ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Punte diode ERA 215322(1304898)
Cod: 215322
Producator: ERA
Coduri OE: 1304898, 1308450, 1308783, 1309115, 1542016, 1542116, 1542316, 1543016, 1543116, 1544616, 1545716, 1546016, 1546216, 244343, 244488, 42485735, 42486339, 42487911, 5726891, 81261090001, 81261090004, 81261090005, A1542016, A1542116, A1542316, A1543016, A1543116, A1544616, A1545716, A1546016, A1546216, AL30419, AZ31708, B2140611, C2140612
pentru numar articol: 215322
Producator: ERA
Coduri OE: 1304898, 1308450, 1308783, 1309115, 1542016, 1542116, 1542316, 1543016, 1543116, 1544616, 1545716, 1546016, 1546216, 244343, 244488, 42485735, 42486339, 42487911, 5726891, 81261090001, 81261090004, 81261090005, A1542016, A1542116, A1542316, A1543016, A1543116, A1544616, A1545716, A1546016, A1546216, AL30419, AZ31708, B2140611, C2140612
pentru numar articol: 215322
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.6 D 1987-1989 54CP (40 KW) 1588cmc,
AUDI 100 (44, 44Q, C3) 2.0 D 1982-1988 70CP (51 KW) 1986cmc,
VW PASSAT (32B) 1.6 D 1980-1988 54CP (40 KW) 1588cmc,
VW PASSAT (32B) 1.6 TD 1982-1988 70CP (51 KW) 1588cmc,
VW TRANSPORTER III Bus 1.6 D 1981-1987 50CP (37 KW) 1588cmc,
VW LT 28-35 I Bus (281-363) 2.4 1982-1992 90CP (66 KW) 2383cmc,
VW TRANSPORTER III caroserie 1.7 D 1989-1992 57CP (42 KW) 1716cmc,
VW TRANSPORTER III caroserie 1.6 TD Syncro 1986-1992 69CP (51 KW) 1589cmc,
VW LT 28-35 I platou/sasiu (281-363) 2.4 1982-1992 90CP (66 KW) 2383cmc,
VW LT 40-55 I platou/sasiu (293-909) 2.4 i 1994-1996 94CP (69 KW) 2383cmc,
VW LT 40-55 I caroserie (291-512) 2.4 1982-1992 90CP (66 KW) 2383cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.