ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Punte diode ERA 215501 pentru PEUGEOT 406 (8B) 2.0 16V HPi
Cod: 215501
Producator: ERA
Coduri OE:
Înaltime [mm]: 115
pentru numar articol: 215501
Producator: ERA
Coduri OE:
Înaltime [mm]: 115
pentru numar articol: 215501
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
FORD ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.6 D 1986-1989 54CP (40 KW) 1608cmc,
FORD ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.8 D 1989-1990 60CP (44 KW) 1753cmc,
FORD ORION II (AFF) 1.8 D 1989-1990 60CP (44 KW) 1753cmc,
FORD SIERRA (GBG, GB4) 2.3 D 1987-1989 67CP (49 KW) 2304cmc,
FORD SCORPIO I (GAE, GGE) 2.5 D 1985-1992 69CP (51 KW) 2498cmc,
FORD TRANSIT Bus (T_ _) 1.6 (TBL, TES) 1985-1989 63CP (46 KW) 1593cmc,
FORD TRANSIT Bus (T_ _) 2.0 (TBS, TCL, TCS, TEL, TES) 1985-1992 78CP (57 KW) 1994cmc,
FORD FIESTA II (FBD) 1.3 (FBD) 1983-1987 69CP (51 KW) 1296cmc,
FORD FIESTA II (FBD) 1.4 (FBD) 1985-1989 75CP (55 KW) 1392cmc,
FORD FIESTA II (FBD) 1.6 D (FBD) 1984-1989 54CP (40 KW) 1608cmc,
FORD ESCORT V (GAL) 1.8 D 1990-1992 60CP (44 KW) 1753cmc,
FORD ESCORT '86 Express (AVF) 1.8 D 1988-1990 60CP (44 KW) 1753cmc,
FORD TRANSIT platou/sasiu (T_ _) 2.0 (TUL) KAT 1985-1992 78CP (57 KW) 1993cmc,
ROVER MONTEGO Estate (XE) 2.0 GTi 1988-1991 117CP (86 KW) 1994cmc,
ROVER MONTEGO 2.0 GTi 1988-1991 117CP (86 KW) 1994cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.