ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Punte diode ERA 215762 pentru VW LT 28-35 I platou/sasiu (281-363) 2.4 i
Cod: 215762
Producator: ERA
Coduri OE:
Înaltime [mm]: 107
pentru numar articol: 215762
Producator: ERA
Coduri OE:
Înaltime [mm]: 107
pentru numar articol: 215762
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
CITROEN XM (Y3) 2.1 D 12V 1989-1994 82CP (60 KW) 2138cmc,
CITROEN XANTIA (X1) 1.6 i 1993-1998 88CP (65 KW) 1580cmc,
PEUGEOT 405 II (4B) 2.0 MI-16 1992-1995 152CP (112 KW) 1998cmc,
PEUGEOT BOXER Bus (230P) 2.5 D 1994-2002 86CP (63 KW) 2446cmc,
PEUGEOT 806 (221) 2.0 Turbo 1994-2002 147CP (108 KW) 1998cmc,
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.8 ST 1994-2001 101CP (74 KW) 1762cmc,
PEUGEOT 605 (6B) 2.0 16V 1994-1999 132CP (97 KW) 1998cmc,
CITROEN XANTIA (X1) 1.9 Turbo D 1994-1998 90CP (66 KW) 1905cmc,
CITROEN JUMPER Bus (230P) 2.5 TD 1994-2002 103CP (76 KW) 2446cmc,
CITROEN JUMPER Bus (230P) 2.0 1994-2002 109CP (80 KW) 1998cmc,
CITROEN XM (Y4) 2.5 TD 1994-2000 129CP (95 KW) 2446cmc,
CITROEN EVASION (22, U6) 2.0 Turbo C.T. 1994-2002 147CP (108 KW) 1998cmc,
CITROEN XANTIA (X1) 1.8 i 16V 1995-1998 110CP (81 KW) 1761cmc,
CITROEN XANTIA (X1) 2.1 Turbo D 12V 1995-1998 109CP (80 KW) 2088cmc,
LANCIA ZETA (22_) 2.0 Turbo (220AD5, 220CD5) 1995-2002 147CP (108 KW) 1998cmc,
PEUGEOT 406 (8B) 1.6 1995-2004 88CP (65 KW) 1580cmc,
PEUGEOT 406 (8B) 1.8 16V 1995-2000 110CP (81 KW) 1761cmc,
CITROEN XANTIA (X1) 1.9 SD 1996-1998 75CP (55 KW) 1905cmc,
PEUGEOT 806 (221) 1.8 1995-2002 99CP (73 KW) 1761cmc,
PEUGEOT 405 I (15B) 1.6 1987-1992 94CP (69 KW) 1580cmc,
CITROEN EVASION (22, U6) 1.8 1997-2002 99CP (73 KW) 1761cmc,
CITROEN XSARA (N1) 1.8 i 16V 1997-2000 110CP (81 KW) 1761cmc,
FIAT ULYSSE (220_) 1.8 (220.BB5) 1997-2002 99CP (73 KW) 1761cmc,
CITROEN XSARA Break (N2) 2.0 16V 1998-2000 132CP (97 KW) 1998cmc,
PEUGEOT 406 (8B) 2.2 2000-2004 158CP (116 KW) 2230cmc,
PEUGEOT 406 (8B) 2.0 16V 2000-2004 136CP (100 KW) 1997cmc,
FIAT DUCATO Bus (244_) 2.0 Bipower 2002-prezent 110CP (81 KW) 1998cmc,
CITROEN JUMPER Bus (244, Z_) 2.0 bivalent 2003-prezent 110CP (81 KW) 1998cmc,
PEUGEOT EXPERT (224) 1.8 1996-2000 101CP (74 KW) 1761cmc,
FIAT DUCATO Bus (230_) 2.0 4x4 1994-2001 109CP (80 KW) 1998cmc,
PEUGEOT 4007 (GP_) 2.2 HDi 2007-prezent 156CP (115 KW) 2179cmc,
CITROEN C4 Picasso I (UD_) 1.6 VTi 120 2008-2013 120CP (88 KW) 1598cmc,
CITROEN XM (Y3) 2.0 1989-1994 128CP (94 KW) 1998cmc,
CITROEN C4 Grand Picasso I (UA_) 1.6 THP 155 2010-prezent 156CP (115 KW) 1598cmc,
CITROEN DS4 (NX_) 1.6 THP 160 2012-2015 163CP (120 KW) 1598cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.