KW) 1272cmc,
VW PASSAT (32) 1.5 D 1977-1980 50CP (37 KW) 1471cmc,
VW PASSAT (32B) 1.3 1980-1986 60CP (44 KW) 1272cmc,
VW PASSAT (32B) 1.6 D 1980-1988 54CP (40 KW) 1588cmc,
VW PASSAT (32B) 1.6 TD 1982-1988 70CP (51 KW) 1588cmc,
VW SANTANA (32B) 2.0 1983-1984 115CP (85 KW) 1994cmc,
VW SCIROCCO (53) 1.1 1974-1979 50CP (37 KW) 1093cmc,
VW SCIROCCO (53) 1.3 1979-1980 60CP (44 KW) 1272cmc,
VW SCIROCCO (53) 1.5 1977-1980 70CP (51 KW) 1457cmc,
VW SCIROCCO (53B) 1.3 1980-1983 60CP (44 KW) 1272cmc,
VW SCIROCCO (53B) 1.5 1980-1983 70CP (51 KW) 1457cmc,
VW PASSAT Variant (32B) 1.3 1980-1983 55CP (40 KW) 1272cmc,
VW PASSAT Variant (32B) 1.3 1980-1986 60CP (44 KW) 1272cmc,
VW PASSAT Variant (32B) 2.0 1983-1988 115CP (85 KW) 1994cmc,
VW PASSAT Variant (32B) 1.6 D 1980-1988 54CP (40 KW) 1588cmc,
VW PASSAT Variant (32B) 1.6 TD 1982-1988 70CP (51 KW) 1588cmc,
VW PASSAT Variant (33) 1.3 1973-1980 55CP (40 KW) 1272cmc,
VW PASSAT Variant (33) 1.5 D 1977-1980 50CP (37 KW) 1471cmc,
VW POLO Coupe (86C, 80) 1.0 1982-1986 40CP (29 KW) 1043cmc,
VW POLO Coupe (86C, 80) 1.1 1981-1983 50CP (37 KW) 1093cmc,
VW POLO Coupe (86C, 80) 1.3 1981-1983 60CP (44 KW) 1272cmc,
VW POLO Coupe (86C, 80) 1.3 KAT 1987-1994 55CP (40 KW) 1272cmc,
VW POLO CLASSIC (86C, 80) 1.0 1985-1986 40CP (29 KW) 1043cmc,
VW POLO CLASSIC (86C, 80) 1.3 KAT 1987-1994 55CP (40 KW) 1272cmc,
VW PASSAT limuzina (32B) 1.6 TD 1985-1988 70CP (51 KW) 1588cmc,
AUDI 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.9 1983-1984 100CP (74 KW) 1921cmc,
VW DERBY (86C, 80) 1.3 1982-1984 75CP (55 KW) 1272cmc,
VW TRANSPORTER III caroserie 1.6 D 1981-1987 50CP (37 KW) 1588cmc,
VW POLO Coupe (86C, 80) 1.3 1983-1987 55CP (40 KW) 1272cmc,
VW POLO (86C, 80) 1.3 1983-1988 55CP (40 KW) 1272cmc,
VW POLO CLASSIC (86C, 80) 1.3 1985-1987 55CP (40 KW) 1272cmc,
VW POLO Coupe (86C, 80) 1.3 1982-1989 75CP (55 KW) 1272cmc,
VW POLO (86C, 80) 1.3 1982-1989 75CP (55 KW) 1272cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.3 1983-1986 58CP (43 KW) 1272cmc,
AUDI 80 (81, 85, B2) 2.0 1983-1984 115CP (85 KW) 1994cmc,
VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.3 1984-1986 58CP (43 KW) 1272cmc,
VW DERBY (86) 1.3 1977-1981 58CP (43 KW) 1272cmc,
VW POLO (86C, 80) 1.3 1982-1988 58CP (43 KW) 1272cmc,
AUDI 80 (81, 85, B2) 2.2 quattro 1982-1984 131CP (96 KW) 2144cmc,
AUDI 100 (44, 44Q, C3) 2.2 1982-1984 107CP (79 KW) 2144cmc,
AUDI 80 (81, 85, B2) 1.3 1978-1981 60CP (44 KW) 1272cmc,
AUDI 100 (44, 44Q, C3) 2.2 1982-1984 130CP (96 KW) 2144cmc,
VW POLO (86C, 80) 1.3 1983-1985 50CP (37 KW) 1272cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.