ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Punte diode ERA 215821(3730022200) pentru BMW 3 Cabriolet (E46) 320 Cd
Cod: 215821
Producator: ERA
Coduri OE: 3730022200
pentru numar articol: 215821
Producator: ERA
Coduri OE: 3730022200
pentru numar articol: 215821
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
HYUNDAI ACCENT I (X-3) 1.3 1994-2000 60CP (44 KW) 1341cmc,
HYUNDAI ACCENT I (X-3) 1.3 1994-2000 75CP (55 KW) 1341cmc,
HYUNDAI ACCENT I (X-3) 1.3 i 12V 1994-2000 84CP (62 KW) 1341cmc,
HYUNDAI ACCENT limuzina (X-3) 1.3 1994-2000 60CP (44 KW) 1341cmc,
HYUNDAI ACCENT limuzina (X-3) 1.3 1994-2000 75CP (55 KW) 1341cmc,
HYUNDAI ACCENT limuzina (X-3) 1.3 i 12V 1994-2000 84CP (62 KW) 1341cmc,
HYUNDAI LANTRA II (J-2) 1.6 i 1995-2000 90CP (66 KW) 1599cmc,
HYUNDAI LANTRA II (J-2) 1.6 16V 1995-2000 114CP (84 KW) 1599cmc,
HYUNDAI LANTRA II (J-2) 1.8 16V 1995-2000 128CP (94 KW) 1795cmc,
HYUNDAI ACCENT I (X-3) 1.5 i 16V 1995-2000 99CP (73 KW) 1495cmc,
HYUNDAI ACCENT limuzina (X-3) 1.5 i 16V 1995-2000 99CP (73 KW) 1495cmc,
HYUNDAI LANTRA II Wagon (J-2) 1.6 i 1996-2000 90CP (66 KW) 1599cmc,
HYUNDAI LANTRA II Wagon (J-2) 1.6 16V 1996-2000 114CP (84 KW) 1599cmc,
HYUNDAI COUPE (RD) 2.0 16V 1996-2002 139CP (102 KW) 1975cmc,
HYUNDAI LANTRA II Wagon (J-2) 1.8 16V 1996-2000 128CP (94 KW) 1795cmc,
HYUNDAI LANTRA II (J-2) 2.0 16V 1996-2000 139CP (102 KW) 1975cmc,
HYUNDAI LANTRA II Wagon (J-2) 1.5 12V 1997-2000 88CP (65 KW) 1495cmc,
HYUNDAI LANTRA II Wagon (J-2) 2.0 16V 1996-2000 139CP (102 KW) 1975cmc,
HYUNDAI LANTRA II (J-2) 1.5 12V 1996-2000 88CP (65 KW) 1495cmc,
HYUNDAI COUPE (RD) 1.6 16V 1998-2002 116CP (85 KW) 1599cmc,
HYUNDAI COUPE (RD) 1.6 i 16V 1996-2002 114CP (84 KW) 1599cmc,
HYUNDAI COUPE (RD) 2.0 1999-2002 137CP (101 KW) 1975cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.