ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Punte diode ERA 215340(1547916)
Cod: 215340
Producator: ERA
Coduri OE: 1547916, 75903359, A1547916
pentru numar articol: 215340
Producator: ERA
Coduri OE: 1547916, 75903359, A1547916
pentru numar articol: 215340
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
AUDI COUPE (81, 85) 2.2 GT 1984-1988 136CP (100 KW) 2226cmc,
AUDI 100 (4A, C4) 2.4 D 1990-1994 82CP (60 KW) 2370cmc,
VW PASSAT (32B) 2.0 1983-1988 115CP (85 KW) 1994cmc,
VW PASSAT (32B) 2.2 1985-1988 136CP (100 KW) 2226cmc,
VW TRANSPORTER IV Bus (70XB, 70XC, 7DB, 7DW) 2.4 D Syncro 1992-1998 78CP (57 KW) 2370cmc,
VW TRANSPORTER IV Bus (70XB, 70XC, 7DB, 7DW) 2.4 D 1990-1998 78CP (57 KW) 2370cmc,
LANCIA THEMA (834_) 2850 V6 i.e. (834AD, 834CD, 834BD) 1988-1992 147CP (108 KW) 2849cmc,
LANCIA THEMA (834_) 2850 V6 i.e. (834F) 1984-1988 150CP (110 KW) 2849cmc,
AUDI 90 (81, 85, B2) 2.2 E quattro 1985-1987 120CP (88 KW) 2226cmc,
VW TRANSPORTER IV caroserie (70XA) 2.4 D 1990-1998 78CP (57 KW) 2370cmc,
VW TRANSPORTER IV caroserie (70XA) 2.4 D Syncro 1992-1998 78CP (57 KW) 2370cmc,
VW TRANSPORTER IV platou/sasiu (70XD) 2.4 D 1990-1998 78CP (57 KW) 2370cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.