Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Punte diode ERA 215762 pentru VW LT 28-35 I platou/sasiu (281-363) 2.4 i


Cod: 215762
Producator: ERA
Coduri OE:
Înaltime [mm]: 107
pentru numar articol: 215762


Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator : carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare . Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul . Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua . Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa . Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator . Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:

CITROEN XM (Y3) 2.1 D 12V 1989-1994 82CP (60 KW) 2138cmc,

CITROEN XANTIA (X1) 1.6 i 1993-1998 88CP (65 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 405 II (4B) 2.0 MI-16 1992-1995 152CP (112 KW) 1998cmc,

PEUGEOT BOXER Bus (230P) 2.5 D 1994-2002 86CP (63 KW) 2446cmc,

PEUGEOT 806 (221) 2.0 Turbo 1994-2002 147CP (108 KW) 1998cmc,

PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.8 ST 1994-2001 101CP (74 KW) 1762cmc,

PEUGEOT 605 (6B) 2.0 16V 1994-1999 132CP (97 KW) 1998cmc,

CITROEN XANTIA (X1) 1.9 Turbo D 1994-1998 90CP (66 KW) 1905cmc,

CITROEN JUMPER Bus (230P) 2.5 TD 1994-2002 103CP (76 KW) 2446cmc,

CITROEN JUMPER Bus (230P) 2.0 1994-2002 109CP (80 KW) 1998cmc,

CITROEN XM (Y4) 2.5 TD 1994-2000 129CP (95 KW) 2446cmc,

CITROEN EVASION (22, U6) 2.0 Turbo C.T. 1994-2002 147CP (108 KW) 1998cmc,

CITROEN XANTIA (X1) 1.8 i 16V 1995-1998 110CP (81 KW) 1761cmc,

CITROEN XANTIA (X1) 2.1 Turbo D 12V 1995-1998 109CP (80 KW) 2088cmc,

LANCIA ZETA (22_) 2.0 Turbo (220AD5, 220CD5) 1995-2002 147CP (108 KW) 1998cmc,

PEUGEOT 406 (8B) 1.6 1995-2004 88CP (65 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 406 (8B) 1.8 16V 1995-2000 110CP (81 KW) 1761cmc,

CITROEN XANTIA (X1) 1.9 SD 1996-1998 75CP (55 KW) 1905cmc,

PEUGEOT 806 (221) 1.8 1995-2002 99CP (73 KW) 1761cmc,

PEUGEOT 405 I (15B) 1.6 1987-1992 94CP (69 KW) 1580cmc,

CITROEN EVASION (22, U6) 1.8 1997-2002 99CP (73 KW) 1761cmc,

CITROEN XSARA (N1) 1.8 i 16V 1997-2000 110CP (81 KW) 1761cmc,

FIAT ULYSSE (220_) 1.8 (220.BB5) 1997-2002 99CP (73 KW) 1761cmc,

CITROEN XSARA Break (N2) 2.0 16V 1998-2000 132CP (97 KW) 1998cmc,

PEUGEOT 406 (8B) 2.2 2000-2004 158CP (116 KW) 2230cmc,

PEUGEOT 406 (8B) 2.0 16V 2000-2004 136CP (100 KW) 1997cmc,

FIAT DUCATO Bus (244_) 2.0 Bipower 2002-prezent 110CP (81 KW) 1998cmc,

CITROEN JUMPER Bus (244, Z_) 2.0 bivalent 2003-prezent 110CP (81 KW) 1998cmc,

PEUGEOT EXPERT (224) 1.8 1996-2000 101CP (74 KW) 1761cmc,

FIAT DUCATO Bus (230_) 2.0 4x4 1994-2001 109CP (80 KW) 1998cmc,

PEUGEOT 4007 (GP_) 2.2 HDi 2007-prezent 156CP (115 KW) 2179cmc,

CITROEN C4 Picasso I (UD_) 1.6 VTi 120 2008-2013 120CP (88 KW) 1598cmc,

CITROEN XM (Y3) 2.0 1989-1994 128CP (94 KW) 1998cmc,

CITROEN C4 Grand Picasso I (UA_) 1.6 THP 155 2010-prezent 156CP (115 KW) 1598cmc,

CITROEN DS4 (NX_) 1.6 THP 160 2012-2015 163CP (120 KW) 1598cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3