ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Punte diode ERA 215457(232300E705)
Cod: 215457
Producator: ERA
Coduri OE: 232300E705, L170G2320, LR160707, LR165708C, LR165709, LR165G3320, LR170738C
pentru numar articol: 215457
Înaltime [mm]: 103
Producator: ERA
Coduri OE: 232300E705, L170G2320, LR160707, LR165708C, LR165709, LR165G3320, LR170738C
pentru numar articol: 215457
Înaltime [mm]: 103
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
NISSAN SUNNY II Traveller (B12) 1.6 i 12V 1988-1991 90CP (66 KW) 1597cmc,
NISSAN SUNNY III Liftback (N14) 1.4 i 1990-1995 75CP (55 KW) 1392cmc,
NISSAN SUNNY III Liftback (N14) 1.6 i 1990-1995 90CP (66 KW) 1597cmc,
NISSAN SUNNY II Hatchback (N13) 1.4 LX 1989-1991 75CP (55 KW) 1392cmc,
NISSAN SUNNY III (N14) 1.6 i 16V 1992-1995 102CP (75 KW) 1597cmc,
NISSAN SUNNY III (N14) 1.6 i 16V 4WD 1990-1995 90CP (66 KW) 1597cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.