ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Punte diode ERA 215416(2310017S00) pentru ROVER 800 (XS) 827 SI/Sterling (XS) KAT
Cod: 215416
Producator: ERA
Coduri OE: 2310017S00, 23232W1700, 8942377290, L15013204
Înaltime [mm]: 111
pentru numar articol: 215416
Producator: ERA
Coduri OE: 2310017S00, 23232W1700, 8942377290, L15013204
Înaltime [mm]: 111
pentru numar articol: 215416
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
MAZDA E-SERIE Bus (SR1) E2000 1984-1994 86CP (63 KW) 1998cmc,
NISSAN BLUEBIRD Station Wagon (WU11) 2.0 D 1986-1990 67CP (49 KW) 1952cmc,
NISSAN BLUEBIRD (T72 , T12) 2.0 D (SLT72, T12) 1986-1990 67CP (49 KW) 1952cmc,
NISSAN BLUEBIRD Hatchback (T72, T12) 2.0 D (FSLT72, T12) 1986-1990 67CP (49 KW) 1952cmc,
ISUZU MIDI Bus (94000, 98000) 2.0 TD (98000) 1989-prezent 69CP (51 KW) 1995cmc,
ISUZU MIDI Bus (94000, 98000) 2.2 D (98000) 1989-prezent 61CP (45 KW) 2189cmc,
ISUZU MIDI Bus (94000, 98000) 2.2 D 4WD (94000) 1989-prezent 61CP (45 KW) 2189cmc,
ISUZU MIDI Van (94000, 98000) 2.0 TD (98000) 1989-prezent 69CP (51 KW) 1995cmc,
ISUZU MIDI Van (94000, 98000) 2.2 D (98000) 1989-prezent 61CP (45 KW) 2189cmc,
ISUZU MIDI Van (94000, 98000) 2.2 D 4WD (94000) 1989-prezent 61CP (45 KW) 2189cmc,
MAZDA E-SERIE caroserie (SR2) E2000 1991-1994 82CP (60 KW) 1998cmc,
ISUZU MIDI caroserie (98000N) 2.2 D 1989-prezent 61CP (45 KW) 2189cmc,
MAZDA E-SERIE caroserie (SR2) E2000 1985-1989 86CP (63 KW) 1998cmc,
ISUZU MIDI caroserie (98000N) 2.2 D 4WD 1988-prezent 61CP (45 KW) 2189cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.