Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Colector, alternator ERA 214022


Cod: 214022
Producator: ERA
Coduri OE:
Înaltime [mm]: 28
pentru numar articol: 214022
Diametru interior [mm]: 15
Diametru exterior [mm]: 31


Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator : carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare . Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul . Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua . Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa . Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator . Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:

VW PASSAT (3A2, 35I) 2.0 1990-1996 115CP (85 KW) 1984cmc,

VW PASSAT (3A2, 35I) 1.9 D 1989-1993 68CP (50 KW) 1896cmc,

VW PASSAT (3A2, 35I) 1.9 TD 1991-1996 75CP (55 KW) 1896cmc,

VW PASSAT (3A2, 35I) 1.8 1990-1996 75CP (55 KW) 1781cmc,

VW PASSAT (3A2, 35I) 1.8 1988-1996 90CP (66 KW) 1781cmc,

VW PASSAT (3A2, 35I) 1.8 G60 Syncro 1988-1996 160CP (118 KW) 1781cmc,

VW TRANSPORTER IV Bus (70XB, 70XC, 7DB, 7DW) 1.9 D 1990-1995 60CP (44 KW) 1896cmc,

VW TRANSPORTER IV Bus (70XB, 70XC, 7DB, 7DW) 1.9 TD 1992-2003 68CP (50 KW) 1896cmc,

VW GOLF III (1H1) 1.9 D 1991-1997 65CP (48 KW) 1896cmc,

VW GOLF III (1H1) 1.9 TD,GTD 1991-1997 75CP (55 KW) 1896cmc,

VW GOLF III (1H1) 1.4 1991-1997 55CP (40 KW) 1390cmc,

VW GOLF III (1H1) 1.8 1991-1997 75CP (55 KW) 1781cmc,

VW GOLF III (1H1) 1.8 1991-1997 90CP (66 KW) 1781cmc,

VW VENTO (1H2) 1.9 D 1991-1998 65CP (48 KW) 1896cmc,

VW VENTO (1H2) 1.9 TD 1991-1998 75CP (55 KW) 1896cmc,

VW VENTO (1H2) 1.4 1991-1998 55CP (40 KW) 1390cmc,

VW VENTO (1H2) 1.4 1991-1998 60CP (44 KW) 1390cmc,

VW VENTO (1H2) 1.6 1992-1998 75CP (55 KW) 1598cmc,

VW VENTO (1H2) 1.8 1991-1998 75CP (55 KW) 1781cmc,

VW VENTO (1H2) 1.8 1991-1998 90CP (66 KW) 1781cmc,

VW VENTO (1H2) 2.0 1991-1998 115CP (85 KW) 1984cmc,

VW GOLF III Variant (1H5) 1.9 TD 1993-1999 75CP (55 KW) 1896cmc,

VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 2.0 1990-1997 115CP (85 KW) 1984cmc,

VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 1.9 D 1989-1993 68CP (50 KW) 1896cmc,

VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 1.9 TD 1991-1997 75CP (55 KW) 1896cmc,

VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 1.8 1990-1997 75CP (55 KW) 1781cmc,

VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 1.8 1988-1997 90CP (66 KW) 1781cmc,

VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 1.8 G60 Syncro 1988-1997 160CP (118 KW) 1781cmc,

SEAT IBIZA II (6K1) 1.9 TD 1993-1996 75CP (55 KW) 1896cmc,

SEAT IBIZA II (6K1) 1.8 i 1993-1999 90CP (66 KW) 1781cmc,

VW VENTO (1H2) 1.6 1994-1998 101CP (74 KW) 1595cmc,

SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.9 TD 1993-1996 75CP (55 KW) 1896cmc,

SEAT IBIZA II (6K1) 1.9 D 1994-1996 68CP (50 KW) 1896cmc,

SEAT IBIZA II (6K1) 1.4 i 1993-1999 60CP (44 KW) 1390cmc,

VW POLO (6N1) 55 1.4 1995-1999 55CP (40 KW) 1390cmc,

SEAT IBIZA II (6K1) 1.6 i 1996-1999 101CP (74 KW) 1595cmc,

VW PASSAT (3A2, 35I) 2.0 Syncro 1990-1996 115CP (85 KW) 1984cmc,

VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 2.0 Syncro 1990-1997 115CP (85 KW) 1984cmc,

VW TRANSPORTER IV caroserie (70XA) 1.9 D 1990-1995 61CP (45 KW) 1896cmc,

VW TRANSPORTER IV caroserie (70XA) 1.9 TD 1992-2003 68CP (50 KW) 1896cmc,

VW TRANSPORTER IV platou/sasiu (70XD) 1.9 D 1990-1995 61CP (45 KW) 1896cmc,

VW TRANSPORTER IV platou/sasiu (70XD) 1.9 TD 1992-2003 68CP (50 KW) 1896cmc,

SEAT IBIZA II (6K1) 1.9 D 1993-1996 64CP (47 KW) 1896cmc,

VW POLO CLASSIC (6KV2) 64 1,9 D 1996 64CP (47 KW) 1896cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3