ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Punte diode ERA 215301 pentru AUDI A3 Sportback (8PA) 2.0 FSI
Cod: 215301
Producator: ERA
Coduri OE:
pentru numar articol: 215301
Înaltime [mm]: 120
Producator: ERA
Coduri OE:
pentru numar articol: 215301
Înaltime [mm]: 120
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
AUDI A4 (8D2, B5) 1.9 TDI 1995-2000 90CP (66 KW) 1896cmc,
VW CADDY II caroserie (9K9A) 1.9 SDI 1995-2004 64CP (47 KW) 1896cmc,
VW CADDY II caroserie (9K9A) 1.9 TDI 1996-2004 90CP (66 KW) 1896cmc,
VW GOLF IV (1J1) 1.6 1997-2004 100CP (74 KW) 1595cmc,
FORD GALAXY (WGR) 1.9 TDI 1997-2000 110CP (81 KW) 1896cmc,
VW SHARAN (7M8, 7M9, 7M6) 1.8 T 20V 1997-2010 150CP (110 KW) 1781cmc,
VW GOLF IV (1J1) 1.9 TDI 4motion 1998-2002 90CP (66 KW) 1896cmc,
VW BORA (1J2) 1.6 1998-2005 101CP (74 KW) 1595cmc,
VW BORA (1J2) 2.3 V5 1998-2000 150CP (110 KW) 2324cmc,
AUDI A3 (8L1) 1.8 T quattro 1996-2003 150CP (110 KW) 1781cmc,
AUDI A3 (8L1) 1.8 T 1998-2003 180CP (132 KW) 1781cmc,
VW GOLF IV (1J1) 2.0 1998-2004 115CP (85 KW) 1984cmc,
VW BORA (1J2) 1.9 TDI 1998-2002 115CP (85 KW) 1896cmc,
FORD GALAXY (WGR) 2.8 V6 2000-2006 204CP (150 KW) 2792cmc,
FORD GALAXY (WGR) 1.9 TDI 2000-2006 115CP (85 KW) 1896cmc,
AUDI A3 (8L1) 1.6 2000-2003 102CP (75 KW) 1595cmc,
VW NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.6 2000-2010 102CP (75 KW) 1595cmc,
VW GOLF IV (1J1) 1.6 2000-2005 102CP (75 KW) 1595cmc,
VW GOLF IV (1J1) 2.3 V5 2000-2005 170CP (125 KW) 2324cmc,
AUDI A3 (8L1) S3 quattro 2001-2003 224CP (165 KW) 1781cmc,
VW POLO (9N_) 1.9 SDI 2001-2009 64CP (47 KW) 1896cmc,
AUDI TT (8N3) 3.2 VR6 quattro 2003-2006 250CP (184 KW) 3189cmc,
VW MULTIVAN V (7HM, 7HN, 7HF, 7EF, 7EM, 7EN) 2.0 2003-prezent 115CP (85 KW) 1984cmc,
VW MULTIVAN V (7HM, 7HN, 7HF, 7EF, 7EM, 7EN) 1.9 TDI 2003-2009 105CP (77 KW) 1896cmc,
VW TRANSPORTER V platou/sasiu (7JD, 7JE, 7JL, 7JY, 7JZ, 1.9 TDI 2003-2009 85CP (63 KW) 1896cmc,
VW TRANSPORTER V caroserie (7HA, 7HH, 7EA, 7EH) 3.2 V6 2003-2004 231CP (170 KW) 3189cmc,
VW TRANSPORTER V Bus (7HB, 7HJ, 7EB, 7EJ, 7EF) 1.9 TDI 2003-2009 85CP (63 KW) 1896cmc,
VW TRANSPORTER V Bus (7HB, 7HJ, 7EB, 7EJ, 7EF) 2.0 2003-prezent 115CP (85 KW) 1984cmc,
AUDI TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro 2003-2006 250CP (184 KW) 3189cmc,
VW POLO (9N_) 1.9 TDI 2003-2009 130CP (96 KW) 1896cmc,
VW TRANSPORTER V platou/sasiu (7JD, 7JE, 7JL, 7JY, 7JZ, 3.2 V6 2003-2006 235CP (173 KW) 3189cmc,
AUDI A4 Avant (8D5, B5) 1.9 DUO 1998-2001 90CP (66 KW) 1896cmc,
VW CADDY II combi (9K9B) 1.9 SDI 1995-2004 64CP (47 KW) 1896cmc,
VW CADDY II combi (9K9B) 1.9 TDI 1996-2004 90CP (66 KW) 1896cmc,
VW NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.8 T 2001-2005 180CP (132 KW) 1781cmc,
VW MULTIVAN V (7HM, 7HN, 7HF, 7EF, 7EM, 7EN) 1.9 TDI 2003-2009 85CP (63 KW) 1896cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.