Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Punte diode ERA 215797 pentru SKODA FABIA II Combi (545) 1.4 TDI


Cod: 215797
Producator: ERA
Coduri OE:
Înaltime [mm]: 121
pentru numar articol: 215797


Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator : carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare . Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul . Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua . Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa . Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator . Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:

FIAT DUCATO Bus (230_) 1.9 TD Panorama/Combinato 1994-2002 82CP (60 KW) 1929cmc,

FIAT DUCATO Bus (230_) 1.9 TD Combinato 1994-2002 80CP (59 KW) 1929cmc,

FIAT PUNTO Cabriolet (176_) 90 1.6 1994-1997 88CP (65 KW) 1581cmc,

FIAT PUNTO (176_) 1.6 1994-1997 88CP (65 KW) 1581cmc,

LANCIA KAPPA (838_) 2.0 20V (838AA1AA) 1994-2001 146CP (107 KW) 1998cmc,

LANCIA KAPPA (838_) 2.4 20V (838AC1AA, 838AC11A) 1994-2001 175CP (129 KW) 2446cmc,

LANCIA KAPPA (838_) 2.4 T.DS (838AE1AA, 838AH1AA) 1994-2001 124CP (91 KW) 2387cmc,

LANCIA KAPPA (838_) 2.0 16V Turbo (838AB1AA) 1995-2001 205CP (151 KW) 1995cmc,

LANCIA DELTA II (836_) 1.6 i.e. (836AP) 1996-1999 90CP (66 KW) 1581cmc,

FIAT BRAVA (182_) 1.6 16V (182.BB) 1996-2001 103CP (76 KW) 1581cmc,

FIAT BRAVO I (182_) 1.6 16V (182.AB) 1996-2001 103CP (76 KW) 1581cmc,

LANCIA DELTA II (836_) 1.6 i.e. 16V (836AO) 1996-1999 103CP (76 KW) 1581cmc,

FIAT MAREA (185_) 1.6 100 16V 1996-2002 103CP (76 KW) 1581cmc,

FIAT MAREA Weekend (185_) 1.6 100 16V 1996-2002 103CP (76 KW) 1581cmc,

FIAT DUCATO caroserie (230_) 1.9 D 1994-2002 69CP (51 KW) 1929cmc,

LANCIA KAPPA SW (838_) 2.0 16V Turbo (838BB1AA) 1996-2001 205CP (151 KW) 1995cmc,

LANCIA KAPPA SW (838_) 2.4 20V (838BC1AA, 838BC11A) 1996-2001 175CP (129 KW) 2446cmc,

LANCIA KAPPA Coupe (838_) 2.4 20V (838CC) 1996-2001 175CP (129 KW) 2446cmc,

FIAT PALIO (178BX) 1.6 16V 1996-prezent 100CP (74 KW) 1581cmc,

FIAT PALIO Weekend (178_) 1.6 16V (178DX.D1A) 1996-2001 100CP (74 KW) 1581cmc,

ALFA ROMEO 156 (932_) 2.4 JTD (932B1) 1997-2003 136CP (100 KW) 2387cmc,

LANCIA KAPPA (838_) 2.0 20V Turbo (838AM1AA) 1998-2001 220CP (162 KW) 1998cmc,

LANCIA KAPPA SW (838_) 2.0 20V Turbo (838BM1AA) 1998-2001 220CP (162 KW) 1998cmc,

FIAT DUCATO caroserie (230_) 1.9 TD CAT 1994-2002 80CP (59 KW) 1929cmc,

LANCIA DEDRA (835_) 1.6 16V (835EI) 1996-1999 103CP (76 KW) 1581cmc,

FIAT DUCATO caroserie (230_) 1.9 TD 1994-2002 82CP (60 KW) 1929cmc,

FIAT DUCATO platou/sasiu (230_) 1.9 TD 1994-2002 82CP (60 KW) 1929cmc,

FIAT DUCATO platou/sasiu (230_) 1.9 TD CAT 1994-2002 80CP (59 KW) 1929cmc,

FIAT MAREA (185_) 2.4 JTD 130 1999-2002 130CP (96 KW) 2387cmc,

FIAT MAREA Weekend (185_) 2.4 JTD 130 1999-2002 130CP (96 KW) 2387cmc,

FIAT SIENA (178_) 1.2 1998-2009 73CP (54 KW) 1242cmc,

FIAT SIENA (178_) 1.6 16V 1998-2009 106CP (78 KW) 1581cmc,

FIAT PALIO Weekend (178_) 1.6 16V (178DYC1A06) 2001-prezent 103CP (76 KW) 1596cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3