ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Punte diode ERA 215720(273756340)
Cod: 215720
Producator: ERA
Coduri OE: 273756340
Înaltime [mm]: 90
pentru numar articol: 215720
Producator: ERA
Coduri OE: 273756340
Înaltime [mm]: 90
pentru numar articol: 215720
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
HONDA CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V (ED7) 1987-1991 109CP (80 KW) 1590cmc,
HONDA CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.5 i 16V (ED6) 1988-1991 94CP (69 KW) 1493cmc,
HONDA CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V (ED7) 1987-1991 110CP (81 KW) 1590cmc,
HONDA CRX II (ED, EE) 1.6 i 16V (ED9) 1987-1989 131CP (96 KW) 1590cmc,
HONDA CRX II (ED, EE) 1.6 i 16V (ED9) 1987-1992 124CP (91 KW) 1590cmc,
HONDA CIVIC II Shuttle (EE) 1.6 i 16V 4WD (EE4) 1988-1989 109CP (80 KW) 1590cmc,
HONDA CIVIC II Shuttle (EE) 1.6 i 16V 4WD (EE4) 1988-1995 110CP (81 KW) 1590cmc,
HONDA CONCERTO (HW, MA) 1.5 i 16V 1989-1995 90CP (66 KW) 1493cmc,
HONDA CONCERTO (HW, MA) 1.6 i 16V 1989-1995 112CP (82 KW) 1590cmc,
HONDA CONCERTO (HW, MA) 1.6 i 16V 1989-1995 122CP (90 KW) 1590cmc,
DAIHATSU CHARADE III (G100, G101, G102) 1.0 (G100) 1987-1992 52CP (38 KW) 993cmc,
DAIHATSU CHARADE III (G100, G101, G102) 1.0 (G100) 1989-1992 56CP (41 KW) 993cmc,
HONDA CONCERTO limuzina (HWW) 1.5 i 16V 1989-1995 90CP (66 KW) 1493cmc,
HONDA CONCERTO limuzina (HWW) 1.6 i 16V 1989-1995 112CP (82 KW) 1590cmc,
HONDA CONCERTO limuzina (HWW) 1.6 i 16V 1989-1995 122CP (90 KW) 1590cmc,
HONDA CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.5 i 16V 1988-1991 90CP (66 KW) 1493cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.