ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Punte diode ERA 215497(28710253)
Cod: 215497
Producator: ERA
Coduri OE: 28710253, 5430021884, BAU4920, BAU5266, BAU5813, E7NN10304AA, K262267, RTC5045
pentru numar articol: 215497
Înaltime [mm]: 115
Producator: ERA
Coduri OE: 28710253, 5430021884, BAU4920, BAU5266, BAU5813, E7NN10304AA, K262267, RTC5045
pentru numar articol: 215497
Înaltime [mm]: 115
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
ROVER MONTEGO Estate (XE) 2.0 GTI/LXI 1990-1993 102CP (75 KW) 1996cmc,
ROVER 800 (XS) 827 SI/Sterling (XS) 1988-1991 177CP (130 KW) 2675cmc,
ROVER 800 (XS) 820 16 V I/SI (XS) 1986-1988 140CP (103 KW) 1994cmc,
ROVER 800 hatchback 827 Vitesse/SLI 1988-1991 177CP (130 KW) 2675cmc,
ROVER 800 hatchback 820 SI (XS) 1988-1991 133CP (98 KW) 1994cmc,
ROVER 800 (XS) 820 SI (XS) 1988-1991 133CP (98 KW) 1994cmc,
ROVER 800 hatchback 827 Vitesse (XS) KAT 1988-1991 169CP (124 KW) 2675cmc,
ROVER 800 (XS) 827 SI/Sterling (XS) KAT 1988-1999 169CP (124 KW) 2675cmc,
ROVER 800 hatchback 827 24V I/SI (RS) KAT 1992-1999 169CP (124 KW) 2675cmc,
ROVER 800 Coupe 827 24V (RS) 1992-1999 169CP (124 KW) 2675cmc,
ROVER 200 hatchback 220 GTi 1991-1995 140CP (103 KW) 1994cmc,
ROVER 200 Coupe (XW) 220 Turbo 1992-1999 200CP (147 KW) 1994cmc,
ROVER 800 (XS) 820e 1986-1991 120CP (88 KW) 1994cmc,
ROVER MONTEGO 2.0 i KAT 1990-1994 102CP (75 KW) 1996cmc,
ROVER MONTEGO Estate (XE) 2.0 GTi 1988-1991 117CP (86 KW) 1994cmc,
ROVER MONTEGO 2.0 GTi 1988-1991 117CP (86 KW) 1994cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.